Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 08 wrz 2012 22:08:50 Posty: 2
eCzytnik: Onyx M92
|
Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
W obu przypadkach mam ten sam problem co Czesiek777.Najpierw komunikat o aktualizacji, potem chyba próba jej wykonania (dopalenie WiFi), potem chwila zastanowienia i info o braku dostępnych aktualizacji. Potem tylko małe okno z postępem 10% i brak czegokolwiek. Chmura nie odpala się (procedura j.w. przy każdym uruchomieniu). Nie pomaga restart, ponowna aktualizacja firmware itp. Pomocy!
I drugie pytanie: czy jest w planach integracja ze SkyDrive?
|
08 wrz 2012 22:34:53 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
W modelu M92 chmura jeszcze nie jest dostępna. Po połączeniu, ewentualnej aktualizacji (programu, a nie firmware) i restarcie w wypadku aktualizacji , powinna po próbie połączenia pojawić się informacja: "Usługa dostępna wkrótce.". [Edit:] Były wypowiedzi o Dropboxie wyżej - pytanie, czy jest co wysyłać z czytnika do chmury? A jeśli chodzi o przenoszenie plików "z chmury" na czytnik, to taki link powinien załatwić sprawę: http://dropbox.com/mWszystko co klikniemy, znajdzie się w katalogu "downloads" w czytniku. Można też usuwać pliki z chmury.
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012 10:53:18 przez Robert ArtaTech, łącznie edytowano 1 raz
uzupełnienie
|
13 wrz 2012 10:53:18 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 13 mar 2012 16:09:03 Posty: 135
eCzytnik: Kindle Paperwhite
|
Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
No, wreszcie coś przydatnego! Wrócę do domu i sprawdzę na sprzęcie małżonki, jak to działa. Może przestanę tak narzekać na brak nowego firmware'u do A60
|
13 wrz 2012 11:19:54 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Już niedługo udostępnimy "Chmurę Danych" dla modelu M92.
Producent zrobił już poprawkę dla GoogleDrive (klawiatura działa w polu "e-mail"), mamy też poprawioną obsługę WiFi, czekamy jeszcze na jedną poprawkę i wtedy udostępnimy nowe oprogramowanie do zaktualizowania.
|
24 wrz 2012 11:25:49 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 23 wrz 2012 22:14:07 Posty: 8
eCzytnik: Boox I62 Carbon
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
A kiedy przewidywana jest ta poprawka ?? Jakieś przybliżony termin ??
_________________ Pozdrawiam Haress
|
27 wrz 2012 12:51:52 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Jest już dostępna Nowe oprogramowanie do pobrania na naszej stronie.
|
27 wrz 2012 14:10:14 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 28 wrz 2012 10:24:08 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Chmura Danych nie startuje na Boox i62 Expresso... Zaktualizowałem firmware do wersji 20120927, nadal fiasko. Próbuje łączyć się z siecią WiFi, dwa razy skanuje dostępne sieci, pisze "Connecting to Hyperion" (moja sieć WiFi) i potem - "Błąd - Brak połączenia z siecią. Aplikacja zostanie zamknięta". Dziwne, bo aplikacja "Strony www" działa poprawnie na tej samej sieci WiFi, łączy się ze stronami itd. Jak to naprawić?
Grzegorz
|
28 wrz 2012 12:03:17 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Oprogramowanie czytnika zaktualizowane, ale jeszcze, w razie takich problemów, aby ułatwić aktualizację aplikacji do chmury (która korzysta z własnej procedury łączenia), można połączyć się z siecią za pomocą "Stron WWW" i wychodząc nie rozłączać sieci WiFi. Zaraz potem, po uruchomieniu aplikacji"chmury" przy aktywnym WiFi, zaktualizuje się ona też. Po takiej jednorazowej czynności problem powinien ustąpić.
|
28 wrz 2012 13:41:36 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 28 wrz 2012 10:24:08 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Dzięki za sugestię, Robert! Próbowałem tego już uprzednio, po przeczytaniu Twojej odpowiedzi jeszcze raz (najpierw łącze się przeglądarką i wyświetlam stronę Google, potem wracam do ekranu głównego odpowiadając NIE na pytanie o rozłączenie WiFi, i zaraz włączam Chmurę. Niestety, nie przyjmuje ona do wiadomości że połączenie już istnieje - skanuje dostępne sieci, potem próbuje się łączyć z moją, potem dostaję ponownie ten sam błąd...
Jeszcze raz dzięki za Twój post z 2011 na temat dzielenia wyrazów! Pomógł mi dziś niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie,
Grzegorz
|
28 wrz 2012 16:32:01 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
To dziwne - takie zachowanie nie występuje w testach. Może w tym wypadku trzeba by zaktualizować oprogramowanie jeszcze raz... Albo spróbować połączyć się zaraz po uruchomieniu czytnika. A księgarnia łączy się, czy też tak "protestuje" ?
|
29 wrz 2012 12:18:09 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 28 wrz 2012 10:24:08 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Aktualizację wersji z 27 września powtarzałem dwa razy (kopia na kartę SD, restart z trzymaniem przycisku powrotu itd. - poszła dobrze i pokazuje nową wersję w datę w Ustawienia - O nas). Księgarnia zawodzi identycznie jak Chmura. Ten sam problem miałem przed aktualizacją, tuż po zakupieniu czytnika w sklepie Vobis tego samego dnia (27 września), dlatego od razu szukałem aktualizacji i nawet zdziwiłem się że ma identyczną datę z moim zakupem... Co jeszcze można zrobić w tej sprawie?
Acha, restartowałem kilkakrotnie i próbowałem się łączyć z Chmurą od razu, albo po ustanowieniu łącza przez przeglądarkę, za każdym razem ten sam problem.
Grzegorz
|
29 wrz 2012 13:40:19 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 lut 2012 20:44:58 Posty: 2
eCzytnik: BOOX M90
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Czy ta opcja będzie również dostępna w M90?
|
29 wrz 2012 17:23:42 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Normalnie działa i księgarnia, i chmura - jeśli tu nie, a połączenie WiFi dla stron WWW działa, to coś w tym egzemplarzu poszło nie tak. Proszę skontaktować się z naszym serwisem, najlepiej telefonicznie i poinformować o poczynionych krokach... Wygląda na to, że nie. Jak dotychczas nie udało się uruchomić tych aplikacji na czytnikach z procesorami imx31 (533MHz).
|
02 paź 2012 13:43:08 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 08 maja 2012 22:24:09 Posty: 23
eCzytnik: M92
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
u mnie - po aktualizacji M92 - chmura działa, księgarnia - pojawia się informacja o dostępności usługi wkrótce....
|
05 paź 2012 0:26:41 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 10 maja 2012 12:39:52 Posty: 22
eCzytnik: Onyx Boox M92
|
Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Witam pojawił się u mnie problem z synchronizacją aplikacji chmury z Google drive. Aplikacja włącza się wyświetla pusty ekran w stopce pisze synchronizacja danych a potem po jakiejś minucie myślenia wyrzuca do ekranu głównego. Przy okazji przestaje działać wi-fi, pomaga tylko restart. Wi-fi wraca lecz ponowne uruchomienie chmury i to samo. Uruchamiałem wcześniej chmurę kilkukrotnie i wszystko było Ok. Sklep działa. Ma może ktoś jakiś pomysł. Może Pan Panie Robercie?
|
22 paź 2012 15:45:48 |
|
|