Teraz jest 22 lis 2024 23:32:56




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 07 cze 2013 13:54:47
Posty: 11
eCzytnik: onyx i62
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Ostatnio pojawił mi się problem z chmurą. Korzystam z Google Drive. Przy pierwszym uruchomieniu wpisałam wszystko, to co powinnam zaakceptowałam. Kilka razy korzystałam z chmury i nie było problemu. Teraz to się zmieniło :/
Wchodząc w chmurę po długim oczekiwaniu ukazuje mi się komunikat "serwer nie odpowiada. Proszę spróbuj później". Tak więc próbuję później ale bez żadnych efektów... Teraz przy wejściu w chmurę jestem na początkowej konfiguracji, tak wiec wybieram chmurę google, loguje się i znowu ten sam komunikat... Co powinnam w takiej sytuacji zrobić? Ktoś ma też taki problem? Internet działa mi dobrze, bo sprawdzałam, wiec problem leży gdzieś indziej...


20 paź 2013 21:17:16
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Wina Google - od pewnego czasu Google ma głęboko w d... firmy trzecie. W przypadku Windows Phone 8 non-stop "blokują" YouTube i sa problemy z ich pocztą.
Ja sam od ponad dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Nokia Lumia 720 - uciekłem z Androida zwanego SlowDroidem - i wyniosłem się z Google - z powodów ciągłych problemów z Googledrive, Pocztą, Kalendarzem.

Radzę sie zarejstrować i kozystać ze Storino lub DropBox'a - pojemności podobne a znacznie mniej problemów - w zasadzie Storino i DropBox działają doskonale.

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


24 paź 2013 10:12:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 14 lip 2013 23:58:17
Posty: 54
Lokalizacja: SŁUPSK
eCzytnik: InkBOOK Prime HD 2.2.3
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
czy ktoś z Was ma może jeszcze problem z zalogowaniem się do chmury google? u mnie wygląda to tak że otwiera mi się okno wyboru chmury ( tu oczywiście google) logowanie przechodzi bez zgrzytów natomiast w oknie akceptacji dla onyx cloud menadżera wybieram "akceptuj" i wywala mnie z powrotem do okna wyboru chmury... co można na to poradzić?
(przeinstalowywałem FW, instalowałem na nowo soft)

wersja apki to 1.2.0 aktualizowana z ostatnia wersja FW :]


27 paź 2013 9:20:55
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2012 8:06:22
Posty: 148
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Jest 2GB miejsca na mantabox.com z opcją zapamiętania hasła i urządzenia. Wchodzi się jednym krokiem.


29 paź 2013 10:17:17
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 20 maja 2012 9:01:03
Posty: 100
eCzytnik: Onyx Boox i62
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Ja od dluzszego czasu nawet nie probowalem, dzisiaj wieczorem sprobuje. Zreszta zalogowanie sie do chmury nic nie daje, bo w zasadzie wiekszosci plikow nie sciaga. Jak juz musze to najpierw wchodze komorka na google drive, pozniej zmieniam nazwe pliku na jakas glupia, ale krotko i dopiero pozniej wchodze booxem i sciagam. Ergonomia kosmiczna:P


05 lis 2013 18:31:35
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 07 cze 2013 13:54:47
Posty: 11
eCzytnik: onyx i62
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Chciałam ponowić swoją próbę z chmurą i o dziwo nie mogę nawet w nią wejść :O wybieram "chmura danych", ładuje się, wyskakuje "checking for upades...10%" i odświeża się ekran... próbowałam z wyłączonym wifi i już włączonym ale ciągle ten sam efekt... Jak mogę wejść w tą chmurę? Mam model Espresso kupiony w czerwcu.


10 lis 2013 22:27:22
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Magdalena-Anna napisał(a):
Chciałam ponowić swoją próbę z chmurą i o dziwo nie mogę nawet w nią wejść :O wybieram "chmura danych", ładuje się, wyskakuje "checking for upades...10%" i odświeża się ekran...

Mam to samo. Nawet odsyłałem do serwisu i dalej nic. Dostałem odpowiedź, że wina leży po stronie mojego wifi. Tylko, że przeglądarka bez problemu łączy się z internetem i tylko chmura nie działa. Myślałem, że mój przypadek jest jakiś szczególny, ale teraz wiem, że nie jestem sam.


22 gru 2013 13:04:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: