Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Cześć wszystkim,
od około 3 tygodni jestem posiadaczem C65 AfterGlow. Niestety, co skłoniło mnie do rejestracji, cieszyłem się czytnikiem całe dwa dni (do czasu przyjazdu kuriera, który mi zabrał czytnik na reklamację). Ale po kolei.
Swój czytnik kupiłem w sklepie Electro.pl 19 sierpnia tego roku. Po otrzymaniu przesyłki, naładowaniu sprzętu, skonfigurowaniu, od razu oddałem się lekturze. Zrobiło się ciemno, włączyłem podświetlanie (testowałem wcześniej czy działa, ale dopiero po zmroku można je najlepiej ocenić). Jakież było moje zdziwienie, gdy zauważyłem usterkę omawianą już w tym temacie, a mianowicie warstwy rozpraszającej światło.
Na zdjęciu wada jest przy literze "z" w napisie "Czytane".
Bez większej złości, bo cóż - zdarza się - piszę w tej sprawie do electro.pl. Szczegółowo opisałem o co chodzi, zostałem poproszony o dosłanie zdjęć, co też uczyniłem, po czym przyjechał kurier i sprzęt zabrał. Zaznaczam, że zgłaszając usterkę napisałem wyraźnie, że z uwagi, że czytnik tę wadę miał już w momencie kupna, a nie ujawniła się ona dopiero w czasie użytkowania, uzasadniona jest wymiana na nowy.
Mijały dni, dostałem informację z Electro.pl, że aby ocenić zasadność mojej reklamacji, sprzęt zostanie odesłany do serwisu producenta na diagnozę. Mijały dni, dziś dostaję wiadomość z Electro.pl:
Teraz pojawia się pytanie: czy awaria jedynej funkcjonalności, która odróżnia ten czytnik od dużo tańszego, w pozostałych parametrach identycznego, a zatem podświetlenia, nie jest wadą DUŻĄ, a nie tak jak mi się stara wmówić "nie wpływa na użytkowanie urządzenia"? Wpływa i to bardzo, gdyż nocą ta kropka potrafi zasłonić część tekstu.
Podniosłem ten argument w dalszej korespondencji z Electro.pl. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi.
Co radzicie zrobić? Napiszę jeszcze bezpośrednio do serwisu, jednak chcę rozważyć wszystkie dostępne możliwości, w tym prawne, gdyż sprzęt do najtańszych nie należy.
Czy z uwagi na to, że czytnik przez większość czasu leżał w serwisie (sam miałem go 5 dni kalendarzowych), wydłuża się termin zwrotu sprzętu bez podania przyczyny (wg aktualnych przepisów 10 dni)?
Gdzie jeszcze mogę interweniować? Zadymę na facebookach i w portalach opiniujących, jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana po mojej myśli, zrobię bez skrupułów. Ale po co? Chcę po prostu móc korzystać z naprawdę fajnego sprzętu.
Liczę też, że obecność przedstawicieli serwisu na tym forum poprawi obsługę reklamacyjną...
Pozdrawiam