Użytkownik
Dołączył(a): 17 kwi 2017 10:07:27 Posty: 9
|
Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Cześć
Chciałbym się dowiedzieć, czy miał ktoś z Was problem ze sklepem Czytio.pl. Otóż kupiłem mojej mamie około rok temu czytnik PocketBook Touch Lux 3. Korzystała z niego około 10 miesięcy, po czym z dnia na dzień czytnik się „zepsuł”. Moja mama opisuje, że odłożyła go podczas czytania, a gdy chciała powrócić, to przestał reagować na jakiekolwiek działania. Wyświetlał się tylko ten ekran początkowy (z funkcjami urządzenia). Nie pomógł reset (lewo, prawo, przycisk włączania). Czytnik został odesłany do Czytio.pl, od którego go kupiłem. W odpowiedzi na reklamację z tytułu RĘKOJMI, sprzedawca napisał, że czytnik jest w pełni sprawny i problem nie występuje. Po czym odesłał do nas czytnik, a moja mama nadal z niego nie mogła korzystać, bo tym razem wyświetlała się tylko klepsydra. Klepsydra po włączeniu czytnika się animuje. To raczej nie uszkodzenie mechaniczne, bo mama bardzo dba o czytnik i ma go w oryginalnym etui. Od tego czasu minęły 4 miesiące, pojawiłem się w domu z okazji świąt i chciałbym zadziałać w tej kwestii. Proszę, pomóżcie mi. Jak nakłonić sklep do tego, aby naprawił czytnik? Próbowaliśmy szukać odpowiedzi na forach, resetować czytnik, ładować, ale nic nie pomaga.
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43 Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
|
Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Ponownie wystąpić na podstawie rękojmi, a jak to nie pomoże to pismo do Rzecznika Praw Konsumenta.
Czy przy podłączaniu do kompa czytnik jest wykrywany jako pamięć zewnętrzna.
_________________ Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika
|
Użytkownik
Dołączył(a): 17 kwi 2017 10:07:27 Posty: 9
|
Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Słychać jedynie dźwięk przy podłączaniu i odłączaniu, ale poza tym nie wyświetla się w „Mój komputer”.
|
Użytkownik
Dołączył(a): 25 lis 2008 10:32:57 Posty: 340
eCzytnik: Forma, Oasis 2
|
Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
nie wyświetli się w mój komputer dopóki nie klikniesz na czytniku "połączenie PC". W związku z tym, że ekran nie działa nie masz jak tego zrobić czyli szach mat
|