|
|
Teraz jest 21 lis 2024 13:20:24
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must do
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
|
Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must do
Witam, kupiłem Kindle generacji 10 z firmware 5.12.4
Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o te urządzenia, ale jestem osobą techniczną.
Co powinien zrobić (pierwsze kroki), co zainstalować, jak skonfigurować aby w pełni wykorzystać możliwości tego urządzenia?
Pierwsze pytania jakie mi się nasuwają: 1. Czy na tą wersję jest polski język, czy do tego muszę zrobić jeilbreak oraz czy to jest równoznaczne z utratą gwarancji? 2. W standardzie jest słownik angielski. Jaki najlepiej wgrać słownik polsko-niemiecki, oraz czy jest darmowy? 3. Mam wersję z reklamami. Da się je wyłączyć bez płacenia Amazon. Jestem klientem Prime. 4. Czy da się Kindle podłączyć z Dropbox? Np wygrywam do folderu Dropbox książki/pdf i otwieram te pliki na Kindle?
|
07 kwi 2020 21:58:45 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37 Posty: 2642 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
|
Re: Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must
ad.1 - brak ogólnie dostępnych sposobów na język polski; ad. 2 - bezpłatne słowniki BuMato i depl; ad .3 - może się udać, ale też zależy z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt: http://cyfranek.booklikes.com/post/1217 ... iku-kindlead. 4 - nie
_________________ Pozdrawiam Cyfranek http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog
|
08 kwi 2020 6:16:12 |
|
|
Admin
Dołączył(a): 13 cze 2008 14:47:02 Posty: 2836 Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: kindle
|