Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
|
Re: Calibre - konwersja plików
Podepnę się pod temat konwersji. Gdy konwertuję plik rtf do mobi (na kindle) w niektórych słowach pojawia się w środku spacja. W pliku źródłowym nie ma tych spacji w wyrazach. Jak to naprawić?
|
13 wrz 2012 13:57:54 |
|
|
Użytkownik
eCzytnik: Kindle 4 Touch, Kindle Paperwhite 4
|
Też się spotkałem w kilku przypadkach z podobnym problemem. Nie znam się specjalnie na strukturze plików, więc trudno mi ustalić przyczynę, ale zwykle spacja występuje przed polskim znakiem w wyrazie (najczęściej ę,ą,ł). Ja taki plik konwertuję (po wcześniejszej zamianie na doc) Mobipocket Creatorem na prc i potem ten plik (jeśli jest taka potrzeba) już bez problemu w calibre na mobi. W praktyce taka podwójna konwersja zajmuje nie więcej niż 2-3 minuty, a efekt , jak dla mnie, jest zadowalający.
|
13 wrz 2012 20:32:35 |
|
|
Użytkownik
|
Dzięki, podziałało
|
13 wrz 2012 22:25:17 |
|
|
Użytkownik
eCzytnik: sony prs-t2
|