Myślę, że już czas podzielić się opinią o i62. Może komuś ułatwię wybór. Jest to mój pierwszy czytnik i generalnie jestem zielony (trochę studiowania tego forum) i proszę wybaczyć mi czasem niefachową terminologię.
Najważniejsze zdanie: Czytnik jest świetny.
Wszelkie uwagi krytyczne i sugestie nie zmieniają mojej bardzo dobrej opinii a jedynie niech służą rozwojowi sprzętu.
I. Obawy i rozterki poprzedzające zakupZacznę od obaw, który ma każdy użytkownik i od usterek opisywanych na forum UWAGA tylko cytuję:
- czy 10 czy 6 cali
- czy dotyk nie brudzi ekranu
- czy czcionka jest wyraźna
- czy przypadkowe dotknięcia nie zmieniają stron
- czy ekran jest wystarczająco biały
- czy się nie zwiesza
- skąd słowniki
- czy działa słownik
- czy wyraźna czcionka
- czy się nie zawiesza
- czy trzyma bateria
- jak ergonomia
I tak bez końca.
II. Zakup i weryfikacja obaw.Z pewnych względów nie kupiłem w Vobisie. Czytnik miał przyjść w 24 godziny ale sklep zadzwonił, że przyjdzie po 48 i tak też było.
PLUSY+ zachwycająco ergonomiczny.
+ mały jak tylko pozwala na to ekran
+ bardzo dobre etui (właściwa prostota może wybrałbym inny kolor ale jest super)
+ „od strzału” działa Ivona
+ nie wiesza się
+ 6 cali do czytania jest ok. aczkolwiek idealny były dla beletrystyki format pośredni pomiędzy 6 a 10 cali; inaczej mówiąc 6 cali to ciut za mało tekstu przydałoby się plus takie 1,5 cala (ale to już pewnie wymuszone rachunkiem ekonomicznym tendencje rynku)
+ przy minimum uwagi nie ma problemu przypadkowych dotknięć
+ ekran ma troszeczkę śladów dotykanie ale bardzo daleko mu do „upaćkania komórkowca”
+ bateria trzyma i trzyma
+ przy stosowaniu etui trochę wystająca karta SD i wyłącznik nie stanowią problemu.
+ rewelacyjne klawisze boczne (aczkolwiek warto wiedzieć że nie jest to na zasadzie lewy w tył a prawy w przód tylko jeden w zależności w której części go przyciskamy przełącza nas w przód lub w tył)