Teraz jest 23 lis 2024 7:24:57

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość

Czytam różne rzeczy, od kryminałów po książki ezoteryczne. Jednym słowem wchłaniam wszystko co ciekawe i w jakiś sposób rozwija moje spojrzenie na świat. SF rox.

Wielkopolska pozdrawia ! : D

14 kwi 2008 22:07:34

Właśnie dołączyłam do Waszego grona i na początek podam kilka informacji o sobie.

Imię: Agnieszka
Zajęcie: Studiuję i pracuję

Zainteresowania: szeroko pojęta literatura, snowboard, siatkówka, muzyka

Mam nadzieję, że zadomowię się na tym forum i wniosę też coś od siebie.
Pozdrawiam serdecznie :)

14 kwi 2008 23:17:52
Użytkownik

Witam wszystkich :) Jako iż dołączyłam do tak licznego grona chciała bym nieco o sobie napisać. Mam na imię Agnieszka ale wszyscy mówią na mnie Lodówa[ciągle mam zimne ręce i to dla tego]. Oprócz tego uczę się w liceum ogólnokształcącym, lubię czytać książki oraz oglądać filmy o tematyce fantasy. Czasami są to też filmy przygodowe, anime. Uwielbiam słuchać muzyki techno a raczej jednego ze stylów tworzących ten oto gatunek muzyki czyli Trance. I to chyba wszystko co mam do powiedzenia na swój temat. Jak co to na pw. pisać. Pozdrawiam serdecznie:)

~~*~~*~~*~~

18 kwi 2008 17:46:46
Użytkownik

Witam. Mam na imię Paweł i mimo iż biologicznie jestem juz dziadkiem a fizycznie prawdopodobnie znacznie zawyżam średnią wieku forumowiczów, ciągle otwarty jestem na nowe technologie i stąd właśnie oprócz zamiłowania do książek moja obecność na tym forum. Pozdrawiam wszystich miłośników wszelkich gatunków literatury.

18 kwi 2008 19:24:01

studiuję medycynę, a moja życiowa pasja to podróże :)

19 kwi 2008 0:54:21
Witam wszystkich ,nazywam się Ola interesuje się Japonią,komputerami,mangą,anime i fantazy :) oraz grami RPG,cRpG i jRpG.

27 kwi 2008 14:28:13