|
|
Teraz jest 22 lis 2024 19:09:47
|
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych!
Autor |
Wiadomość |
infeka2008
|
Witam serdecznie!
Mam 20 lat i interesuję się literaturą (choć nie tylko).
Mam nadzieję że znajdę tu zarówno interesujące e-booki, jak i osoby
Pozdrawiam!!
|
04 lut 2009 15:54:28 |
|
|
zozoldr125
|
Witam wszystkich!
Mam na imię Aleksandra, mieszkam w Sopocie i lubuję w różnych książkach: psychologicznych, sensacyjnych, horrorach itd.
Oprócz czytania interesuje się muzyką typu metal progresywny, a także siatkówką.
Pozdrawiam
Ola
|
04 lut 2009 16:35:23 |
|
|
asiek.m.88
|
Cześć, jestem studentką matematyki. Swoje wolne chwile spędzam na czytaniu książek, szczególnie romanse i fantasy.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Asiek;)
|
04 lut 2009 23:20:22 |
|
|
onjest
|
Witam Wszystkich Twórców i Użytkowników tak niezwykłego Forum. Jestem sobie polonistą i to nawet czynnym zawodowo - uczę dzieci w gimnazjum. Oczywiście kocham książki (jak mówi Nabokov - "Literatura to miłość"), film, jazz. Jakie lubię książki? Takie, przy których odpływam:)
POzdrawiam wszystkich - i aż palce mi się rwą do dyskusji, czytania, itd:) Aaaa - imię moje - Krzysiek.
|
04 lut 2009 23:46:33 |
|
|
Użytkownik
|
Cześć, ty Ewa (^^)/
Jak chyba każdy na tym forum lubię czytać książki. Poza tym interesuję się komputerami, mangą, anime, muzyką, filmami, robótkami ręcznymi (lol) i zapewne innymi rzeczami, o których teraz nie pamiętam.
Witam wszystkich
|
05 lut 2009 14:39:06 |
|
|
gabcia102
|
Witam wszystkich Mam na imię Gabrysia i uwielbiam czytać książki
|
05 lut 2009 23:24:47 |
|
|
Użytkownik
|
Witam wszystkich uzytkownikow, i tych malych i tych duzych. na imie mam Gerard. Lubie czytac, bardzo lubie sluchac audiobooki gdy prowadze samochod.
By zazyc nieco ruchu, od pol roku biegam.. i lubie to coraz bardziej z dnia na dzien.
_________________ dziekuje za uwage.
|
06 lut 2009 23:49:32 |
|
|
masmika
|
Witam serdecznie