Teraz jest 26 kwi 2024 19:49:32




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
[K 3] Zawiesił się na ekranie startowym 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 13 maja 2010 21:12:11
Posty: 137
eCzytnik: był eClicto - jest Kindle 3 :)
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Z tego co wiem, to AZ sprzedawał/sprzedaje kindle refurbished, ale w poprzedniej, drugiej wersji.

http://ireaderreview.com/2010/07/12/ref ... to-109-99/


28 mar 2011 18:36:16
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
w dalszym ciągu amazon sprzedaje czytniki "refurbished". w tej chwili znalazłem jedną sztukę tak oznaczoną, możliwą do kupienia poprzez stronę, za 129,99$

edytowano:
Factory refurbished. Package factory sealed. Ships with USB cable only - taki jest opis tego egzemplarza. wyraźnie napisane, że jest to wersja z kablem usb, tak więc obecność lub brak kabla nie informuje kupującego o niczym


28 mar 2011 19:26:47
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 01 paź 2010 12:51:23
Posty: 96
eCzytnik: kindle 3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Może zbierają i poprawiają te wszystkie z wadami, aby potem wrzucić na rynek wielką wyprzedaż refurbisheów po $99. Dokupiłbym jeden dla kogoś w prezencie za tę cenę ;D


29 mar 2011 14:54:05
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
a teraz to już sam jestem ciekawy, czy będę miał z kabelkiem, czy bez, bo według ups, paczka dla mnie jest 10dkg lżejsza niż ostatnio :) ale co z tego wyjdzie pewnie napiszę jak wrócę z wyjazdu, bo dostałem maila, że w związku z nieoczekiwanymi wydarzeniami zewnętrznymi nastąpiło opóźnienie w dodarciu mojego kindla z jednego miejsca w drugie, które wyniesie 1-2 dni. a że było wcześniej na styk, to pewnie nie będzie lepiej


29 mar 2011 15:49:36
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 31 sty 2011 17:51:24
Posty: 35
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Ja dostałam z kabelkiem, nawet im ten drugi odesłałam z czytnikiem (dosyć mam już kabli w domu).
Co do "odnowionych" to Amazon nie ma prawa oferowania ich jako nowych - to wbrew prawu, a patrząc na ich politykę, obsługę klienta itd. to nie sądzę, by ryzykowali. Przecież każdy z reklamujących został poinformowany, że zamawia kolejny NOWY egzemplarz. Każdy sprzęt refurbished musi być oznaczony (swego czasu było chyba głośno o tym, że na allegro część sprzedawców jako nowe oferuje sprzęty oznaczone R).
http://en.wikipedia.org/wiki/Refurbishment_(electronics)


30 mar 2011 15:50:21
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
wróciłem z urlopu i odebrałem mojego kundelka. przyszedł z kabelkiem, za to bez instrukcji. to tylko tak dla informacji.

aha i działa! od dziś 9 godzin na lotnisku nie będzie mi straszne :)


06 kwi 2011 15:16:30
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 sty 2011 18:57:48
Posty: 8
eCzytnik: K 3G
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Przyszedł z instrukcją, założę się :)

Pomyśl, gdzie ją ukryto? :)


06 kwi 2011 22:48:28
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 01 paź 2010 12:51:23
Posty: 96
eCzytnik: kindle 3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
chyba chodziło o brak tego świstka z podstawowymi informacjami w formie harmonijki


06 kwi 2011 22:52:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Tak, brak tego świstka miałem na myśli. nie przeszkadzało mi to, napisałem wyłącznie w celach informacyjnych.

Fajne jest co innego - ponieważ amazon wysłał mi innego kindle'a, za którego pobrał kasę, potem kasa została zwrócona. ostatecznie bank przeliczył to w taki sposób, że na operacji przewalutowywania byłem stratny niecałe 25zł (za tańszą 139$ wersję). ponieważ dziś wysłałem wadliwy sprzęt do Stanów, napisałem przy okazji i o tym. wyobraźcie sobie, że napisali mi przeprosiny i dali gift card.

co do wysyłki wadliwego. napisali mi w mailu, że mam wysłać im na swój koszt, a oni zwrócą mi kasę. ponieważ po telefonie do ups doszedłem do wniosku, że nie zamierzam blokować sobie 550zł (koszt wysyłki do USA wraz z ubezpieczeniem) postanowiłem wysłać im maila. najpierw jednak skorzystałem z opcji "zwróć produkt", na co system wyrzucił mi informację, że dane do zwrotu są już wprowadzone i czy chcę wydrukować nalepkę na pudełko (z numerem przewozowym ups) wraz z fakturami, wydrukowałem, nalepiłem, przyszedł kurier odebrać paczkę, paczka poszła do stanów na koszt odbiorcy.


08 kwi 2011 19:33:13
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 01 kwi 2011 15:22:46
Posty: 10
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
kondi napisał(a):
Tak, brak tego świstka miałem na myśli. nie przeszkadzało mi to, napisałem wyłącznie w celach informacyjnych.

Fajne jest co innego - ponieważ amazon wysłał mi innego kindle'a, za którego pobrał kasę, potem kasa została zwrócona. ostatecznie bank przeliczył to w taki sposób, że na operacji przewalutowywania byłem stratny niecałe 25zł (za tańszą 139$ wersję). ponieważ dziś wysłałem wadliwy sprzęt do Stanów, napisałem przy okazji i o tym. wyobraźcie sobie, że napisali mi przeprosiny i dali gift card.

co do wysyłki wadliwego. napisali mi w mailu, że mam wysłać im na swój koszt, a oni zwrócą mi kasę. ponieważ po telefonie do ups doszedłem do wniosku, że nie zamierzam blokować sobie 550zł (koszt wysyłki do USA wraz z ubezpieczeniem) postanowiłem wysłać im maila. najpierw jednak skorzystałem z opcji "zwróć produkt", na co system wyrzucił mi informację, że dane do zwrotu są już wprowadzone i czy chcę wydrukować nalepkę na pudełko (z numerem przewozowym ups) wraz z fakturami, wydrukowałem, nalepiłem, przyszedł kurier odebrać paczkę, paczka poszła do stanów na koszt odbiorcy.

i kosztowało ich to 550 zł
to już lepiej jakbyś sobie zostawił tego kindla, tak to oni stracili, ty nie masz kindla a zarobił tylko ups :)

/edit
aha tylko ten kindle nie działał. no ale jakby był sprawny to wydaje mi się, że lepiej byłoby nie odsyłać w końcu przesyłka byłaby droższa od samego kindla


08 kwi 2011 23:07:45
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
spoko, mam kindle'a nowego. od razu jak się zorientowałem, że dostarczony nie działał, wysłałem maila, zadzwonili do mnie i powiedzieli, że wysyłają nowego. myślę, że zabezpieczają się w jakiś sposób, żeby jednak ludzie wiedzieli, że muszą swoje kindle odsyłać jeśli twierdzą, że nie działają. normalnie oczywiście nie odsyłałbym, wolałbym sprzedać


09 kwi 2011 0:39:33
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 paź 2010 12:12:54
Posty: 301
eCzytnik: Kindle
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Na pewno Amazon ma inne ceny w UPS i nie jest o 550zł do tyłu za każdego Kindla zwracanego z Polski...


09 kwi 2011 0:54:45
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 11:11:04
Posty: 29
eCzytnik: kindle3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
garnizon napisał(a):
Na pewno Amazon ma inne ceny w UPS i nie jest o 550zł do tyłu za każdego Kindla zwracanego z Polski...


tylko zauważ, że jakbym ja zapłacił te 550zł, to zwróciliby mi je w całości


09 kwi 2011 1:29:51
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 paź 2010 12:12:54
Posty: 301
eCzytnik: Kindle
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
Co nie zmienia faktu, że Amazon z UPSem rozlicza się inaczej, niż przeciętny klient.


09 kwi 2011 11:52:08
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 kwi 2011 14:52:01
Posty: 1
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: Kindle nie działa po rozpakowaniu
W zeszłym tygodniu zamówiłem K3, wczoraj dotarł, jednak nie reaguje na bodźce zewnętrzne. Postanowiłem zgłosić się do Amazona. Napiszę w skrócie jak wyglądała moja ścieżka, bo może się komuś przyda (kilkukrotnie już ktoś to opisywał, ale ja dodam swoje 3 grosze).

1. Zgłoszenie mailowe do Amazon.
1.1 Logujemy się do konta na Amazon.com.
1.2 W prawym górnym rogu znajdujemy link "Help" obok "Your account".
1.3 Na stronie "Help" wybieramy z prawego menu przycisk: "Contact Us"
1.4 Tworzymy zgłoszenie na stronie "Customer Service"
1.4.1 "What can we help you with?"
Wybieramy zamówienie, którego dotyczy problem. Jeśli nie ma go na stronie głównej musimy użyć przycisku "Choose a different order".
1.4.2 "Tell us more about your issue"
Wybieramy kategorię sprawy.
W moim przypadku:
"Select an issue": "Kindle" (pokazuje nam kolejną listę do wyboru)
"Select issue details": "Frozen/defective/damaged Kindle"
1.4.3 "How would you like to contact us?"
Mamy do wyboru trzy opcje:
a) "E-mail" - Opisujemy problem w polu wiadomości.
b) "Phone" - Proszą nas o podanie numeru telefonu wraz z kierunkowym do kraju.
c) "Chat" - Niedostępny dla mojej opcji.

2. Wiadomość zwrotna z Amazon:
Cytuj:
Hello,

I'm sorry to hear about the trouble you've had with your Kindle, but we will need to speak with you so we can try some real-time troubleshooting and see if you need a replacement.

You can reach us by phone directly and toll free from many countries by clicking the Contact Us option in the right-hand column of our Kindle Support pages at:

http://www.amazon.com/kindlesupport

When you visit our website and select Contact Us, click on the "Phone" tab, enter your number, and we’ll call you right back.

Contacting us through the website allows you to verify security before a call is placed and ensures we have your account information ready when we call you. If your country isn’t listed or you’re unable to take advantage of the Contact Us feature, you can call us directly at 1-877-453-4512 or 1-206-922-0844 (if you're calling from outside the U.S.).

We hope you can call us soon so we can help solve this problem quickly.


3. Telefon do Amazon.
3.1 a) Można użyć Google za darmo do USA.
3.1 b) Można poprosić o telefon Amazon (vide: 1.4.3 b )
3.2 Weryfikacja użytkownika; zostałem poproszony o podanie następujących informacji:
a) e-mail na którym jest konto
b) potwierdzenie adresu, który jest na stronie: "Your account" -> "Settings" -> "Address Book" -> "Manage Adress Book"
3.3 Opis problemu.
3.4 Próba identyfikacji problemu przez operatora Customer Service.
3.5 Decyzja operatora o otworzeniu nowego zamówienia na nowego Kindle.
3.6 Informacja o zwrocie starego Kindle do Amazon w przeciągu 30 dni.
3.7 Potwierdzenie mailowe ponownego zamówienia.
Cytuj:
Hello XXXXXXXX

I'm sorry your Kindle isn't working. I'm sending you a replacement Kindle via Priority International Courier to get it to you as soon as possible.

Here's some information about how your order was placed to avoid any delays in customs:

I created the replacement order with charges and refunded your original order. The charge for this order is $XXX.XX, and the refund is in the same amount. Both the charge and refund will be applied to the credit card used on the original order. The refund will appear in the next 2-3 business days.

Here's your replacement order information:

Order Number: XXX-XXXXXXX-XXXXXXX
Estimated Delivery Date: MMM DD - DD, YYYY

Please don't modify the replacement order in Your Account, as that may delay the replacement shipment.

Remember to back up your personal content to your computer. When you return your Kindle, please do not return your power adapter, USB cable, manual, any accessories or other items that shipped with your Kindle. When we send a replacement, we'll send you a Kindle only without any additional accessories.

Please insert the Kindle into a plastic bag, put it in original packaging if available, and send it back to us within 30 days from the date of this e-mail. If we don't receive the device by then, you'll be charged for the replacement Kindle.

Please mail your return to:

172 Trade Street
Lexington, KY 40511 USA

You will want to ship it with tracking and insure it.

Please write the reason for your return on the packing slip, put the slip in the package you're using, and wrap the package securely. Please indicate the cost of shipping you paid with your return (either on the packing slip inside of the box or written on the return label outside of the box). We’ll use this amount to reimburse your return shipping costs.

After you have shipped out the malfunctioning unit, please send us the tracking information and shipping cost using the link below so we can issue a refund.

Please visit the following link to provide the information we requested:

http://www.amazon.com/rsvp-mi?c=xxxxxxxxxxxxxxx

You'll be able to access your existing Kindle Library and change your subscription delivery options on the Manage Your Kindle page http://www.amazon.com/myk when your replacement Kindle arrives. If you'd like to access your Kindle library while you're waiting for your replacement, Kindle for PC or Mac are free applications that let you read Kindle books on your computer. Please follow the link below for more information:

http://www.amazon.com/kindleapps

Thank you for allowing us to work through this problem with you. Your replacement Kindle will be there soon.


4. Przygotowanie do wysyłki starego Kindle.
4.1 Wniosek o etykietę UPS.
Niestety nie otrzymałem pierwotnie żadnej etykiety, więc zwróciłem się ponownie do Amazona zgodnie z punktem 1.
4.2 Mail z etykietą.
Cytuj:
Hello,

I understand that you want the return mailing label for returning the Kindle back to us.

I've requested a UPS return mailing label for returning the Kindle.

Follow this link to find instructions and a return mailing label for returning your order:

http://www.amazon.com/gp/orc/rml/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

If clicking on the link doesn't work, try copying and pasting it into your browser's address window.

Thanks for your understanding. We look forward to seeing you again soon.

4.3 Papiery wydrukowane i podpisane.
4.4 Pozostaje jedynie zgłosić się do UPS.

Mam nadzieję że komuś pomoże mój szczegółowy opis procesu reklamacji Kindle. Dzisiaj złożyłem reklamację, więc czekam na nowego Kindle i jak tylko go otrzymam pędzę do UPS w celu odesłania starego (samego urządzenia bez kabli, etc)


13 kwi 2011 15:27:31
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron