Teraz jest 24 lis 2024 19:57:24

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
Widzę, że większość się przedstawia, więc ja także powiem kilka słów o sobie, choć wątpię by to kogoś interesowało. Nazywam się Monika, mieszkam obecnie w stolicy, lecz urodziłam się i wychowywałam na Podlasiu, ale nazwy miasta nikomu nie zdradzę, bo połowa forumowiczów mnie na samym wstępie znienawidzi. Kocham czytać książki, podróżować, słuchać muzykę, oglądać filmy na wielkim ekranie:) ale najbardziej lubię marzyć. W tym szarym świecie marzenia dodają blasku życiu. Powiem szczerze, nie jestem taka ckliwa w rzeczywistości, no ale jeśli nikt z Was mnie nie zna, mogę się nieznacznie otworzyć . pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru. Buźka

13 lis 2008 22:08:56
Cześć, jestem Jola. Obecnie studiuję. Uwielbiam czytać książki, więc to idealne miejsce dla mnie. Pozdrawiam wszystkich cieplutko. :)

15 lis 2008 15:51:24
Witam! Mam na imię Andrzej, mieszkam w Rzeszowie. Zamierzam przyłączyć się do grona czytelników ebookow i skorzystać z waszych doświadczeń w tej materii. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i liczę Was.

16 lis 2008 22:44:23
Użytkownik

Mam na imie Paulina. Mieszkam za siedmioma lasami, za siedmioma rzekami... gdzie o ksiazke w jezyku polskim jest ciezko.
Ciesze sie, ze do Was trafilam.
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

18 lis 2008 19:47:37
Witam, mam na imie Agnieszka i mam ten sam problem, co Paulina :)

W wolnym czasie cwicze, ucze sie wloskiego i duzo, duzo czytam. Obecnie fascynuje mnie Murakami; teraz czytam jego opowiadania.

Pozdrawiam!

19 lis 2008 18:47:54
Na imię mam Helena i mieszkam , gdzieś tam w Polsce.
Trafiłam tu, poszukując w necie pewnej książki :) , znalazłam ją na tych stronkach .