Autor |
Wiadomość |
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 05 lis 2012 13:50:11 Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Pojawiła się nowa wersja ''Chmury'' – 1.1.3 Zmieniony został certyfikat Google Drive. Problemy z synchronizacją spowodowane były zmianą certyfikatu przez Google. Po przeprowadzeniu update wszystko powinno działać poprawnie.
_________________ www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl
|
03 gru 2012 15:06:49 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Jak mogę zaktualizować chmurę jeśli automatyczna aktualizacja nie działa? [Edit] Wgrałem na nowo firmware, ale jedyne co się zmieniło to adres MAC Nadal aktualizacja zatrzymuje się na poziomie 10%.
Ostatnio edytowano 04 gru 2012 23:43:15 przez Jony, łącznie edytowano 1 raz
|
03 gru 2012 23:37:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 29 lis 2012 21:18:21 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Nie działa. 10% i błąd. Ile można? Jaka autoryzacja, skoro chmura w ogóle się nie uruchamia? Panowie chyba odpowiadają na jakieś inne pytania, niż zadane tutaj.
Proszę również o wyjaśnienie, dlaczego co kilka razy muszę od nowa wpisywać hasło do wifi? Jest to co najmniej męczące.
Szczerze mówiąc, chętnie zwróciłabym ten czytnik.
Do powodów dodam jeszcze ten, że przy większej pojemności karty SD wszystko działa baaardzo wolno. Myślałam, że możliwość aktualizacji oprogramowania będzie plusem, teraz wiem, że wolałabym, żeby ono po prostu działało... bez aktualizacji.
|
04 gru 2012 11:39:23 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41 Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
To na 100% Masz coś skopane - proponuję wgrać soft od nowa. Po czym "odpalić Chmurę, pobierze sobie najnowaszą wersję. Podejżewam, że zostały jakieś "śmieci" lub ktoryś z plików się uszkodził. Ponowne wgranie softu powninno pomóc. Parametry WiFi są pamiętane i NIE trzeba ich wpisywać - ja od ponad pół roku nie musiałem wpisywać hasla do WiFi a mam chyba ze 20 sieci zapamiętanych. Co więcej jak czytnik wykryje sieć, którą ma zapamiętaną to sam się z nią łączy, nie trzeba nic zaznaczać - robi to automagicznie Tu też może być coś "trafione - ponowne wgranie softu i powinno śmigać.
_________________ HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso
|
04 gru 2012 21:29:03 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 29 maja 2012 8:06:22 Posty: 148
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Na moim I62HD od momentu naciśnięcia do pełnej synchronizacji trwa to ok. 45 sek i zaczynam tego używać. (Przez jakiś czas nie działało)
|
05 gru 2012 9:02:53 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Musisz być chyba w czepku urodzonym, bo u mnie nadal nie działa pomimo wgrania na nowo frimware-u. A mógłbyś udostępnić folder /opt/artatech ze swojego czytnika?
|
05 gru 2012 12:51:54 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Hasło do WiFi jest pamiętane zawsze, również po aktualizacji oprogramowania. Z kartą dużej pojemności czytnik działa tak samo szybko, chyba że wchodzimy do katalogu z setkami plików (co może się zdarzyć i na karcie o małej pojemności). Powyższe problemy razem z tym z chmurą, mogą świadczyć o wadliwości czytnika - proszę zwrócić się z nim do serwisu. Przed tym proszę sprawdzić jeszcze poprawność struktury plików na karcie SD jaki i w pamięci flash (dostępnej dla użytkownika). Można to zrobić po podpięciu do komputera i przeskanowaniu napędu narzędziem do poszukiwania błędów. Jeśli są błędy w strukturze plików, może wystąpić znaczne spowolnienie operacji, jak również niemożność zapisu czy odczytu niektórych plików. Powyższe nie dotyczy zapamiętywania hasła WiFi, dlatego wnioskuję, że egzemplarz jest wadliwy. A może jest przeciwnie? 90% użytkowników jest zadowolonych, czytają i nie przychodzą tutaj pisać o tym! Niektórzy mają problemy i piszą tutaj - to jest właściwe miejsce (unikalne zresztą) na uzyskanie pomocy od nas, czy innych użytkowników, a jeśli nieskuteczne - zapraszam do serwisu.
|
05 gru 2012 17:58:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Przeskanowałem pamięć flash scandiskiem - zero błędów. Użyłem innej karty SD i wgrałem na nowo firmware - nadal to samo. Pozostaje mi tylko odesłać do serwisu.
|
05 gru 2012 21:04:46 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 29 lis 2012 21:18:21 Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Dzięki za odpowiedź, chociaż nie podoba mi się wcale - serwis, odsyłanie, naprawy, a ja tylko chciałam przesłać sprawnie, poczytać... Wielkie rozczarowanie... Nie lubię, stanowczo nie lubię!
|
05 gru 2012 23:56:30 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Wysłałem zgłoszenie do serwisu z informacją o niedziałającej księgarni oraz chmurze i właśnie dostałem odpowiedź: na obecna chwile trwa implementacja tych aplikacji do czytników i62 z rodzielczoscia HD Prosimy o cierpliwość Pozdrawiamy ArtaTech Team
Bez komentarza.
|
06 gru 2012 10:52:50 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41 Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Agaif - GŁUPOTY Piszesz i tyle - KAŻDY sprzet się psuje - KAŻDY - Kindle też - i wcale nie jest bardziej niezawodny niż Onyx czy PocketBook. Nawet kosztujące 500 000 zł samochodzy jak Audi, Mercedes, Porsche czy BMW się psują. Parę lat temu masowo rdzewiały Mercedesy - w Polsce znany jest przypadek gdy ktoś kupił kosztującego ponad milion Merca AMG i po pół roku mu ZARDZEWIAŁ A Ty się dziwisz, że czasem kosztujący 800 zł i produkowany w milionach sztuk czytnik się zepsuje? Każdy najlepszy sprzęt się psuje, a ten produkowany masowo to zawsze się psuje, nawet super wojskowy i sprawdzony sprzęt ma ZAWSZE jakiś procent usterkowości. Ciekawi mnie procentowa usterkowość : moze ArtaTech by napisał : w 2011 roku sprzedaliśmy X czytników a do serwisu trafiło Y - wtedy by można było wnioskować o awaryjności. Ale z obserwacji otoczenia i posiadanych przez rodzinę i przyjaciół ponad 200 czytników nie widze by onyx na tle innych był jakiś bardzo zawodny. A wiele rodzin ma po 4 - 5 czytników (jak moja Tato, Siostra, jej mąż i ja - a za dwa, trzy lata moja chrześnica też pewnie będzie mieć czytnk bo już dziś potrafi marudzić, że nie ma ) Masz GWARANCJĘ i możliwość powołania się na NTzU - więc z niej kożystaj. A że na forum bardzo dużo jest postów o problemach? To jest NORMALNE - osoby, którym czytnik działa zwykle NIE piszą - 90% ludzi czyta i nie zagląda na fora Tak więc nie ma co wylewać żalów - a trzeba zachowac się jak rozsądny człowiek, Masz problem? Szukałeś pomocy na forum - nie udało się więc Masz Serwis. A że trzeba odesłać? Cóż ze wszystkim tak jest, nawet Kindle trzeba odsyłać.
_________________ HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso
|
06 gru 2012 10:59:10 |
|
|
Robert ArtaTech
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Przepraszam za zamieszanie z chmurą - na wersjach HD przy próbie otwarcia aplikacji powinien pojawić się napis "Usługa dostępna wkrótce" i było by wszystko jasne. Co do samego czytnika i serwisu - staramy się zapewnić jak najbardziej komfortowy dla użytkownika proces naprawy w przypadku wystąpienia (nielicznych) wad egzemplarzy. Po telefonie do serwisu, zostaje wysłany do domu kurier, który odbiera czytnik, a po naprawie odwozi pod wskazany adres. Cały proces, do powrotu czytnika zwykle trwa 3-5 dni.
|
06 gru 2012 21:08:11 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 paź 2012 17:42:57 Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Zwrot "Usługa być może będzie dostępna w bliżej nieokreślonym czasie" byłoby przesadą, bo jednak liczę na to, że prędzej czy później chmura będzie dostępna. Poza tym to nie jest aplikacja "pierwszej potrzeby". Co do softu, nie można winić o błędy dystrybutora. Jednak moim skromnym zdaniem ArtaTech powinien zdecydować się na większą modyfikacje frimware-u by dostosować go do polskiego użytkownika.
|
06 gru 2012 23:39:32 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 09 kwi 2012 11:34:05 Posty: 25
eCzytnik: onyx boox 60
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Problem się powtórzył. Znowu nie mogę się zalogować do "chmury". Objawy identyczne jak napisałem poprzednio. Sformatowałem pamięć flash. Zaktualizowałem oprogramowanie chmury do wersji 1.1.3. Po zalogowaniu się przez stronę www i zaakceptowaniu dostępu zostaję ponownie przekierowany do wyboru rodzaju "chmury" Proszę o pomoc !
|
26 gru 2012 20:46:08 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 20 maja 2012 9:01:03 Posty: 100
eCzytnik: Onyx Boox i62
|
Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
No nie tylko Ty masz ten problem
|
26 gru 2012 21:25:50 |
|
|