Proszę opisywać pełną prawdę o zdarzeniu. Muszę teraz uzupełnić opisany przypadek:
Opłata jest naliczona ze względu na utratę gwarancji. W opisie usterki jaki przyszedł z Vobisu razem z czytnikiem jest napisane:
Czyli czytnik był otwierany poza naszym serwisem, co skutkuje utratą gwarancji w/g Regulaminu Gwarancyjnego:
Serwis pobiera 25 zł, pozostała część to kwota przesyłki (ubezpieczonej) kurierem w obie strony.
Nie wiemy czy urządzenie było rozkręcane przez użytkownika, czy przez Vobis, więc pozostaje to do uzgodnienia.
Na naszej stronie z formularzem kontaktowym do serwisu (
http://onyx-ereader.pl/pl/serwis_kontakt) też jest napisane:
Nowe oprogramowanie do tych modeli naszych czytników mamy w planie udostępnić - będzie.
W niektórych egzemplarzach czytników występuje sytuacja, że wyłączają się lub nie chcą włączyć sygnalizując niski stan baterii, podczas gdy wskaźnik graficzny pokazywał wcześniej jeszcze 2 kreski, więc proszę zgłaszać taki problem jeśli istnieje, a nie uogólniać do braku wsparcia czy "chłamu".
Czytniki pracują zgodnie z deklaracją wydajności baterii, co każdy może osobiście sprawdzić w/g instrukcji w naszym FAQ:
http://onyx-ereader.pl/pl/jak-ladowac-bateriei co potwierdza choćby wypowiedź wyżej:
Jest to błąd/niedokładność wskaźnika. Nie wpływa na długość pracy na baterii. Jeśli komuś właśnie on doskwiera - proszę to zgłaszać a nie niesprawność baterii.