Teraz jest 26 kwi 2024 13:19:24




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Jaki samochód 
Autor Wiadomość
Pocketbook Killer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2007 20:07:55
Posty: 1513
Lokalizacja: Toruń
eCzytnik: Kindle 3 WiFi
Post Jaki samochód
Planuję zakup samochodu, posiadam około 6-8 tysięcy na ten cel i wielki problem. Kompletnie nie znam się na samochodach, moja wiedza ogranicza się do tego jak nimi jeździć - pojemność silnika, ilość cylindrów i inne bajery to dla mnie czarna magia. Co byście polecali za tę cenę? Może jest jakiś maniak tutaj co się zna...

_________________
"A co zrobiłeś najodważniejszego w swoim życiu?
Splunął na drogę krwawą flegmą. Wstałem dziś rano, odparł."

//Cormac McCarthy - Droga


23 paź 2007 21:51:18
Zobacz profil
Post 
Ja kupiłem samochód (mój pierwszy) 1 października tegoż roku, kasy miałem tyle samo co i ty, i tak samo jak Ty jestem laikiem w sprawach samochodowych. Pojechałem z bracholkiem na giełdę w Gliwicach-Sośnicy, obszedłem całą i w sumie moją uwagę zwróciły dwa wozy, 10 letni Daewoo Nexia za 5.200 oraz Opel Corsa za 6000. Tylko że właściciel tego drugiego coś kręcił, więc kupiłem Nexię. :) czym się kierowałem przy wyborze?? kolorem i ceną :)

Po pierwsze kiedy idziesz kupić samochód idź z kimś doświadczonym. Na giełdzie wszystkie auta są podpisane "bezwypadkowy" a to gówno prawda bo co drugi był klepany. Dla takich jak my różnicy nie ma, ale znawca wystarczy że spojrzy pod maskę i odróżni czy są odpryski :D poza tym podobno można sprawdzić nawet numery szyb w samochodzie :)
Po drugie za tą sumę nie wymagaj bóg wie czego :) fajny wybór aut zaczyna się od 10000
Po trzecie próbuj negocjować, mnie sie udało spuścić z 5200 na 4500 :)


24 paź 2007 2:39:48
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2007 13:39:17
Posty: 318
Lokalizacja: GdaĂąsk
Post