Pragnę donieść, że wymiana mojego sprzętu zakończyła się sukcesem.
Na wstępie, jeszcze raz oficjalnie chcę podziękować Lipciowi za dobre rady oraz ogromną życzliwość !
A teraz do rzeczy.
Co do uszkodzenia, opisałem wszystko w poprzednich postach. Co do ostatecznego sukcesu, śmiało mogę powiedzieć, że wymiana kosztowała mnie wiele zachodu i nerwów.
Przechodząc do szczegółów, co warto wiedzieć, aby nie skończyć z ręką w nocniku
1. Gwarancja dotyczy tylko rezydentów USA. Bez adresu, ichniejszego kodu masz przes... hmm w każdym razie nie jest dobrze. Co to oznacza? Kupuj ten sprzęt tylko od sprzedawców którzy pomogą ci ewentualnie w reklamacji.
2. Zapomnij o wizycie w naszych serwisach - mój Sony po takiej wyzionął ducha do końca.
3. Serwis Sony zajmujący się naprawą czytników znajduje się w Laredo, po wielu próbach zdobyłem numer TX 800 222 7669. Co ciekawe wówczas nie był mi już niezbędny, więc nie mogę pochwalić się że tam dzwoniłem (a poza amerykańskimi, zwiedziłem telefonicznie również niemiecki i angielski serwis
)
4. Wysyłając POLAMEREM należy się przygotować na to, że przesyłkę należy do nich przywieźć. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że punkt odbioru znajduje się nie w Poznaniu ale w Czempiniu (tak ze 40 km drogi). Jeszcze większe zdziwienie jak tam dotarłem i okazało się że to zwyczajny dom, a ludzi na miejscu nie ma. Żeby wysłać u nich przesyłkę należy mieć telefon do sprzedawcy. Jakie z tego rady? Podczas zakupu zdobądź telefon sprzedawcy, z Polamerem zaś umawiaj się przed wizytą.
5. Przesyłka zatrzymała się na cle amerykańskim (mimo iż opisałem, że jest to reklamacja) Dla jej uruchomienia potrzebne było nazwisko sprzedawcy. Jaka więc rada? Podczas zakupu zdobądź nazwisko sprzedawcy
6. Potem już był serwis i wspaniała wiadomość o wymianie czytnika.
7. W drodze powrotnej sprzęt natknął się na urząd celny. Tutaj należy równie uzbroić się w cierpliwość złożyć stosowne wyjaśnienia pisemnie i ustnie (skompletować dokumenty ,radzę zachowywać wszelką korespondencję), odczekać swoje i liczyć na pozytywne zakończenie temat.
Pozdrawiam wszystkich.