Teraz jest 27 lis 2024 6:24:06




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 9:52:38
Posty: 155
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Napisz jak się zachowali. Będzie kolejna cegiełka do "nieskazitelnego" wizerunku.


18 sie 2015 14:00:19
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Co do informacji o rzeczonej normie - nigdzie jej nie znalazłem, zarówno nie ma jej na pudełku, czytniku, jak i instrukcji - dołączonej do czytnika, rozszerzonej - do ściągnięcia też nie.

Na moje kolejne pytanie - jak ma się owa norma do przedmiotowej skazy odpowiedź z serwisu cyt.

"Zgodnie z normą oraz specyfikacja która otrzymaliśmy od producenta dopuszczalne jest istnienie takiego defektu w tym miejscu o takiej wielkości.'

Tym razem to pan Jacek, wcześniej odpisywała mi pani Basia.
Mistrzostwo lawirowania i omijania tematu.
Sprzęt reklamowałem w sieci, w której go kupiłem - a sklep rzecz jasna wysłali go do autoryzowanego serwisu.
To, że był na wyprzedaży/promocji nic nie zmienia.


18 sie 2015 14:11:51
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
I dalej odpowiedź serwisu cyt.
"Nie omijamy tematu tylko rzeczowo na niego odpowiadamy."

Kpina.


18 sie 2015 15:19:48
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sie 2015 11:12:00
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Każdy przypadek wady czy też uszkodzenia jest rozpatrywany indywidualnie, zgodnie z obowiązującymi standardami i normami ISO - w przypadku ekranów E Ink Carta jest to norma ISO 2859. Krótko mówiąc - musimy zobaczyć martwe punkty, zarysowania i ich położenie na ekranie.


18 sie 2015 16:03:37
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Oczywiście, co nie zmienia faktu, że odpowiedź na pytania jakie zadałem otrzymałem tutaj - na forum, nie od Was - serwisu.


18 sie 2015 16:28:33
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sie 2015 11:12:00
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
baali napisał(a):
Oczywiście, co nie zmienia faktu, że odpowiedź na pytania jakie zadałem otrzymałem tutaj - na forum, nie od Was - serwisu.

@baali, na bieżąco monitorujemy również fora, mamy świadomość, że pojawia się na nich mnóstwo opinii.


18 sie 2015 16:34:39
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
@Arta Tech, Najwyraźniej nie zależy Wam na dobrym wizerunku.


18 sie 2015 16:43:28
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 9:52:38
Posty: 155
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
"Nie mamy pańskiego płaszcza i CO NAM PAN ZROBI?"
Tak mi się skojarzyło ;-). A po co dobry wizerunek? Na forum za mało osób zagląda żeby to się przełożyło na ogólną sprzedaż.


18 sie 2015 17:31:21
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Fakt, tłumaczenie typu - bo krasnoludki nasikały do mleka i zwalanie na producenta.

Postawa firmy w moim odczuciu (i z tego co widzę nie jestem w tym odosobniony) wygląda tak, że może w końcu klient odczepi się po kolejnych "rzeczowych" wyjaśnieniach i nie będzie chciało mu się dochodzić swoich praw, bo to kosztuje trochę zachodu.

Jak ta firma chce sygnować własny produkt, skoro do tej pory są takie sytuacje?

Wypadałoby zbojkotować takie zamierzenia.

--

Widzę, że nikt z serwisu mimo obecności online nie zamierza zabrać głosu. Najlepiej nabrać wody w usta.


19 sie 2015 12:30:07
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Z tego co zaobserwowałem przyglądając się wątkom na początku kontakt na forum z serwisem był w porządku, później zaczęło się to sypać.


19 sie 2015 13:01:13
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Owszem, aris dużo zrobił, nawet bardzo. Kontakt z Arta-Tech też był wyraźnie inny - choćby Miłosz, zupełnie inna jakość niż jest teraz.


19 sie 2015 14:39:08
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 9:52:38
Posty: 155
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
athame napisał(a):
Maskar napisał(a):
Na forum za mało osób zagląda żeby to się przełożyło na ogólną sprzedaż.


Gorzej. Na forum są ludzie, którzy nacięli się na niedoróbkach poprzednich modeli, głównie T68, a nadal nie chcą czytników innych firm.

Ludzie to dziwne istoty. Instynkt stadny, odrzucanie oczywistości zagrażających ogólnie przyjętemu obrazowi świata etc. Polecam trochę publikacji z psychologii i inżynierii społecznej z małą nutką manipulacji. Ile tam można się o sobie (jako homo sapiens) dowiedzieć ;-).

baali, ten obecny bezosobowy profil AT to również te same osoby, najwidoczniej "góra" nakazała takie podejście.


19 sie 2015 19:49:19
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
@Maskar@ I wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle.

Przez cały wczorajszy dzień osoby z AT nie podjęły tematu na forum mimo obecności online, więc raczyłem zwrócić się do nich w PW z zapytaniem czy rzeczywiście nie zależy im na renomie i ...

Cytuj:

baali napisał(a):
Tytuł: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia



Arta Tech napisał(a):
@baali, na bieżąco monitorujemy również fora, mamy świadomość, że pojawia się na nich mnóstwo opinii.





Wygląda na to, że jednak nie zależy Państwu na renomie i dobrym wizerunku; skoro nie bierzecie udziału w dyskusji, mimo, że niemal cały dzień jesteście na forum online.




Witaj baali, dzięki za wiadomość. Słusznie zauważasz, że śledzimy forum, i wpisy, jakie się na nim pojawiają, to jest jedna z form naszej aktywności i kontaktu z Klientem, takim jak Ty. Robimy wszystko, co możemy, aby nasze odpowiedzi były maksymalnie zrozumiałe i precyzyjne. Tak samo było w Twoim przypadku - zarówno na forum, jak i za pośrednictwem serwisu. W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do dyspozycji.


20 sie 2015 7:19:57
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 9:52:38
Posty: 155
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Cóż, dzisiaj też jest dzień, kolejny dzień...
Jako postronny czytelnik forum mogę stwierdzić, że ani zrozumiałe ani precyzyjne odpowiedzi nie są, a w wielu miejscach nie są do końca etyczne czy uczciwe. I nie wiem czy inni użytkownicy potwierdzą moje wnioski, ponieważ są one osobistą i indywidualną oceną. Swoją drogą może przyda się otworzyć wątek pt. "Czy działania i wypowiedzi AT są maksymalnie zrozumiałe, uczciwe i precyzyjne"?


20 sie 2015 7:48:29
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 cze 2015 8:03:32
Posty: 24
eCzytnik: Onyx Boox C65 Storia
Post Re: Skaza ekranu Onyx BOOX C65HD Storia
Osoby z serwisu ewidentnie kpią sobie z klientów i taka postawa na dłuższą metę jest strzałem w stopę, podcinaniem gałęzi, na której siedzi się.


20 sie 2015 15:22:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron