Teraz jest 28 mar 2024 19:49:11




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Pare pytan 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 18 sty 2012 23:14:00
Posty: 5
Post Pare pytan
Witam.
Dzis wpadlem na pomysl kupienia e-czytanika.
Jestem w tym zielony wiec potrzebuje pomocy.
1.Ile kosztuje taki czytnik ? (podswietlany,mozliwosc czytania podczas ladowania)
2.Czy sa jakies zabezpieczenia ? (w internecie jest mnostwo ksiazek w formacie PDF. stad to pytania)
3a.Czy czytanie w PDF jest wygodne(gdzie wyczytalem ze nie..)
3b.Jesli nie to czy da rade jakos przekonwertowac na inny format ?
Z gory dziekuje za pomoc :)


18 sty 2012 23:19:23
Zobacz profil
Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2007 19:38:54
Posty: 3266
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: eClicto, iPad, K3 WiFi, K4
Post Re: Pare pytan
Podświetlany? A to różnie. Tanie tablety na Allegro to kilka stów, iPad to już chyba koło 1.5k+ zł. PDFami się nie przejmuj, po LCD zazwyczaj pomaziasz palcami i jakoś to będzie :P

_________________
Cytuj:
Muad'Dib uczył się prędko, ponieważ najpierw przeszedł szkolenie jak się uczyć. A najpierwszą ze wszystkich otrzymał lekcję podstawowej wiary, że może się nauczyć. Szokuje odkrycie, jak wielu ludzi nie wierzy, że mogą się nauczyć, a o ile więcej uważa, że nauka jest trudna.


18 sty 2012 23:22:47
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 18 sty 2012 23:14:00
Posty: 5
Post Re: Pare pytan
Widzialem ladny na allegro - z wygladu mi sie przynajmniej podobal i cena 250 zl (potrzebuje 2)
7 cali starczy ?
I jak to z tymi zabezpieczeniami jest ? :)


19 sty 2012 2:05:37
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 28 sie 2011 3:38:06
Posty: 68
eCzytnik: iPAQ rx1950, SGS i9000, Boox X61S
Post Re: Pare pytan