Teraz jest 18 lut 2018 4:27:48




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 08 wrz 2012 21:08:50
Posty: 2
eCzytnik: Onyx M92
Post Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
W obu przypadkach mam ten sam problem co Czesiek777.Najpierw komunikat o aktualizacji, potem chyba próba jej wykonania (dopalenie WiFi), potem chwila zastanowienia i info o braku dostępnych aktualizacji. Potem tylko małe okno z postępem 10% i brak czegokolwiek. Chmura nie odpala się (procedura j.w. przy każdym uruchomieniu).
Nie pomaga restart, ponowna aktualizacja firmware itp. Pomocy!

I drugie pytanie: czy jest w planach integracja ze SkyDrive?


08 wrz 2012 21:34:53
Zobacz profil
Post Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
Orajo napisał(a):
Chmura nie odpala się (procedura j.w. przy każdym uruchomieniu).
Nie pomaga restart, ponowna aktualizacja firmware itp.
W modelu M92 chmura jeszcze nie jest dostępna.
Po połączeniu, ewentualnej aktualizacji (programu, a nie firmware) i restarcie w wypadku aktualizacji , powinna po próbie połączenia pojawić się informacja: "Usługa dostępna wkrótce.".

[Edit:]
johh napisał(a):
czy jest możliwe dołaczenie DROPBOX-a do wyboru?
Były wypowiedzi o Dropboxie wyżej - pytanie, czy jest co wysyłać z czytnika do chmury?
A jeśli chodzi o przenoszenie plików "z chmury" na czytnik, to taki link powinien załatwić sprawę:
http://dropbox.com/m
Wszystko co klikniemy, znajdzie się w katalogu "downloads" w czytniku. Można też usuwać pliki z chmury.


Ostatnio edytowano 13 wrz 2012 9:53:18 przez Robert ArtaTech, łącznie edytowano 1 raz

uzupełnienie



13 wrz 2012 9:53:18
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012 15:09:03
Posty: 135
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni
Robert ArtaTech napisał(a):
A jeśli chodzi o przenoszenie plików "z chmury" na czytnik, to taki link powinien załatwić sprawę:
http://dropbox.com/m
Wszystko co klikniemy, znajdzie się w katalogu "downloads" w czytniku. Można też usuwać pliki z chmury.

No, wreszcie coś przydatnego! Wrócę do domu i sprawdzę na sprzęcie małżonki, jak to działa. Może przestanę tak narzekać na brak nowego firmware'u do A60 ;-)


13 wrz 2012 10:19:54
Zobacz profil
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Już niedługo udostępnimy "Chmurę Danych" dla modelu M92.

Producent zrobił już poprawkę dla GoogleDrive (klawiatura działa w polu "e-mail"), mamy też poprawioną obsługę WiFi, czekamy jeszcze na jedną poprawkę i wtedy udostępnimy nowe oprogramowanie do zaktualizowania.


24 wrz 2012 10:25:49
Użytkownik

Dołączył(a): 23 wrz 2012 21:14:07
Posty: 8
eCzytnik: Boox I62 Carbon
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
A kiedy przewidywana jest ta poprawka ?? Jakieś przybliżony termin ??

_________________
Pozdrawiam
Haress


27 wrz 2012 11:51:52
Zobacz profil
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
haress napisał(a):
A kiedy przewidywana jest ta poprawka ??
Jest już dostępna :)
Nowe oprogramowanie do pobrania na naszej stronie.


27 wrz 2012 13:10:14
Użytkownik

Dołączył(a): 28 wrz 2012 9:24:08
Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Chmura Danych nie startuje na Boox i62 Expresso... Zaktualizowałem firmware do wersji 20120927, nadal fiasko. Próbuje łączyć się z siecią WiFi, dwa razy skanuje dostępne sieci, pisze "Connecting to Hyperion" (moja sieć WiFi) i potem - "Błąd - Brak połączenia z siecią. Aplikacja zostanie zamknięta". Dziwne, bo aplikacja "Strony www" działa poprawnie na tej samej sieci WiFi, łączy się ze stronami itd. Jak to naprawić?

Grzegorz


28 wrz 2012 11:03:17
Zobacz profil
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
gregko napisał(a):
Chmura Danych nie startuje na Boox i62 Expresso... Zaktualizowałem firmware do wersji 20120927, nadal fiasko. Próbuje łączyć się z siecią WiFi, dwa razy skanuje dostępne sieci, pisze "Connecting to Hyperion" (moja sieć WiFi) i potem - "Błąd - Brak połączenia z siecią.
Oprogramowanie czytnika zaktualizowane, ale jeszcze, w razie takich problemów, aby ułatwić aktualizację aplikacji do chmury (która korzysta z własnej procedury łączenia), można połączyć się z siecią za pomocą "Stron WWW" i wychodząc nie rozłączać sieci WiFi. Zaraz potem, po uruchomieniu aplikacji"chmury" przy aktywnym WiFi, zaktualizuje się ona też.
Po takiej jednorazowej czynności problem powinien ustąpić.


28 wrz 2012 12:41:36
Użytkownik

Dołączył(a): 28 wrz 2012 9:24:08
Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Dzięki za sugestię, Robert! Próbowałem tego już uprzednio, po przeczytaniu Twojej odpowiedzi jeszcze raz (najpierw łącze się przeglądarką i wyświetlam stronę Google, potem wracam do ekranu głównego odpowiadając NIE na pytanie o rozłączenie WiFi, i zaraz włączam Chmurę. Niestety, nie przyjmuje ona do wiadomości że połączenie już istnieje - skanuje dostępne sieci, potem próbuje się łączyć z moją, potem dostaję ponownie ten sam błąd...

Jeszcze raz dzięki za Twój post z 2011 na temat dzielenia wyrazów! Pomógł mi dziś niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie,

Grzegorz


28 wrz 2012 15:32:01
Zobacz profil
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
gregko napisał(a):
(najpierw łącze się przeglądarką i wyświetlam stronę Google, potem wracam do ekranu głównego odpowiadając NIE na pytanie o rozłączenie WiFi, i zaraz włączam Chmurę. Niestety, nie przyjmuje ona do wiadomości że połączenie już istnieje - skanuje dostępne sieci, potem próbuje się łączyć z moją, potem dostaję ponownie ten sam błąd...
To dziwne - takie zachowanie nie występuje w testach. Może w tym wypadku trzeba by zaktualizować oprogramowanie jeszcze raz... Albo spróbować połączyć się zaraz po uruchomieniu czytnika. A księgarnia łączy się, czy też tak "protestuje" ?


29 wrz 2012 11:18:09
Użytkownik

Dołączył(a): 28 wrz 2012 9:24:08
Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, Kindle
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Aktualizację wersji z 27 września powtarzałem dwa razy (kopia na kartę SD, restart z trzymaniem przycisku powrotu itd. - poszła dobrze i pokazuje nową wersję w datę w Ustawienia - O nas). Księgarnia zawodzi identycznie jak Chmura. Ten sam problem miałem przed aktualizacją, tuż po zakupieniu czytnika w sklepie Vobis tego samego dnia (27 września), dlatego od razu szukałem aktualizacji i nawet zdziwiłem się że ma identyczną datę z moim zakupem... Co jeszcze można zrobić w tej sprawie?

Acha, restartowałem kilkakrotnie i próbowałem się łączyć z Chmurą od razu, albo po ustanowieniu łącza przez przeglądarkę, za każdym razem ten sam problem.

Grzegorz


29 wrz 2012 12:40:19
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 04 lut 2012 19:44:58
Posty: 2
eCzytnik: BOOX M90
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Czy ta opcja będzie również dostępna w M90?


29 wrz 2012 16:23:42
Zobacz profil
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
gregko napisał(a):
Księgarnia zawodzi identycznie jak Chmura. Ten sam problem miałem przed aktualizacją, tuż po zakupieniu czytnika w sklepie Vobis tego samego dnia (27 września), dlatego od razu szukałem aktualizacji i nawet zdziwiłem się że ma identyczną datę z moim zakupem... Co jeszcze można zrobić w tej sprawie?
Normalnie działa i księgarnia, i chmura - jeśli tu nie, a połączenie WiFi dla stron WWW działa, to coś w tym egzemplarzu poszło nie tak. Proszę skontaktować się z naszym serwisem, najlepiej telefonicznie i poinformować o poczynionych krokach...

tps.pk napisał(a):
Czy ta opcja będzie również dostępna w M90?
Wygląda na to, że nie. Jak dotychczas nie udało się uruchomić tych aplikacji na czytnikach z procesorami imx31 (533MHz).


02 paź 2012 12:43:08
Użytkownik

Dołączył(a): 08 maja 2012 21:24:09
Posty: 23
eCzytnik: M92
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
u mnie - po aktualizacji M92 - chmura działa, księgarnia - pojawia się informacja o dostępności usługi wkrótce....


04 paź 2012 23:26:41
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 10 maja 2012 11:39:52
Posty: 22
eCzytnik: Onyx Boox M92
Post Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox
Witam pojawił się u mnie problem z synchronizacją aplikacji chmury z Google drive. Aplikacja włącza się wyświetla pusty ekran w stopce pisze synchronizacja danych a potem po jakiejś minucie myślenia wyrzuca do ekranu głównego. Przy okazji przestaje działać wi-fi, pomaga tylko restart. Wi-fi wraca lecz ponowne uruchomienie chmury i to samo. Uruchamiałem wcześniej chmurę kilkukrotnie i wszystko było Ok. Sklep działa. Ma może ktoś jakiś pomysł. Może Pan Panie Robercie?


22 paź 2012 14:45:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: