|
|
Teraz jest 27 lis 2024 16:33:37
|
Autor |
Wiadomość |
Admin
Dołączył(a): 11 lip 2007 19:38:54 Posty: 3266 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: eClicto, iPad, K3 WiFi, K4
|
Ludzie pamiętają - tylko że część z nich dawno już tu nie była. Zbierz nową drużynę i nie ma sprawy, wygospodaruje się Wam miejsce na forum.
_________________
|
07 mar 2008 21:56:11 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Jak coś to ludzie już się zapisujcie. Kto pierwszy ten lepszy .
Mam już co do tego plany. Jak ktoś ma jakieś pomysły to niech piszę na forum.
|
08 mar 2008 16:15:05 |
|
|
Konto usuniete
|
Pobieznie przeczytalam temat.... Z tego co widze chcecie prowadzic sesje z mechanicznym podlozem. Czy nie lepiej storytelling? Nie wiem jakie macie w tym doswiadczenie (chodzi mi o PBF) zazwyczaj jednak sesje z kostkami padaja o ile forum nie jest przystosowane do tego rodzaju zabawy. Chodzi mi o system rzucania koscmi na bierzaco i wklejanie wynikow. To forum tego nie ma wiec moze przemyslcie ta sprawe.
Ps. Wzor KP gdzies jest? Ograniczenia ras i profesji? Czestotliwosc postow? Sposob pisania? Max i Min tekstu? To sa podstawy bez ktorych nie ma co sie w to pchac...
Ps2: Jezeli przegapilam te informacje to z gory przepraszam .
|
08 mar 2008 18:30:44 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Jeżeli masz w tym jakieś doświadczenia to możesz pomagać, lub nawet prowadzić organizacje. Ja osobiście nic nie wiem w tej dziedzinie. Spodobał mi się ten pomysł, gdyż lubię Tolkiena... i RPG... i GryO... itd O rasach, profesjach, czasie i miejsach sporo myślałem, a z mechniką gry...yyyy...
To tak, jeżeli przyjmiemy te wcześniejsze cechy (siła wytrzymałość, szybkość, zwinność, siła woli, inteligencja (te co Rasalom ściągnął z Obliviona chyba )) (trochę muszę zmienić dzieło Mistrza):
Akcja dzieje się 57lat po śmierci Aragorna.
Rasy:(każfy na początku ma 10 każdej cechy)
Elfy: Tylko nieliczne, pozostały i nie odpłneły do zachodnich krain
Z Lorien: siła+3 wytrzymałość-2 szybkość+3 zwinność+4 siła woli+-0 inteligencja+2 (dobrzy wojownicy, nieźle posługują się mieczem i łukiem, jednak nie są najlepsi w magii)
Z Mrocznej Puszczy siła+2 wytrzymałość-1 szybkość+4 zwinność+5 siła woli+-0 inteligencja+-0 (najlepsi łucznicy, nie najlepiej radzą sobie z pozostałymi dziedzinami oprócz mieczy)
Z Rivendell (chyba tak to się pisze ) siła+0 wytrzymałość-3 szybkość+2 zwinność+2 siła woli+3 inteligencja+6 (najlepsi magowie, słabi z resztą)
Ludzie:
Gondorianie siła+5 wytrzymałość+3 szybkość+2 zwinność+1 siła woli-1 inteligencja+-0 (miecz, włócznia)
Rohirrimowie siła+4 wytrzymałość+2 szybkość+4 zwinność+-0 siła woli+-0 inteligencja+-0 (jak wyżej)
Z Esgarot siła+3 wytrzymałość+-0 szybkość+3 zwinność+4 siła woli+-0 inteligencja+-0 (łuk, miecz)
Dunedainowie siła+2 wytrzymałość+2 szybkość+2 zwinność+2 siła woli+2 inteligencja+1 (do wszystkiego, lub do niczego trzeba to jakoś zbalansować)
Dzike ludy siła+6 wytrzymałosć+3 szybkość+2 zwinnośc+1 siła woli-1 inteligencja-1 (prymitywne uzbrojenie, ograniczone słownictwo)
Krasnoludy: siła+6 wytrzymałość+6 szybkość-2 zwinność+-0 siła woli+-0 inteligencja+-0 (topory, również do rzucania)
Hobbit: siła-1 wytrzymałość-1 szybkość+2 zwinność+5 siła woli+5 inteligencja+-0 (sztylety, noże i kamienie)
Dobra to tyle można wszystko zmienić, zbalansować. Przepraszam, że zrobiłem na odwrót i profesje będą miały główne współczynniki. Proszę nie bądźcie zbyt surowi, lecz pomocni.
Miejsce akcji: Albo Moria, gdzie krasnoludy(wole mówić krzaty) walczą o odzyskanie khazad-dum albo puszczamy wodzę wyobraźni i dajemy na wschód od śródziemia.
P.S. Profesje jutro.
Dodano: Dzisiaj o 19:58:44
Ale nieprzyjemnie się to czyta, sorry
|
08 mar 2008 21:00:11 |
|
|
Konto usuniete
|
Ostek13 zacznijmy od tego czym jest wzor kp. Standardowa zawiera te oto pt:
Imie / Nazwisko / Pseudonim
Rasa
Wiek
Plec
Gabaryty (opcjonalne)
Wyglad
Charakter
Historia
Umiejetnosci
Wady / zalety / fobie
Ekwipunek.
Zazwyczaj w sesjach prowadzonych przez forum najwazniejsze sa :
Historia: Trzeba w koncu wiedziec z kim ma sie do cznienia, co dany bohater przezyl, gdzie sie obecnie znajduje i dlaczego chce wziasc udzial w przygodzie / zadaniu / misji.
Charakter : Standardowe to: Praworzadny dobry, dobry, chaotyczny dobry, praworzadny zly, zly, chaotyczny zly, neutralny dobry, neutralny, neutralny zly. Do tego mile widziane sa opisy tych charakterow w "praktyce".
Osobiscie prowadze sesje przez forum od 2 lat i wiem, ze poczatki bywaja ciezkie. Musisz dobrze przemyslec sprawe. Nie zaszkodzi rowniez gdy dodasz nieco wiecej informacji o przygodzie, ktora bedziesz prowadzil. Dobre jest krotkie opowiadanie wprowadzajace. Aby uzmyslowic o co mi chodzi wrzucam przykladowa rekrutke:
| | | | Cytuj: Dolina Ciszy
Stary sklepik z pamiatkami swiecil pustkami. Recznie malowane Big Beny, popiersia krolowej, miniaturki Tower Brigge'a pokrywal dawno nie scierany kurz. W malej gablotce w glebi pomieszczenia staly rowno poukladane ksiegi. Skorzane grzbiety pysznily sie zlotymi napisami i metalowymi okuciami rogow. Malo kto docieral az do tej czesci. Wiekszosc z nielicznych klientow zatrzymywala sie na porcelanowych filizankach i malych dzwoneczkach omijajac niepwenie wygladajace drzwiczki. Wlascicielem tego przybytku byl starszy mezczyzna o dlugiej snieznobialej brodzie i wiecznej fajce pomiedzy wargami. Z usmiechem wital kazda osobe przekraczajaca prog jego krolestwa. Od czasu do czasu jego oczy dluzej zatrzymywaly sie na kliencie, a usta ukladaly w przewrotny usmiech. O tak.. Doskonale wiedzial dlaczego tylko ci wybrani kupuja jego ksiegi nie zagladajac do wnetrza ani nie pytajac o cene. Liczy za nie zawsze dokladnie jednego centa, usmiecha sie uprzejmie po czym odprowadza ich do wyjscia po to tylko by chwile pozniej powitac ich ponownie i sprzedac porcelanowa laleczke. Dzialo sie tak od stuleci, lecz teraz nareszcie wszystko sie dopelnia.
Mloda dziewczyna ze zdziwieniem spogladala na ksiege spoczywajaca w jej dloniach. Stara, o zloconych brzegach stronnic i metalowym obiciu rogow okladki zostala jej podarowana dwa dni temu. Babcia, gdyz to wlasnie ona byla darczynca, powiedziala jej iz przedmiot ten spoczywal w dloniach kobiet z ich rodu od ponad 200 lat. Trzymajac ja w dloni byla w stanie w to uwierzyc. Rozgladajac sie po pokoju stwierdzila iz najlepszym miejsce na otwarcie i przeczytanie chociazby kilku stronnic bedzie lozko. Podeszla wiec do mebla i ulozywszy sie wygodnie otworzyla oz skarb. Litery ukladaly sie w slowa, a slowa w zdania lecz do niej one nie docieraly. Poczula nagle iz nie jest juz w swym przytulnym mieszkanku, ze gdzies zdaza, ze musi sie spieszyc.... Nim cokolwiek zdazylo ulozyc sie w sensowna calosc... usnela.
Mloda wojowniczka przemierzala mroczny las Erionu. Nie byla pewna co dokladnie wyciagnelo ja z karczmy w przytulnym miasteczku i kazalo gnac na zlamanie karku, lecz wiedziala iz nalezy temu zaufac. W jej rodzinie od wiekow to kobiety stawaly do walki ze zlem tego swiata. Wybrane do tej slozby zawsze stawaly na wysokosci zadania. Podswiadomie wiedziala, ze musi sie z kims spotkac. Musi zebrac druzyne i wyruszyc do Doliny Ciszy by stoczyc bitwe, ktora powtarza sie dokladnie co 1000 lat i ze musi ja wygrac. Musi, gdyz inaczej.... Lecz nie chciala o tym nawet myslec. Czula... Czula, ze oni nadchodza. Ci zli i ci dobrzy. Zaczelo sie.
Witam.
Coz.. Wstep napisany zatem czas na strone nieco bardziej techniczna. Zapewne chcecie sie dowiedziec o co tu chodzi. No coz.. Walka dobra ze zlem, ostateczna bitwa, knowania bogow, magia.. takie tam nudne rzeczy. Jezeli jednak ktos uprze sie by wziasc w tym udzial wystarczy jezeli wstapi do malego sklepiku z pamiatkami..... Naturalnie zart choc nie do konca . Aby wziasc udzial nalezy jedynie przelac na konto 6667778888 100zl... hmm to nie tutaj... Coz wiec nalezy?.. Juz pisze
Karta postaci (czyli co powinno zawierac zgloszenie):
Imie postaci / Nazwisko / Pseudonim/ (niepotrzebne skreslic): Wiek: Rasa: Plec: Profesja: Umiejetnosci Wyglad (mile widziana grafika lub zdjecie): Charakter (dobrze przemyslany i rozpisany) Historia (wiecej niz 4 linijki, mniej niz 8 stron): Fobie / Zalety / Wady / Ekwipunek
Objasnienia do Karty Postaci:
Imie postaci / Nazwisko / Pseudonim/ - Klimatyczne ale takie zeby dalo sie wymowic. Wiek - W zaleznosci od rasy jednak preferowac bede osoby dorosle. Rasa - Rasy mozna zaczerpnac z podrecznikow D&D. Dopuszczam mieszanki i wlasne twory. Plec - Wydaje mi sie iz rodzaje sa dosc dobrze znane kazdemu. Bede potrzebowala przynajmniej jedna postac kobieca. Profesja - Polecam poczatkowe prefesje z D&D jednak nie jest to wymog. Umiejetnosci - Prosze bez przesady.. Jedzenie i mowienie macie gratis Wyglad - Dokladny opis z uwzglednieniem cech szczegolnych. Osobno opis postaci ktora sie staniecie po otworzeniu ksiegi. Charakter - Tu macie pole do popisu gdyz nie przyjme nikogo kto napisze, ze jest Dobry oraz ze lubi pszczolki i motylki.... Jest to tez glowny punkt programu wiec ruszcie makowki Historia - Glownie to jak ksiega trafila do waszych rak oraz to kim jestescie we wspolczesnym swiecie oraz swiecie magicznym do ktorego traficie przy je pomocy. Fobie / Zalety / Wady / - Duchowe i fizyczne.. Nie musicie wypelniac tego punktu jednak bedzie on mile widziany. Ekwipunek - Czyli ni mniej ni wiecej tylko to co wasza postac ma na sobie, przy sobie i w worku podroznym.
Jako iz powyzsze informacje moga sie wam wydac nieco chaotyczne juz wyjasniam kilka istotnych rzeczy.
Wasze postacie zyja wsrod nas. Sa to przecietni robotnicy, nauczyciele, ludzie biznesu etc etc etc. Wszystko to zmienia sie gdy otworacie ksiege. Moze sie ona znajdowac w waszym posiadaniu od dawna, mozecie ja odziedziczyc, mozecie kupic. Wazny jest moment gdy zagladacie w jej stronnice. Swiat do ktorego trafiacie nazywa sie Erion. Najblizszym jego odpowiednikiem sa krainy D&D. Zyja tu elfy, krasnoludy, orki. W miastach sa karczmy do ktorych sie wchodzi i te ktore sie omija. Mozna zakosztowac wybornego piwa krasnoludzkiego i delikatnego wina tworzonego przez elfy. Sa bogowie i sa demony. Jest tez Dolina Ciszy, owiane groza miejsce, w ktorym raz na 100 lat odbywa sie bitwa pomiedzy silami dobra i zla zraszajac jej ziemie krwia jednych i drugich.
Wiadomosci ktore moga was jeszcze interesowac.
Sesja bedzie prowadzona na zasadach Storytellingu. Aby ja rozpoczac potrzebuje min 4, a max 6 dobrych kart postaci. Wstepny czas zakonczenia rekrutacji datuje na najblizsza sobote. Karty nalezy nadsylac na PW lub Maila (wczesniej dac znac ze sie wyslalo). Wszelkie pytania mozna zadawac w tym temacie. Bede potrzebowala przynajmniej jedna postac potrafiaca zmieniac ksztalt. Czestotliwosc postow wedle uznania przy czym nie mniej niz 2 w tygodniu. Co do mojego sposobu prowadzenia. Uznaje duzy wklad graczy w tworzenie swiata i zdarzen. Nieraz bardziej prowadze swoja postac niz Mistrzuje. Nie stronie tez od konsultacji na gg.
Zapraszam | | | | |
Sesja jak na razie ma sie dobrze
|
08 mar 2008 22:09:39 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Dzięki Midnight .
Widzę, że będzie ciężko, lecz zajmę się tym dopiero jutro.
------------------ Dodano: Dzisiaj o 10:53:37 ------------------
Jak to wykonać w świecie Tokiena?? (
------------------ Dodano: Dzisiaj o 11:31:42 ------------------
Czyli przykładowa KP wygląda tak:
Imię: Osthek (przykładowe)
Rasa: Krasnolud
Wiek 60 lat (elf miałby kilkaset)
Płeć: mężczyzna
Profesja: topornik (taki przykład)
Umiejetności:
obuchy 5
górnictwo 2
kowal 3
Wygląd: (pomine)
Charakter: Niezwykle porywczy, lecz szlachetny. Zawsze atakuje pierwszy, nie czeka na resztę drużyny... itd.
Historia: Urodził się w Ereborze, od dziecka chodowano w nim rządze walki i pragnienie mithrilu. Nie miał okazji do walki z prawdziwym wrogiem aż do wejście w głąb Khazad-dum. Przybył wraz z drugą ekipą krasnoludów by odbić tą dawną stolicę z łap goblinów. (oczywiście trochę dłuższa, lecz nie chcę mi się pisać)
Fobie\zalety\wady: cierpi na lekki światłowstręt, bardzo silny i chętny do walki\ czasem zbyt porywczy
Ekwipunek: (rozumiem, że tu nie mażna przesadzać) Duży żelazny topór. Topory do rzucania x 15. Zardzewiała żelazna kolczuga. Kilof. Młot kowalski x 2. Kram (z Hobbita, pamiętacie??? Takie suchary) x 20. 100 krasnoludzkich srebników (trzeba wymyślić walutę)
Ostatnio edytowano 09 mar 2008 12:57:58 przez Ostek13, łącznie edytowano 1 raz
|
09 mar 2008 12:31:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 30 lis 2007 12:02:51 Posty: 139 Lokalizacja: Chicago
|
Hello. Ja bym chętnie dołączył sie do tej gry, lubie takie rzeczy, kiedyś grywałem w Warhammera ale co do prowadzenia nie mam doświadczenia ale jako gracz bardzo bym chętnie wzioł udział. To kiedy i gdzie chcielibyście zacząć?
_________________
|
09 mar 2008 12:38:47 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Umiejętności które bym proponował to: (literami oznaczam rasy, które mogą posiadać tą umiejętność)
-Długie miecze L E
-Krótkie miecze, sztylety noże E H L
-Łuki E L
-Obuchy (topory i młoty) K
-Zielarstwo (lecznicze rośliny, medycyna) wszytkie rasy
-Kowal (naprawianie broni, robienie strzał) E L K
-Górnictwo (to Moria, więc jest co wydobywać) L K
-Wiedza swiatła (czary Gandalfa, ognie, światła i pioruny) E tylko dobre postacie
-Wiedza ciemności (czary Sarumana, ognie, przywoływanie kruków i wilków, mrozy ) E tylko złe postacie
-Wiedza drzew (czary związane z Radagastem, kontrola przyrody) E
-Technika (kusze i bomby) K L
-Złodziejstwo H
Umiejętności, które są zabronione:
-wszystkie niewymienione przeze mnie
------------------ Dodano: Dzisiaj o 11:47:19 ------------------
marcinchicago39 napisz kartę postaci, myśle o Khazad-dum jako miejscu akcji, będzie to po śmierci Aragorna.
------------------ Dodano: Dzisiaj o 11:49:53 ------------------
P.S.
Potrzebna pomoc do stworzenia opowiadania i obmyślenia fabuły.
P.P.S. Potrzebuję pomocy do zrozumienia mechaniki takiej gry ------------------ Dodano: Dzisiaj o 12:03:56 ------------------ Zacząć chciałbym jak najszybciej, lecz brak chętnych, do grania i organizowania, zmusza mnie do oczekiwania.
|
09 mar 2008 13:03:56 |
|
|
Konto usuniete
|
Moj drogi moja pomoc masz ewentualnie . Z tym, ze zazwyczaj dostepna jestem dopiero wieczorami i noca. Pisz na gg to wszystko ci wytlumacze.
|
09 mar 2008 16:47:22 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Jak jesteście chętni to piszcie na forum! Do przeczytania obowiązuje: Hobbit, Władca Pierścieni: Druzyna Pierścienia (przynajmniej) i Silmarillion. Nawet jeśli przeczytaliście to sobie powtórzcie ;)
Ostatnio edytowano 28 mar 2008 18:44:09 przez Ostek13, łącznie edytowano 1 raz
|
10 mar 2008 21:03:04 |
|
|
Konto usuniete
|
Jestem chętny tylko niech ktoś napiszę datę sesji i na kiedy ,do kogo karty postaci książki powyżej przeczytałem mam nadzieje na przyjemną sesje
PS Ja do swoich umiejętności chciałbym dodac grę na instrumentach mogę ???
Ostatnio edytowano 26 mar 2008 17:35:38 przez Konto usuniete, łącznie edytowano 1 raz
|
24 mar 2008 0:07:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
KP do mnie, data jeszcze nie znana. Jak na razie są tylko 3 (potrzebuje jeszcze 2) osoby. (Ja, Zdunin i marcinchicago39) Zacząć chciałbym od 1 kwietnia.
Przykładowe KP:
Imię: Osthek (przykładowe)
Rasa: Krasnolud
Wiek 60 lat (elf miałby kilkaset)
Płeć: mężczyzna
Profesja: topornik (taki przykład)
Umiejetności:
obuchy
górnictwo
kowal
Wygląd: Dość wysoki jak na krasnoluda, czarna broda zatknięta za pas
Charakter: Niezwykle porywczy, lecz szlachetny. Zawsze atakuje pierwszy, nie czeka na resztę drużyny... itd.
Historia: Urodził się w Ereborze, od dziecka chodowano w nim rządze walki i pragnienie mithrilu. Nie miał okazji do walki z prawdziwym wrogiem aż do wejście w głąb Khazad-dum. Przybył wraz z drugą ekipą krasnoludów by odbić tą dawną stolicę z łap goblinów. (oczywiście trochę dłuższa, lecz nie chcę mi się pisać)
Fobie\zalety\wady: cierpi na lekki światłowstręt, bardzo silny i chętny do walki\ czasem zbyt porywczy
Ekwipunek: ( Duży żelazny topór. Topory do rzucania x 15. Żelazna kolczuga. Kilof. Młot kowalski x 2. Kram x 20. 100 krasnoludzkich srebrników
Czas już mówiłem, po smierci aragorna, miejsce to Moria.
Ja w przeciwieństwie do Midnight nie wymagam wielkiej historii.
------------------ Dodano: Dzisiaj o 10:40:22 ------------------
To nie spam, i tak to offtopic
.
------------------ Dodano: Dzisiaj o 10:42:18 ------------------
tylko 3 skille
Pozwolę na odstępstwo od trylogii i zgodze się na jednego Istarich.
|
25 mar 2008 11:42:18 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 30 lis 2007 12:02:51 Posty: 139 Lokalizacja: Chicago
|
Moderus
Imię: Moderus
Rasa: Człowiek
Wiek: 34 lata
Płeć: mężczyzna
Profesja: Alchemik-Mag
Umiejętności: znajomość wszelkiego rodzaju eliksirów; czarna magia; walka wręcz; walka mieczem póltoraręcznym;
Wygląd: Średniego wzrostu, krępy, charakterystyczna szrama na prawym policzku;
Charakter: Zamknięty w sobie, niedostępny, za niezwykle ważne uważa lojalność i honor;
Historia: Miejsce urodzenia nie znane, najprawdodobniej jest dzieckiem wędrownej pary cyrkowców, którzy podrzucili go Hobbitom u których się wychował. Od młodych lat kształcił się u Maga - człowieka, przyjaciela Hobbitów. Po osiągnięciu pełnoletności wyruszył w świat, był kojarzony z grupą trzech innych mężczyzn i jednej kobiety, 6 lat temu uczestniczyli w bitwie z siłami ciemności, tylko on przeżył, od tego czasu stał się nieprzystępnym samotnikiem. Jest znany i ceniony, zna się jak mało kto na leczeniu eliksirami. Zdejmuje uroki i tworzy antidota na trucizny i choroby. Jego nieprzystępna osobowość jest wielkim problemem dla innych w kontaktach z nim. Wszyscy którzy chcą zwrócić się do niego o pomoc odczuwają wewnętrzny strach i niewyjaśnione skrępowanie, dlatego często pośrednikiem w jego interesach jest krasnolud Osthek, jedyna postać którą toleruje i która zna nie jedną jego mroczną tajemnice.
Ekwipunek: Mały magiczny skórzany plecak w którym mieści się jego cały dobytek - niezliczone pólprodukty do przyżądzania elikirów, księgi czarów i najróżniejsze magiczne przedmioty, u pasa nosi zawsze pochwę z półtoraręcznym magicznym mieczem a przy kostce zawsze ma zatknięte dwa małe sztylety które otrzymał od leśnych Driad.
Hej - Ostek13 - co o tym myślisz? Mogłoby być coś takiego, jak pewnie zauważyłeś w histori losy naszych postaci miały by jakieś wspólne dzieje, jeżeli by ci to odpowiadało można dopisać szczegóły.
_________________
Ostatnio edytowano 30 mar 2008 11:23:32 przez marcinchicago39, łącznie edytowano 1 raz
|
27 mar 2008 21:40:32 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 03 mar 2008 21:54:41 Posty: 34 Lokalizacja: z spamerskiej otchÂłanii
|
Świetne KP, bardzo mi odpowiada. Wspólna historia pomoże tworzyć fabułę. Historia dłuższa niż oczekiwałem, charakter postaci bardzo ciekawy.
Ps
przypominam-3 skille to maks.
Pps
; walka wręcz; walka mieczem póltoraręcznym; potraktuje jako jedno
------------------ Dodano: Dzisiaj o 17:42:10 ------------------ PS Ja do swoich umiejętności chciałbym dodac grę na instrumentach mogę ???
tak ale to się liczy jako jeden z 3 skilli
|
28 mar 2008 18:42:10 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 30 lis 2007 12:02:51 Posty: 139 Lokalizacja: Chicago
|
No się cieszę. Teraz musimy jakoś zdobyć brakujących graczy, może dam ogłoszenie w dziale news, nie wszyscy tutaj wchodzą. ???
_________________
|
28 mar 2008 21:18:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|
|