Teraz jest 28 mar 2024 11:46:55




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Najbardziej przyszłościowe studia waszym zdaniem.... 
Autor Wiadomość
Post 
mako napisał(a):
No to ja powiem tak ... jest tendencja ogolna iz 80% wszystkich kierunkow studiow w polsce to kierunki humanistyczne ktore kompletnie nie maja przyszłosci, chyba ze ktos chce byc nauczycielem, historykiem, teologiem, albo ma znajomosci by dac sobie rade po prawie ;)
...
tu mozna byc programista np - dobry programista bez trudu znajdzie prace, tak samo spec od serwerow, Apache czy innych dupereli.


ja jestem po humanistycznym... Nie polecam, ale z zupełnie innych powodów :D . I nie jestem nauczycielem. Z 50 osób na roku nauczycieli mamy słownie dwóch. Osobiście pracuję na stanowisku "specjalisty"-programisty... Bo wszyscy programiści z okolicy wyjechali do Irlandii chociażby spawać.
Ale ogólnie zgadzam się - ludzie nigdy nie przestaną jeść i umierać, więc najprościej zostać piekarzem lub grabarzem :D .
pozdrawiam


08 mar 2008 4:46:30
Post 
Dobre !!! ja skończyłam informatykę ale chyba tylko dlatego że zacząlam bo wcale mnie to nie pociąga. Naprawde, nie patrzcie na to co jest na topie tylko na to co wam sprawia przyjemność, bo ninaczej to wszystko nie będize miało powodzenia :(


12 mar 2008 12:47:15
Użytkownik

Dołączył(a): 27 lut 2008 21:22:21
Posty: 36
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
Post 
Akadu poszedłem na studia byle nie iść do Wojska. Kierunek mnie na początku nie zadowalał byle coś było wiec wybrałem Marketing Polityczny. I powiem, że teraz jest to dla mnie nawet miłe te studiowanie. W sumie Polubiłem politykę ;) Wiec na początku nie wszystkim jakiś kierunek sprawia przyjemność ale z biegiem czasu jest coraz fajniej ;)

Pozdrawiam Wervi.


12 mar 2008 15:54:22
Zobacz profil
Post