Chciałbym się podzelić zdarzeniem, które mnie spotkało.
Otórz moj boox uległ awarii. Co do sprzętu elektronicznego, mam doświadczenie, że w trakcie powiedzmy pierwszego miesiąca eksploatacji najczęściej ujawniają się wady - sprzęt się "wygrzewa".
U mnie w czasie spokojnego czytania, przy przewracaniu stron, na wyświetlaczu pojawiła się biała pionowa linia szerokości 1 piksela... Nie specjalnie przeszkadzająca w czytaniu, jednak przy grafice i ciemniejszych ekranach doskonale widoczna. Próbowałem restart, restet - nie zniknęło...
Skontaktowałem się z dystrbutorem, który się zdziwił - sprzęt testowany, jeszcze taka awaria się nie zdarzyła. Fakt, wcześniej było w porządku.
Wysłałem zdjęcia, które udało mi się zrobić, ukazujące ten artefakt.
I tu moje zaskoczenie, dowiedziałem się, że zostanie wysłany nowy sprawny czytnik w zamian mam oddać uszkodzony.
Na drugi dzień przyjechał kurier z paczką, w zamian odebrał pudełko z uszkodzonym czytnikiem - wszystko na koszt serwisu.
Przyznam się, że jeszcze się nie spotkałem z tak szybkim i wygodnym załatwieniem sprawy.
Z tego co się dopytałem wcześniej, to serwis Boox-a ma mieć baterie, piórka czy wyświetlacze, a mi tym razem trafił się cały nowy czytnik
Forum ONYX-a:
http://onyx-ereader.pl/forum