|
|
Teraz jest 22 lis 2024 20:19:36
|
Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 21 mar 2011 17:12:46 Posty: 517 Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: K3, K4, KT, KPW, M92B, Galaxy Note
|
Re: Your kindle needs rapair..
Tak, jest jeszcze opcja. Recovery mode.
Przytrzymaj przez minute włącznik, po czym od razu naciśnij HOME, aż do momentu gdy uruchomi się tryb recovery.
Wpisz R E S E T
Naciśnij R ( NIE RUSZAJ "U" ani "I " !!!)
Kindle zrestartuje się i powinien działać.
_________________
|
26 kwi 2011 22:57:30 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 07 kwi 2011 15:02:55 Posty: 55
eCzytnik: Kindle 3
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Co prawda ja nie zepsułem swojego Kindla, ale dzisiaj rozmawiałem 10min z Amazonem przez telefon i mi wysyłają nowego.
bateria padała po 3-4 dniach użytkowania ich rady e-mailem wysłane nic nie dały, więc czas na wymianę.
|
28 kwi 2011 16:58:20 |
|
|
SwiatCzytnikow.pl
Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21 Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
A miałeś włączoną sieć? Moja trzyma przy włączonym WIFI 3-4 dni, bez niewiele dłużej... dlatego możliwe, że zadzwonię też kiedyś do nich.
_________________ http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle) http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.
|
28 kwi 2011 20:54:37 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 07 kwi 2011 15:02:55 Posty: 55
eCzytnik: Kindle 3
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Wyłączoną sieć, a wcale nie czytałem dużo...
|
28 kwi 2011 21:33:09 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 lip 2011 17:37:18 Posty: 2
eCzytnik: Kindle 3
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Witam, mam pytanie do kogoś kto wysyłał Kindle z reklamacją do amazonu. Chciałam dzisiaj to zrobić Pocztexem (przesyłka 132 zł), jednak pani w okienku nie miała pojęcia czy potrzebuje wypełnić jakąkolwiek deklaracje celną (czego ja też nie wiem). Czy ktoś z odsyłających Kindla, oprócz informacji dlaczego został uszkodzony i kosztów przesyłki, dołączał coś jeszcze?
|
05 lip 2011 17:41:51 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 16 sty 2011 2:08:50 Posty: 346 Lokalizacja: Katowice
eCzytnik: K3W
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
zela, Wyślij na koszt amazon upsem, nie kominuj.
|
05 lip 2011 18:18:25 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 lip 2011 17:37:18 Posty: 2
eCzytnik: Kindle 3
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Amazon nie wysłał mi etykiety UPS (o której czytałam na forum).
Poza tym zamawiałam czytnik przez pośrednika na allegro, a jak rejestrowałam na amazonie kindla, nie musiałam podawać ani swojego adresu ani numeru karty.
A powód zwrotu to uszkodzony ekran, jak w większości powyższych przypadków. Amazon jednak kazał mi odesłać do nich kindla, ale nie pisali narazie nic o przysłaniu nowego.
|
05 lip 2011 18:21:51 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 31 lip 2010 15:32:53 Posty: 206 Lokalizacja: Olsztyn
eCzytnik: prs-300 sony, kindle 3 3G
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
ja wysyłałem pocztexem - wypełniłem deklarację celną
|
05 lip 2011 19:25:43 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 lip 2011 14:48:36 Posty: 1
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Hej, niedawno zakupiłem kindla i patrzę w weekend, a tu pojawił się taki paseczek jakby martwych pikseli.. widać go w górnym rogu. Dziś restartowałem czytnik, no ale ciągle to samo. Póki co, z kindlem obchodzę się jak z jajkiem, żadnych wypadków nie miał. W użytkowaniu czytnika to nie przeszkadza, paseczki zawierają się w obszarze od górnej krawędzi do linii stanu baterii. Niby jak przerzucam np w menu poziomy pozycje, to pozostaje na tym pasku ślad, ale jednak reszta pozostaje. Ktoś się spotkał z czymś takim? Czytałem o różnych problemach z ekranem Kindla, ale raczej nikt nie miał takich paseczków Nie chce mi się trochę bujać z wysyłką do Amazona. Chyba, że to będzie się powiększac? lub może zniknie.. więc dlatego pytam. Pozdro
|
19 lip 2011 20:20:40 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 10 maja 2011 13:15:11 Posty: 28
eCzytnik: Kindle Paperwhite
|
I zepsułem swojego Kindla
| | | | papparara napisał(a): Mając nadzieję, że rzecz jest do naprawienia, usiłowałam zresetować Kindle, co Amazon prawdopodobnie uznał za próbę hackingu, ponieważ czytnik został zablokowany. Ekran wygląda na zepsuty na dobre.
Sprawa jest o tyle skomplikowana, że nie mam karty kredytowej - czytnik był prezentem, w dodatku zamówionym za pośrednictwem kogoś z Allegro, kogo musiałam prawie błagać, żeby wysłał mi chociaż numer zamówienia, na który zresztą wciąż czekam.
Czy warto kontaktować się z nimi, zanim załatwię sobie kartę? Czy potrzebuje jeszcze jakiś szczegółów od zamawiającego? I wreszcie - czy powinnam podawać okoliczności awarii czy po prostu powiedzieć, że ekran nie działa? | | | | |
Co do resetu to wątpię. Z mojego doświadczenia z Amazonem wynika, że sami zalecają reset jako pierwszą próbę ratowania Kindle'a. Ale sprawa dziwna. Jeśli potrzebujesz numer zamówienia to powinien być na papierku z opakowania (o ile nie wyrzuciłaś). Ale raczej go nie potrzebujesz. W oparciu o wymianę mojego Wolfganga mogę zasugerować, że wymienią z całą pewnością i z metodą płatności problemów być nie powinno. Tylko wyraźnie zaznacz, że czytnik był prezentem. Wtedy w ich systemie rozliczają to sobie jako płatność Gift Cardem. Przynajmniej w moim przypadku tak było. A też zamawiałem go z Allegro. Jeśli tylko czytnik jest zarejestrowany na Twoim własnym koncie na Amazonie to sobie z jego identyfikacją poradzą i nie bedą potrzebować żadnych innych danych. Okoliczności radzę nie podawać, a nuż odmowią. (; W razie czego można sie zasłonić nie zrozumieniem pytania. W końcu obcy język. ;P Moja sytuacja była podobna, więc w razie czego pytaj śmiało. (; Tapatalked with iPhone 4
|
19 lip 2011 23:16:30 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 30 lis 2010 12:11:27 Posty: 9
eCzytnik: Kindle 3G
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Reklamowalam swojego amazonka w poniedzialek wieczorem, a dzisiaj juz jest w Ozarowie! Oprocz pekniecia pojawily mi sie 2 czarne plamki - jakby martwe pixele. Nawet nie chcieli ogladac zdjec, pani z drugiej strony uznala, ze mam gwarancje, wiec wysyla mi nowy czytnik + kody na wysylke starego. Niesamowite .
|
20 lip 2011 9:13:34 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 22 lip 2011 9:54:07 Posty: 1
eCzytnik: Kindle 3G
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
Czy mógłbym prosić o podsumowanie wysyłki zepsutego Kindle'a do USA?
1. Najtaniej EMS-Pocztex? 2. Przeczytałem ten wątek i widzę, że część przesyłki nie ubezpieczyła. Czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek komplikacje w Amazonie? 3. Czy w EMS-Pocztex można śledzić przesyłkę? Jeśli nie, to czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek problemy??
W moim nowiutkim Kindle nie działało 3G. Telefonicznie załatwiłem sprawę (w połowie długiej rozmowy zażądałem, by do mnie oddzwonił, bo bym zbankrutował). Nowy Kindle będzie u mnie lada dzień.
Zatem teraz muszę im odesłać zepsutego Kindle.
Czy mogę EMS-Pocztexem? Co z tym śledzeniem przesyłki?
|
31 lip 2011 21:53:14 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 28 lip 2011 17:11:31 Posty: 13 Lokalizacja: Bydgoszcz
eCzytnik: Kindle 3 WiFi
|
Re: I zepsułem swojego Kindla
1) Tak, kurier poczty, przewija się cena 132zł, choć ktoś wspomniał nawet o 80-90. /Wyjściem najtańszym byłoby poproszenie Amazona o naklejkę UPS, którą drukujesz sobie samemu w domu i naklejasz na paczkę, wtedy zanosisz ją do oddziału/dzwonisz po kuriera UPS i zabierają ją za promocyjną cenę 0.00zł jeszcze z pocałowaniem ręki 2) Nie słyszałem o jakichkolwiek problemach, Amazonowi zależy na trackingu a nie na ubezpieczeniu. 3) Można, j.w., właśnie na tym zależy Amazonowi. Gdy prześlesz im numer trackingowy, to zobaczą, że przesyłka do nich idzie i oddadzą Ci $$$ Mój Kindelek jest w W-wie, mam nadzieję, że przyjedzie sprawny i nie będę musiał nic odsyłać i czekać na nowego... Szkoda, że trafiłeś na wadliwy egzemplarz, ale chyba Customer Service Amazonu jest nie do przebicia?
|
01 sie 2011 9:48:32 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 26 sie 2011 8:32:01 Posty: 4
eCzytnik: Kindle 3
|
Re: kindle i gwarancja
Szkoda tylko, że Amazon dodatkową gwarancję 2-letnią oferuje tylko dla USA
|
03 wrz 2011 13:52:27 |
|
|
SwiatCzytnikow.pl
Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21 Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
|
Re: kindle i gwarancja
No niestety. W tych dniach pierwszym nabywcom K3 kończy się gwarancja. Od teraz więc - jak z jajkiem.
_________________ http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle) http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.
|
03 wrz 2011 14:17:42 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|
|