Witam,
Otrzymaliśmy od Pana czytnik firmy Onyx na serwis.
Po dokładniej ekspertyzie urządzenia, nie udało się uzyskać opisanej usterki - czytnik okazał się w 100% sprawny (protokół serwisowy w załączniku)
Zgodnie z wcześniej przesłaną procedurą serwisową, zmuszeni jesteśmy obciążyć Pana kwotą w wysokości 75zł za koszty przesyłek oraz ekspertyzy.
(Istnieje możliwość odbioru na koszt własny lub osobiście co obniży koszty do 50zł)
Prosimy o wpłatę na poniższe konto oraz informacje na kogo ma zostać wystawiona faktura
Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty odsyłamy Pańskiego booxa
Pozdrawiam
ArtaTech Team
-----------------------------------------------------------------------------
Witam,
Chyba jednak zdecyduje się na to droższe (i mam nadzieje ładniejsze i porządniejsze
) etui. Prosiłbym także, żeby jeśli okaże się, że to ja w-jakiś-tam sposób zepsułem ten czytnik o powiadomienie mnie mailowo albo telefonicznie, żebym był świadom ile płacę za naprawę.
Pozdrawiam i czekam na kuriera,
Tomasz Szewczyk
-----------------------------------------------------------------------------
Witam,
Panie Tomaszu zamówiliśmy właśnie do Pana kuriera. Poniżej przedstawiam procedurę serwisową z która proszę się zapoznać:
- Naprawy nie wymagające odesłania urządzenia na serwis realizujemy zdalnie.
- Jeśli nie można rozwiązać problemu zdalnie, wówczas na nasz koszt zamawiamy kuriera, który zabierze urządzenie i dostarczy
je do nas (przesyłka jest ubezpieczona).
- Diagnozujemy urządzenie pod kątem zaistniałego problemu.
- Jeśli okaże się, że urządzenie przestało poprawnie działać nie z winy
użytkownika, wtedy przeprowadzamy bezpłatny serwis i odsyłamy sprawne
urządzenie.
- Jeśli problem zaistniał z winy, lub niewiedzy użytkownika
(niezapoznanie się z instrukcją), lub jeśli urządzenie jest sprawne,
wówczas to on pokrywa koszty przesyłek oraz serwisu.
Jak należy przygotować urządzenie:
W oryginalnym pudełku, razem z urządzeniem, ładowarką i przewodem USB, powinna się znaleźć KOPIA
DOWODU ZAKUPU lub PODBITA Gwarancja wraz z DATĄ - w przypadku braku obu wymaganych dokumentów
będziemy zmuszeni obciążyć zgłaszającego reklamacje kosztami serwisowymi
Czytnik w kartoniku kładziemy ekranem do dołu, dodatkowo NALEŻY pudełko
zabezpieczyć (np.: wkładając je w inny, nieco większy kartonik), wówczas
jest pewność, że BOOX'a nikt nie uszkodzi podczas transportu.
Jeśli chodzi o skórzany futerał, którym jest Pan zainteresowany jest on w kwocie 100zł. Gdyby chciał Pan kupić coś w niższej cenie wówczas mamy do zaoferowania model "plastikowy" w kwocie 60zł
Poniżej przesyłam dane na które należy wpłacić wybraną kwotę
--------------------------------------------------------------------------
Witam,
Jestem szczęśliwym posiadaczem czytnika Onyx BOOX X60 o numerze seryjnym 070004110C00610.
Mój problem:
- Problem z czytnikiem polega na tym, że bardzo szybko(3 dni) rozładowuje się nawet z naładowanej do pełna (8 godzin ładowania) baterii i gdy jest zawsze całkowicie wyłączany po około 2 godzinnym czytaniu. Dodatkowo czasami zdarza się, że w ogóle nie jestem w stanie go naładować (po prostu po podłączeniu ładowarki wyświetla się pusta ikonka baterii zamiast ikonki ładowania) i muszę czekać aż rozładuje się do końca, by zacząć go ładować.
- Prosiłbym także o dołączenie do przesyłki z którą będzie(w drodze powrotnej z serwisu) wysyłany czytnik tego nowego (skórzanego etui do tego modelu) oraz o podanie mi numeru konta bankowego na które należy wpłacić pieniądze za ten futerał oraz jego ceny.
---------------------------------------------------------------------------
Okazało się więc, że jestem idiotą i wysyłam cudownie działający czytnik do serwisu dla zabawy i dlatego, żeby dać ludziom tam pracującym coś do roboty, + 75 zł.
Serio, szczerze mówiąc możecie sobie zabrać ten czytnik i do tego będę dążył bo nie spełnia on właściwości wymienionych w ofercie. Będę się z państwem kontaktował jak mi już tętno spadnie z tych 160.
Dziękuje za profesjonalną ale nieco za drogą jak dla mnie obsługę. :/