Teraz jest 28 mar 2024 18:07:10




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must do 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 29 mar 2020 1:10:39
Posty: 3
Post Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must do
Witam, kupiłem Kindle generacji 10 z firmware 5.12.4

Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o te urządzenia, ale jestem osobą techniczną.

Co powinien zrobić (pierwsze kroki), co zainstalować, jak skonfigurować aby w pełni wykorzystać możliwości tego urządzenia?

Pierwsze pytania jakie mi się nasuwają:
1. Czy na tą wersję jest polski język, czy do tego muszę zrobić jeilbreak oraz czy to jest równoznaczne z utratą gwarancji?
2. W standardzie jest słownik angielski. Jaki najlepiej wgrać słownik polsko-niemiecki, oraz czy jest darmowy?
3. Mam wersję z reklamami. Da się je wyłączyć bez płacenia Amazon. Jestem klientem Prime.
4. Czy da się Kindle podłączyć z Dropbox? Np wygrywam do folderu Dropbox książki/pdf i otwieram te pliki na Kindle?


07 kwi 2020 21:58:45
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37
Posty: 2629
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
Post Re: Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must
ad.1 - brak ogólnie dostępnych sposobów na język polski;
ad. 2 - bezpłatne słowniki BuMato i depl;
ad .3 - może się udać, ale też zależy z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt: http://cyfranek.booklikes.com/post/1217 ... iku-kindle
ad. 4 - nie

_________________
Pozdrawiam
Cyfranek
http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog


08 kwi 2020 6:16:12
Zobacz profil WWW
Admin

Dołączył(a): 13 cze 2008 14:47:02
Posty: 2835
Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: kindle
Post Re: Kindle 10 Paperwhite (pierwsze kroki) - must have, must