|
Vortal •
Zarejestruj •
FAQ
• Zaloguj
|
|
|
Teraz jest 03 gru 2024 19:46:54
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Pocketbook Basic 3 - uceglony?
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 24 lis 2018 15:37:18 Posty: 15
|
Pocketbook Basic 3 - uceglony?
Niespełna rok temu zakupiłem czytnik Pocketbook Basic 3. Już po kilku tygodniach zaczął się zawieszać. Na początku sporadycznie podczas dłuższego czytania większych ebooków. W ostatnich 2 miesiącach coraz bardziej - nawet podczas przeglądania pamięci wewnętrznej urządzenia. Zaczęły też wyskakiwać błędy pamięci. Zgodnie z komunikatem, podłączyłem czytnik do komputera i zrobiłem skan, który usunął błędy. Nie za wiele to pomogło, bo zwiechy powtarzały się nadal. Dziś znalazłem wreszcie trochę czasu, więc postanowiłem sformatować pamięć wewnętrzną i przywrócić ustawienia fabryczne. Poszło bez problemu. Chciałem też wgrać na nowo ręcznie nowy firmware, odłożyłem więc na chwilę włączony czytnik. Włączyło się uśpienie, którego nie jestem w stanie już wyłączyć. Przycisk włączania/wyłączania nie działa. Czytnik nie jest wykrywany przez komputer. Po podłączeniu go do ładowania nic się nie dzieje. Jest sens w ogóle wysyłać go na reklamację z tytułu rękojmi czy już nic nie da się z nim zrobić?
|
10 lis 2019 16:12:07 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37 Posty: 2644 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
|
Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?
No to przecież jest na gwarancji. Rękojmia albo serwis gwarancyjny i już.
_________________ Pozdrawiam Cyfranek http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog
|
10 lis 2019 16:58:07 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 lis 2018 15:37:18 Posty: 15
|
Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?
|
10 lis 2019 17:05:10 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37 Posty: 2644 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
|
Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?
No to albo się możesz obawiać i mieć uceglony sprzęt w domu, albo oddać sprzęt i (jak wielu innych przed Tobą) mieć rozwiązany problem. Przecież nie jesteś jedyny, któremu zepsuł się czytnik, a taki wpis w sieci znalazłeś jeden. Możesz też (w ramach gwarancji) skontaktować się bezpośrednio z serwisem, jeśli obawiasz się sklepu.
Podsumowując: - obawa przed kontaktem i brak kontaktu - 100% szans na pozostanie z niesprawnym czytnikiem; - kontakt ze sklepem lub serwisem - szansa na oddanie, wymianę lub naprawienie. Wybór należy do Ciebie. Odwagi!
_________________ Pozdrawiam Cyfranek http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog
|
11 lis 2019 10:12:38 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|
|