Teraz jest 28 mar 2024 11:24:45




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Czytanie książek 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 10 sie 2008 13:16:09
Posty: 17
Post 
Zgadzam się z wszystkimi którzy twierdzą, że czytania książek uczy się w domu. Pamiętam jak moje 5-letnie dziecko zamęczało mnie, żeby nauczyć je czytać. Na półce znalazł kreskówkę i chciał ją koniecznie sam przeczytać. Ta pasja do kreskówek trwała kilka lat. Póżniej już nie wystarczały i zaczęło się wypożyczanie książek z biblioteki. Dzisiaj dla mnie i całej mojej rodziny książka to relaks po ciężkim dniu.
Nie zawsze jest to zwykła książka, co raz częściej są to e-booki i audiobooki.


13 paź 2008 14:49:21
Zobacz profil
Post 
uwielbiam czytać książki. Oderwać się choć na chwilę od rzeczywistości, od problemów- dobra powieść to najlepszy sposób, nie znam lepszego. Niestety, odkąd studiuję, coraz mniej czasu mam na tą małą przyjemność:) choć dla chcącego nic trudnego:)


14 paź 2008 13:42:01
Użytkownik

Dołączył(a): 14 paź 2008 21:10:56
Posty: 24
Post 
Uważam, że książki będą systematycznie rzadziej czytane przez młodsze pokolenia (niestety). Cięzko jest z tym cokolwiek zrobić. Myślę, że w większości jest to uzależnione od rodziców (np.czy czytają dzieciom bajki itd) lub od polonistów, jeśli pootrafią zainteresować uczniów.


14 paź 2008 22:44:13
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 18 sie 2008 11:41:51
Posty: 28
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
edebowska napisał(a):
Uważam, że książki będą systematycznie rzadziej czytane przez młodsze pokolenia (niestety).

Mugol? :lol:
Ja uważam inaczej. Moim zdaniem czytelnictwo nie zaniknie póki istnieją książki ponadpokoleniowe, jak np. Wiedźmin czy Ojciec Chrzestny. Mam 16 lat i wiem to z własnego doświadczenia. Zdecydowanie bardziej ciągnie mnie do starszych klasyków, niż nowych książek. I myślę, że gdy będę miał dzieci też zainteresuję je właśnie tymi książkami.