Teraz jest 21 lis 2024 23:50:43

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
Rocznik, yyy... pełnoletność przekroczyłem i to dwukrotnie, zainteresowania ....., dość spory wachlarz. ;]

28 paź 2008 17:40:42
Mam na imię Ania, mieszkam w Warszawie i już prawie 24 lata :P. Studiuję polonistykę-tan juz kończę i piszę pracę magisterską.
Inresuję się literutura, a zwłaszcza twórczością Wiesława Myśliwskiego i literaturą modernizmu- pw literatuta francuska.
Najbardziej lubię czytać o tycm zgniłym, bezpruderyjnym, przeżartym chorobami wenerycznymi francuskim społeczeństwie wieku XVIII i XIX.
A tak jestem wesoła blondynką, pracuję, mam dwa śliczne kanarki i jakoś sobie żyję w tej warszawskiej dżunglii.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :D

30 paź 2008 12:14:13
Post Kilka słów o sobie
Witam, urodziłem sie w 1975 roku, jestem inżynierem (automatyka i robotyka)

Pracuje jako: (1)administrator sieci i webmaster, (2)technolog.

Miejsce zamieszkania: Warszawa

Zainteresowania: motocykle, żeglarstwo, książki (raczej proza i dokument niż poezja której nie trawie), informatyka (a w szczególności programowanie), lotnictwo, marynarka wojenna, historia II Wojny Światowej, technika z czasów w/w wojny, ogólnie pojęta technika, ogólnie pojęta nauka, astronautyka, wojskowość, strategia, uzbrojenie, fortyfikacje, a zwłaszcza umocnienia z czasow II WŚ, turystyka, muzyka (metal, klasyka, elektroniczna, filmowa, rock, ale ... raczej nie trawie hip-hopu), itp, itd.

Zainteresowania naukowe: metody i algorytmy sztucznej inteligencji, metody nieliniowej teorii sterowania, mechanika teoretyczna, mechanika analityczne, programowanie, komputerowe metody projektowania.