Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 22 sie 2011 10:28:08 Posty: 63
eCzytnik: K3 3G, KT
|
Re: Kindle , chcą go wymienić na nowy
czyli co trzeba zrobić, żeby zamiast Touch 3G dostać DXa? tylko zwrócić go na gwarancji ?
|
25 paź 2012 14:28:00 |
|
|
Admin
Dołączył(a): 11 lip 2007 19:38:54 Posty: 3266 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: eClicto, iPad, K3 WiFi, K4
|
Re: Kindle , chcą go wymienić na nowy
Mieć blisko siebie punkt utylizacji odpadów Z innej beczki: komosinskijunior, ile dotąd wydałeś pieniędzy w amazon.com na eBooki i inne rzeczy? To tak dla celów statystycznych, by zobaczyć, czy jest tu jakieś powiązanie.
_________________
|
25 paź 2012 19:47:28 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 paź 2012 19:38:10 Posty: 5
|
Re: Kindle , chcą go wymienić na nowy
Huh, książek : w sumie za 3$ ale mam na swoim koncie 3 kundle. Za pierwszym razem myślę że trafił mi się spoko konsultant Potem po każdym następnym logowaniu się na chat prosili mnie o możliwość sprawdzenia ostatniej rozmowy z konsultantem, zgodziłem się. Odpowiedział że sprawa jest dla niego jasna wymieniamy na nowy. Zadaje mu pytanie " a co ze zwrotem?" ; " trzeba go będzie odesłać" Na co ja że mówiłem się z poprzednim konsultantem że kindle zostaje u mnie. Poprosił o chwilę dla siebie na sprawdzenie poprzedniego czatu. Stwierdził że mam wersję SO która nie jest gwarantona odpowiedziałem że kupiłem ją w stanach gdzie kiedyś mieszkałem i nikt nie poinformował mnie o braku gwaracji w regionie europejskim. Poprosił o chwilę na kontakt z przełożonym. Przełożony wyraził zgodę na wymianę. Ot historia szczęśliwej wymiany pregwarancyjnej
|
25 paź 2012 23:22:23 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 14 sty 2012 21:55:45 Posty: 20
eCzytnik: Kindle 4 Classic
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Rozwaliłem ekran w Kindlu Classic, a jest już po gwarancji - co robić?!
|
22 lut 2013 21:43:28 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 23 lut 2013 19:31:49 Posty: 1
eCzytnik: kindle Keyboard 3G
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Witam! Mam problem z moim K3. Dopadła go mega zawieszka. Statystyczni raz na dzień się budzi ale dosłownie na moment. Ktoś poradził żeby próbować powrócić do ustawień fabrycznych. Postanowiłam spróbować i udało mi się dojść do momentu kiedy do ramki należało wpisać słowo RESET. Mnie udało się wpisać dwie pierwsze litery i znowu zawieszka i tak kilkukrotnie. Skontaktowałam się z amazonem, który wypróbował ze mną kilka kroków żeby go obudzić a potem uznał, że jest zepsuty i zaproponował kupno nowego wersja 4touch3G. Trudno mi się pogodzić z tym, że mojego kundelka szlak trafił. Czy jest coś jeszcze co mogłabym zrobić czego spróbować, żeby odzyskać mojego kindla? Jakieś pomysły??
|
24 lut 2013 20:04:10 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 06 cze 2011 0:28:07 Posty: 40 Lokalizacja: Kraków
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Szansa na skuteczne naprawienie jest niewielka, a za nieskuteczne żal płacić. Jednakże możesz ''założyć spółdzielnię'' z kimś, kto rozbił ekran - sprzedać zwłoki swojego czytnika temu komuś (albo odwrotnie) - jedno z was z popsutych urządzeń złoży dobre, a drugie dołoży troszkę grosza do nowego kindla.
|
25 lut 2013 10:48:36 |
|
|
Admin
Dołączył(a): 13 cze 2008 14:47:02 Posty: 2836 Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: kindle
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Można też udać się na chat i uzyskać zniżkę na nowy model.
_________________ Porównywarka cen ebooków
|
26 lut 2013 15:15:26 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 kwi 2013 12:21:21 Posty: 1
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
czy jest możliwy zwrot nieuszkodzonego czytnika na jego ekwiwalent pieniężny w krótki czas po zakupie na Amazon?
|
05 kwi 2013 12:28:10 |
|
|
SwiatCzytnikow.pl
Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21 Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Tak, przez stronę zwrotu http://www.amazon.com/returns - tyle że odesłać go musisz wtedy na własny koszt.
_________________ http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle) http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.
|
05 kwi 2013 13:34:25 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2013 16:55:31 Posty: 4
eCzytnik: kindle
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Witam. Wczoraj sam z siebie mój kindle classic with special offers zepsuł się (połowa ekranu się nie odświeża). Wciąż jest na gwarancji, więc chciałbym dostać nowy, ale kupiłem go przez allegro, a pudełko i paragon zgubiłem. Czy mimo to mogę się ubiegać do amazona o przysłanie mi nowego?
|
24 cze 2013 17:05:32 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37 Posty: 2643 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Jeśli go przypisałeś do swojego konta, to skontaktuj się na czacie z obsługą Amazona. Powinno zadziałać, ale z wersjami SO możesz mieć kłopoty (z racji zamieszkania poza Stanami, gdzie wersja SO nie jest sprzedawana). Poczytaj wątki na forum roztrząsające te wątpliwości. Sporo ludzi się zastanawiało co i jak i chyba nawet przechodziło procedurę reklamacyjną. No a potem daj znać jak poszło!
_________________ Pozdrawiam Cyfranek http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog
|
24 cze 2013 21:08:55 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2013 16:55:31 Posty: 4
eCzytnik: kindle
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Ok. Dowiedziałem się, że można dopłacić za pozbycie się special offers ( http://www.ekundelek.pl/2012/04/kindle- ... zyzby.html), żeby nie było potem problemów z wysyłaniem do Polski. Ale czy potem nie uczepią się, że nie kupiłem kindla spoza amazona i nie mam żadnego dowodu sprzedaży? Nie chciałbym tracić 30$ na próżno.
|
24 cze 2013 23:00:59 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2013 16:55:31 Posty: 4
eCzytnik: kindle
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Ok, dopłaciłem 20$ za pozbycie się reklam. Teraz będę wysyłał zepsuty czytnik i nie wiem co zrobić. Nigdy nie wysyłałem paczki, szczególnie do Stanów, więc nie wiem co robić. Szczególnie ciekawi mnie to: Gdzie mam to umieścić? I jak?
|
29 cze 2013 21:15:51 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2013 16:55:31 Posty: 4
eCzytnik: kindle
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Napisałem do nich jeszcze raz, odpowiedzieli, że nie muszę im wysyłać zepsute Kindle, tylko muszę go gdzieś zutylizować gdzieś na własną rękę. Paczka z nowym czytnikiem ma dojść jeszcze w tym tygodniu, jeśli tak będzie to będę z nich mega zadowolony. W każdym razie polecam wam obsługę klienta Amazon z całego serca. Myślę, że jakbym poprosił to wysłaliby mi nawet wersję ze special offers.
|
01 lip 2013 18:39:07 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 27 wrz 2013 14:10:58 Posty: 1
eCzytnik: kindle
|
Re: Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Ja jestem zalamana juz drugi raz mi ekran padl w kindlu tylko teraaz mam troche mniejsze uszkodzenie niz poprzednio a nic nie robilam po prostu czytalam poszlamdo wc i jak przyszlam to ekran juz byl uszkodzony czy kindle ma to do siebie ze te ekrany sie tak latwo psuja czy to definitywnie moja wina
|
27 wrz 2013 16:33:43 |
|
|