Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 10 maja 2012 12:39:52 Posty: 22
eCzytnik: Onyx Boox M92
|
[rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Google
Witam pojawił się u mnie problem z synchronizacją aplikacji chmury z Google drive. Aplikacja włącza się wyświetla pusty ekran w stopce pisze synchronizacja danych a potem po jakiejś minucie myślenia wyrzuca do ekranu głównego. Przy okazji przestaje działać wi-fi, pomaga tylko restart. Wi-fi wraca lecz ponowne uruchomienie chmury i to samo. Dodatkowo od czasu do czasu zmienia godzinę (strefa pozostaje nie zmieniona). Uruchamiałem wcześniej chmurę kilkukrotnie i wszystko było Ok. Sklep działa. Ma może ktoś jakiś pomysł. Może Pan Panie Robercie?
|
24 paź 2012 10:20:51 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 01 mar 2012 22:36:07 Posty: 3 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: Boox i62
|
Re: Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Google drive
Przyłączam się do pytania. Obserwuję te same efekty.
|
24 paź 2012 17:19:55 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41 Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
|
Re: Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Google drive
Za wcześnie napisałem że u mnie działa Po pobraniu najnowszego uaktualnienia aplikacji do Chmury faktycznie coś się sypie. Spróbowałem usunąć katalogi cloudservice, Storino i GoogeDrive - nie pomogło. Wywala się jak zaczyna sprawdzać uaktualnienie - pisze, Checking ubdate 10% i po zawodach. Spróbuję wgrać jeszcze raz cały soft. EDIT : Po usunięciu katalogu cloudservice oraz wgraniu nowego softu Chmura działa. Wygląda, ze proces aktualizacji jest skopany. EDIT 2 : Pokilkukrotnym włączaniu i wyłączanu Chmury, zmianach między Storino i GD - wszystko działa. Wyglada, że w czasie uaktualnienia zostają jakieś śmieci. Po wgraniu softu - Chmura się instaluje "na czysto" bez poprzednich, starszych wersji wszystko jest OK. Tak czy inaczej - Chmura do poprawki.
_________________ HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso
|
24 paź 2012 20:57:26 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Google drive
Zgadza się - jak napisałem w sąsiednim wątku[Edit (29.10.2012):] Dzisiejsza aktualizacja chmury i księgarni powinna naprawić powstałe problemy.
|
29 paź 2012 19:54:43 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 26 paź 2011 8:46:43 Posty: 105
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Nie naprawiła chyba, że aktualizacja nie działa na przestarzałym białym i62 [Edit] Przepraszam, po odczynieniu czarów (ponowna instalacja FW itp...) zadziałało
|
01 lis 2012 18:48:35 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Powinno zadziałać poprawnie bez "odczyniania czarów" - aplikacja chmury ma działać na wszystkich czytnikach i62 i M92 (po automatycznej aktualizacji samych aplikacji, nie całego oprogramowania/firmware).
|
02 lis 2012 17:10:32 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 26 paź 2011 8:46:43 Posty: 105
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Powinno działać czy nie powinno ale bez "odczyniania czarów" po "kliknięciu na chmurę" przez jakiś czas "kręciło się kółeczko" a potem wszystko wracało do ekranu startowego. Ponieważ były sygnały, że jednak działa, jedynym pomysłem na jaki wpadłem była usunięcie wszystkiego i reinstalacja FW (nie aktualizacja bo przecież i62 w wersji białej jest na tyle przestarzałym czytnikiem, że nie ma do niego aktualizacji - nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności ) po wykonaniu tych czynności chmura zadziałała. Może to pomoże innym, którym chmura też nie działa po aktualizacji samej aplikacji. Być może wystarczyło też ograniczyć się do tego co zrobił Rhavir:
|
05 lis 2012 9:54:38 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
OK - rozumiem. W każdym razie po automatycznej aktualizacji instalatora chmury i księgarni (z 29 października) poprzez WiFi, wszystkie te funkcje powinny działać prawidłowo. Zostały wprowadzone poprawki do aplikacji jak i instalatora.
|
06 lis 2012 13:57:11 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 29 lis 2012 21:18:21 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Cudownie się czyta, że coś "powinno" działać, a ciągle najwyraźniej wielu osobom nie działa. Jestem bardzo rozczarowana. Przy cenie tak odbiegającej od konkurencji oczekiwałoby się czegoś mniej zawodnego.
To, że chmura nie działa, to jedno. Nadal dzieje się tak, jak pisano powyżej kilka(naście?) razy. Ile można bawić się w aktualizacje, uruchamianie, instalowanie?
Kupuję i wymagam, aby działało. Czy to za wiele?
U mnie akurat chmura nie działa, booksource działa. Natomiast wifi, raz się łączy, a raz każe wpisywać od nowa hasło.
Moim zdaniem, to Państwa duża porażka.,
Nie gratuluję...
|
29 lis 2012 21:26:14 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 09 kwi 2012 11:34:05 Posty: 25
eCzytnik: onyx boox 60
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Niestety u mnie również nie działa. Pierwotnie pojawiał się komunikat że konto zostanie usunięte, po czym zostałem przekierowany na stronę logowania google. Po zalogowaniu się google drive prosiło o udzielenie dostępu do urządzenia. Po zaakceptowaniu powyższego nastapił powrót do menu wyboru chmury google drive / storino i cała zabawa rozpoczynała się od początku i tak w kółko. Po sformatowaniu pamięci po uruchomieniu chury pojawia się "checking for updates" .... 10% i nasępuje wyjście do głównego menu. Proszę o pomoc. Czytnik to Onyx M92. Firmware 1.7 20120927 Krzysztof
|
01 gru 2012 20:49:09 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Mam podobnie jak kolega wyżej, tyle że na czytniku i62HD. Po uruchomieniu księgarni lub chmury pojawia się słynne "checking for updates .... 10%" i następuje wyjście do głównego menu. Nie mam nawet możliwości aktualizacji instalatora chmury. Czy jest możliwość ręcznej aktualizacji instalatora chmury?
|
02 gru 2012 18:05:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 09 kwi 2012 11:34:05 Posty: 25
eCzytnik: onyx boox 60
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Zainstaluj ponownie firmware gdyż jakieś pliki/ustawienia w katalogu "cloudservice" powodują że instalator się wywraca. U mnie pomogło z tym że nie mogę dalej zalogować się na swoje konto po aktualizacji oprogramowania "chmury". Pozdrawiam Krzysztof
|
02 gru 2012 19:04:00 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Nie ma firmware-u dla i62HD. Mógłby ktoś udostępnić katalog "cloudservice" z prawidłową zawartością.
|
02 gru 2012 19:27:39 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41 Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Usuń ten katalog - po ponownym uruchomieniu Chmury powinien się utworzyć z poprawną zawartością.
_________________ HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso
|
02 gru 2012 22:08:17 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Szkopuł w tym, że tego katalogu nie ma, więc musi być jakiś błąd w aplikacji skoro po uruchomieniu Chmury nie został on utworzony.
|
02 gru 2012 23:57:20 |
|
|