|
|
Teraz jest 22 lis 2024 1:14:31
|
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych!
Autor |
Wiadomość |
Konto usuniete
|
Hej
Mam na imię Aga, i studiuję biologię z chemią. Interesuję sie sztuką , lubię czytac, już od dzieciństwa miałam stosy książek z biblioteki na pólkach:) obecnie lubie ksiązki przygodowe lub fantastyczne:)
|
21 paź 2008 0:30:56 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam Mam na imię Agnieszka i obecnie zaczynam studia i mam nadzieje ze wytrwam:) i mam nadzieje ze na eksiążka znajdę interesujące mnie książki
|
21 paź 2008 22:44:40 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 18 paź 2008 23:51:49 Posty: 17 Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
|
Witam wszystkich jestem Raven, ewentualnie Piotr. Rocznik 1982. Jestem maniakiem Star Wars i horrorów, jednak jeśli chodzi o literaturę, jestem bardziej wszystkożerny pozdrawiam wszystkich
_________________ Be it sun to your moon "Be it moon to your sun" Together we promised to come With a turn of the screw And a slip of the tongue We eclipsed one another undone
|
22 paź 2008 8:27:14 |
|
|
Konto usuniete
|
Witajcie!
Nazywam się Justyna i jestem z Bielska-Białej. Z zainteresowań - "góry i ciągle mi nie dość!" z tendencją do rozwijania wiedzy na ten temat. Śpiewanie i granie smętów i Kaczmara! Prócz tego - geografia, geologia, historia - ze zmienną intensywnością. Czytam rzeczy różne, od tych mądrych po całkiem głupie.
|
22 paź 2008 23:47:37 |
|
|
ulciak85
|
Witam wszystkich;)
Jestem Ula (tylko nie Urszula, błagam...). Rocznik 1985. Studiuję budownictwo a w między czasie czytam, czytam, czytam...
|
23 paź 2008 13:35:58 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam! Jestem Ola :0 rocznik 1980 buduję drogi a w wolnym czasie duuuzzzzzzzzzoooooooooooo czytam
|
23 paź 2008 19:22:29 |
|
|
Konto usuniete
|
Hey,Hey
mam na imię Ania, rocznik 1988;P
zodiakalny Rak i chyba tylko dlatego lubię kolor czerwony:P