Teraz jest 29 mar 2024 8:18:00




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Wybór czytnika 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012 21:57:08
Posty: 1
Post Wybór czytnika
Wiem ,że było już mnóstwo pytań na ten temat, ale mam dylemat. No , nawet pięknie się zrymowało . No ale przejdźmy do rzeczy. Zastanawiam się w kwestii wyboru czytnika, a że jestem w tym temacie zielony to proszę o poradę. Chcę dokonać wyboru między trzema czytnikami :Sony Reader PRS-T1, Sony PRS-350 , a Amazonem Kindle 4. Który z nich najlepiej wybrać. Jeśli macie państwo inne godne polecenia, chętnie wezmę pod uwagę.


24 sty 2012 22:16:27
Zobacz profil
Admin

Dołączył(a): 13 cze 2008 14:47:02
Posty: 2835
Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: kindle
Post Re: Wybór czytnika
Każdy z nich może być doskonałym wyborem, ale żeby ktoś Ci doradził musisz określić czego potrzebujesz. Czy zamierzasz kupować książki w formacie EPUB zabezpieczone DRM, czy wolisz mieć możliwość wysyłania treści na czytnik emailem, albo korzystać z egazeciarza, a może czytasz też na innych urządzeniach (komputer, smartfon) i przydałaby się synchronizacja którą oferuje Amazon.

_________________
Zgred - Rafał Ziemkiewicz napisał(a):
Dziś trzeba pisać o mieczach, czarach, toporach i wojowniczkach w blaszanych bikini, wszystko inne to już jest nisza w niszy. Albo o nastoletnich wampirach.
Porównywarka cen ebooków


25 sty 2012 0:12:11
Zobacz profil WWW
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21
Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: Wybór czytnika
Jak nie wiesz co masz wybrać to:
- wybierz najtańszy (bo nie wiesz)
- wybierz najpopularniejszy (bo potem przyjdziesz na forum pytać :)

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


25 sty 2012 0:25:49
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 09 sty 2012 17:32:41