Teraz jest 28 mar 2024 22:48:51




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
[Wybrany-PB TL3] PW3, PB TL3, Onyx - 500zł 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 28 lis 2015 12:23:38
Posty: 7
eCzytnik: Planuję zakup
Post [Wybrany-PB TL3] PW3, PB TL3, Onyx - 500zł
Dobry wieczór drodzy Forumowicze,
Stoję właśnie przed wyborem pierwszego w życiu czytnika e-booków. Przymierzam się od paru tygodni i wybrałem kilku faworytów, jednak jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Przejdę może do konkretów. Kwota jaka mogę przeznaczyć to ok. 500zł, a najlepiej mniej :) Do tego muszę jeszcze dokupić jakieś etui.

Co musi mieć czytnik:
- podświetlany ekran i wi-fi (raczej norma w tej cenie),
- nie liczę na sprawną obsługę PDFów, więc zostanę przy popularnych formatach (mobi, epub), najlepiej jakby obsługiwał jak najwięcej,
- słownik, przede wszystkim ang-pol, najlepiej jakby się klikało na dane słowo (zdanie) i byłaby opcja "tłumacz",
- ze względu na wi-fi ułatwieniem by było np. wyszukiwanie jakiegoś trudnego wyrazu w wikipedii, albo coś w tym rodzaju,
- Przyciski. No właśnie tu mam największe wątpliwości, bo nigdy nie czytałem na czytniku. Czy przyciski muszą być? Czy znacznie ułatwiają obsługę? Lepiej jak są na dole czy z boków? A może wystarczy sam dotyk ekranu?
- Myślę, że wejścia na kartę pamięci nie musi mieć, bo 4gb na książki to chyba wystarczająco,
- Nie musi być j.polskiego w menu,

Na plus Kindle'a przemawia (chyba najlepszy) ekran, rozdzielczość, dobry słownik ang-pol? Natomiast pozostałe (PocketBook Touch Lux 3, Onyx InkBook, Onyx InkBook Obsidian) posiadają przyciski, obsługują więcej formatów ze względu na androida, tylko czy z kolei android nie jest jednocześnie ich wadą w porównaniu z Kindle?

Proszę was o pomoc i serdecznie dziękuję za każdą wskazówkę :)


Ostatnio edytowano 09 sty 2016 17:02:00 przez hatchet, łącznie edytowano 1 raz



30 gru 2015 1:20:40
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika