Teraz jest 22 lis 2024 11:41:15

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Cześć, nazywam się Dominika i mam 21 lat. Uwielbiam czytać książki, zwłaszcza z gatunku Fantazy. Biblioteka w mojej miejscowości jest kiepsko wyposażona, a w kieszeniach często świeci pustka ( na najnowsze pozycje mogę popatrzeć sobie często tylko na wystawie w księgarni ), z tego powodu skacze z radości, że znalazłam tą stronę.

13 sty 2009 15:42:02
nie jestem tegoroczną maturzystką, ani zwariowaną małolatą. Po prostu stary jenot, który lubi książki. Nie studiuję, pracuję tylko wtedy, kiedy mi się chce, reszta wyjdzie w praniu.

14 sty 2009 0:37:05

14 sty 2009 10:02:04
Witam wszystkich w Nowym Roku. Jestem Babcia, zejaca na obczyznie, uwielbiajaca czytac. Wraz z mezem Egipcjaninem propagujemy kulture polska w Egipcie; glownie teatr, muzyke i literature. Ostatnio przetlumaczylismy na arabski Milosza, a do Biblioteki Aleksandrina sciagamy w poczatkach lutego Teatr Gardzienice. Jezeli ktos interesuje sie tematem egipskim, arabskim - sluze porada w zakresie ksiazek, jakie ukazaly sie na polskim rynku ksiegarskim.

14 sty 2009 21:00:53
Mam na imie Izabela. Niestety nie mam juz 20-dziestu lat ale dwukrotnie wiecej, co nie przeszkadza mi czuc sie mlodo - zwlaszcza, ze mam dwie male coreczki i mlode towarzystwo. Urodzilam sie na Warmii, studiowalam w Gdansku na Politechnice Gdanskiej,a od 14-tu lat mieszkam w Stanach (z czego coraz bardziej jestem niezadowolona), pracuje w college i jak wczesniej wspomnialam wychowuje dwie dziewczynki (6 i 2). Mam cala mase obowiazkow i bardzo malo czasu dla siebie. Uwielbiam roboki reczne typu hafty, druty i decoupage oraz ksiazki, na ktore mam coraz mniej czasu.