Teraz jest 14 lis 2024 19:46:03




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 384 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona
BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 22 lis 2014 18:03:17
Posty: 3
eCzytnik: C65 AfterGlow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Witam ponownie.
Przygody moje z Serwisem opiszę.
Błyskawiczny kontakt, odbiór przez kuriera na koszt serwisu. Pięknie.
Ale
Chyba za bardzo nikt się przejął tym co napisałem z zgłoszeniu reklamacyjnym, wbili Alt+Ctr+Del, zrestartowali system i odesłano w dwa dni.
Wzionem się do czytania, zawiesił się znów.
Teraz pozwolę sobie wkleić korespondencje z serwisem.

"Witam,

jest szansa ze będzie przed świętami. Jeszcze dziś powinniśmy przystąpić do jego naprawy.

Pozdrawiam

Jacek
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-12-17 o 10:07, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Szanowna Pani



Czy otrzymam czytnik przed świetami?



Paweł Chrzęstek



Dnia 2-12-2014 o godz. 12:59 serwis@artatech.pl napisał(a):

Witam,
Panie Pawle potwierdzam zamówienie do Pana kuriera z odbiorem w dniu jutrzejszym. Prawdę powiedziawszy wszystko okaże się jak już czytnik trafi do nas na serwis więc nie chcielibyśmy wysuwać pochopnych wniosków. Z pewnością w razie jakichkolwiek kosztów zostanie Pan o tym wcześniej poinformowany.
Być może w urządzeniu konieczna będzie wymiana płyty głównej, którą wymienimy w ramach gwarancji. Wszystko będzie jasne, jak już czytnik trafi na "warsztat"

Pozdrawiam

Karolina
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-12-02 10:45, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Szanowna Pani

Adres ten sam. Proszę o kuriera.

Oki, jesli czytnik bedzie działał za standardowym oprogramowaniem, nie uznacie reklamacji, Zapłacę wtedy za usługę resetowania urządzenia (swoją drogą po resetowaniu przez Was zmniejsza się czcionka systemowa w stosunku do kupnego czytnika). A jak uda mi się znów zawiesić czytnik postępując podobnie jak teraz, ale bez instalowania dodatkowych aplikacji? Wtedy zostaną mi zwrócone pieniądze za reklamację?

Nie będę ukrywał:

Czytnik został zakupiony ze względu na możliwość uruchomienia na nim Menagera Plików, bez tej funkcji ten model przesteja być dla mnie atrakcyjny, są modele tańsze mające to samo (na LINUXie).

Na czytnikach C65 AfterGlow dużo ludzi uruchamia soft wgrany przez mnie, mój czytnik jako pierwszy (info z forum) zawiesza się tak głeboko. Czyli, że na innych czytnikach da się uruchomić BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW sprawdzony, obcy soft. Na moim nie. W czym więc mój czytnik gorszy jest od innych?



Paweł Chrzęstek



Dnia 2-12-2014 o godz. 10:04 serwis@artatech.pl napisał(a):

Witam,
niestety nic więcej zdalnie nie poradzimy zatem czytnik musi trafić na serwis. Czy poprzedni adres z którego zabierany był boox jest aktualny?
Serwisanci informują, że jeśli czytnik będzie u nas działał na standardowym oprogramowania (wyłączając wgrane przez Pana programy) wówczas nie uznamy reklamacji.

Pozdrawiam

Karolina
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-12-02 07:48, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Szanowna Pani

Czytnik po dostarczeniu czekał kilka godzin, aż się zagrzał.

Wyciągnałęm z pudełka, podłączyłem do komputera:

- usatwiłem wifi,

- ustawiłem datę,

- podłaczyłem do komputera, naładowałem do 100%,

- zainstalowałem programy: TotalCommander-2_03, AlReader

- z pomocą TotalComandera odnalazłem książkę w formacie .mobi, otworzyłem z pomocą AlReadera,

- przeczytałem kilkanaście stron (może kilkadziesiąt),

- wifi wyłączone, podświetlenie wyłączone, innych aplikacji nie uruchamiałem,

- zamknąłem klapkę etui (bez wyłączania czytnika),

- po otwarciu (kilka godzin przerwy) czytnik zawieszony, nie reaguje,

- podłaczyłem do ładowania (komputer), żaswieciła się pomarańczowa dioda,

- po 2 godzinach podłączyłem do ładowania ładowarką (mocniej się świeciła dioda niebieska),

- zero reakcji, na przycisk zasilania,

- na podłączonym zasilaniu wciśnięcie resetu i przytrzymanie przycisku zasilania - zero reacji,

- całą noc na ładowarce - zero reakcji.

Tak więc znów zgłaszam niedziałający czytnik.

Pisała Pani, że czytnik nie lubi mocnego rozłądowania. Jeśli jest coś z akumulatorem, zarządzaniem energii, wewnetrzne zwarcie, któryś z zainstalowanych programów żre energię (nie wierzę, wifi wyłączone, podświetlenie wyłączone, nawet obciążenie w 100% procesora nie powinno wybyć z akumulatora 100 % energii), to może dlatego nie mogę go podnieś (uruchomić), gdyż się głęboko rozładowywuje.

Czy mam sam podnośsić/restartowac czytnik (pod Pani dyktando), czy leci z powrotem do Wrocławia?

Co do resetu do ustawień fabrycznych:

- książki, programy bedą zaisntalowane na mSD zewnętrznej,

- pliki jestem w stanie soie załatwić na forum, wgrać je samemu,

- ustawienia czytnika to kilka operacji.

Tak więc nie sa to jakieś ogromne straty dla mnie, a czytnik miałbym na wekend, mam 3 dniowy wyjazd, bym chciał go poużywać w końcu...



Paweł Chrzęstek



Dnia 1-12-2014 o godz. 14:55 serwis@artatech.pl napisał(a):

Witam,
ciężko powiedzieć co było powodem takiego stanu rzeczy ponieważ czytnika nie mieliśmy u siebie na serwisie.
Z pewnością proszę nie dopuszczać do tego, aby czytnik rozładował się do końca (bo wówczas lubi się upierdliwie zawieszać) i już nawet przy dwóch kreskach na baterii podłączyć czytnik do zasilania.
Użycie resetu do ustawień fabrycznych nie jest konieczne przy zawieszaniu się czytnika a spowoduje utratę książek oraz plików do syntezatora mowy. Najlepszym sposobem jest podłączenie go do zasilania a następnie zresetowanie (dziurka w obudowie czy przycisku power) i zostawienie na ładowaniu przez kilka godzin.
Ogólnie czytnik lubi się zawiesić, kiedy otwierana jest na nim książka dużych rozmiarów bądź używamy kilku komend na raz. Proszę pamiętać, że boox nie działa z taką samą prędkością jak tablet i często działa z lekkim 2 sekundowym opóźnieniem zanim zmieni stronę czy otworzy jakiś plik. Pliki syntezatora mowy moge sobie sam załatwic na forum i sam wgrywać po takowym fabrycznym resecie. A moż euda mi się zauważyć, czy czytnik się rozładowuje, na czym?

Paweł Chrzęstek


Pozdrawiam

Karolina
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-12-01 13:14, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Szanowna Pani

Dziekuje za zwrot działąjacego urządzenia.

Mam kilka pytań:

- czy może mi Pani podać co spowodowało zawieszenie urządzenia, bym mógł tego uniknąć w przyszłości?

- muszę używać w urządzeniu menagera plików, jesli to menager powodował zawieszenie urządzenia, jaki inny program mam uzywać?
- czy może Pani podać sposób wybudzania/resetowania urządzenia. Nawet do ustawień fabrycznych? bym nie musiał ponownie odsyłać urządzenia po ewentualnym zawieszeniu?



Paweł Chrzęstek



Dnia 25-11-2014 o godz. 9:01 serwis@artatech.pl napisał(a):

Witam,
w takim razie poproszę jeszcze o informację o parametrach owej ładowarki a dokładnie OUTPUT.

Pozdrawiam

Karolina
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-11-24 16:07, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Szanowna Pani

Czytnik był naładowany przed zawieszeniem się do 100%.

Ponadto został podłączony do ładaowania ładowarką przez 8 godzin (noc). Zero reakcji.



Paweł Chrzęstek



Dnia 24-11-2014 o godz. 8:32 serwis@artatech.pl napisał(a):

Witam,
czy czytnik był ładowany? jeśli tak to w jaki sposób (z komputera czy z ładowarki sieciowej) i jak długo?

Pozdrawiam

Karolina
Arta Tech Team

tel. +48 71 750 90 98
fax +48 71 716 59 25
W dniu 2014-11-23 20:04, pawelchrzestek@wp.pl pisze:

Witam
Mam Onyxa C65ML AfterGlow, Android 2.3.1
Zakupiony 3 tygodnie temu, nie znam numerków firmveru.
Nie robiłem aktualizacji systemu przez sieć.
Zainstalowąałem:
- AlReader3Activity
- AndroidStatus-0_2b
- RealCalc-1.7.3
- TotalComander-2_03.
Czytnik zrestartowany po zainstalowaniu.
Sprawdzone działanie aplikacji, każda z osobna działa.
Odpaliłem TotalComandera, z jego pomocą odnalazłem książkę w formacie .mobi i otwarta książka aplikacją AlReader3Activity.
Plik wgrany na pamięć wewnętrzną, nie zainstalowana karta mSD.
Podczas czytania czytnik zawiesił się, nie ma reakcji na przycisk back, stukanie w ekran nic nie daje.
Przycisk reset nie restartuje urządzenia, po podłączeniu do komputera urządzenie nie zgłasza się.
Czy są jakieś tajne kombinacje klawiszy (czasem bywają, przynajmniej miałem takie mp3) które powodują "duży/twardy" reset?
Ponieważ ekran nie jest podświetlony/wifi nie włączone raczej marne szanse na samowyłączenie się są.
Pozwolę sobie zadzwonić jutro.

pozdro"


I tu z mojej strony:
SZACUNEK DLA SERWISU, CO PO DWÓCH TYGODNIACH OD DOSTARCZENIA SPRZĘTU, DOPIERO PO PONAGLENIU, MA ZAMIAR SIĘ ZABRAĆ ZA ROZPOZNANIE PROBLEMU.

Zaraz okaże się, że trzeba części importować, czas reklamacji się deko wydłuży.
Niby nic, ale:
Może i sprzęt dobry (nie wiem, chyba przeczytałem 50 stron), ale podejście serwisu? Mam nadzieję, że jak się muszla zapcha w serwisie to też będzie takie podejście hydraulika do roboty, a smród się będzie ciągnął przez 21 po serwisantach.
Myślę, że należy uwzględnić podejście serwisu do klienta, przy kupowaniu nowego czytnika. Wiem moja próba wynosi jeden, ale jakoś mnie to nie pociesza.

pozdro


17 gru 2014 19:04:14
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 29 paź 2014 11:08:41
Posty: 38
eCzytnik: Onyx Boox After Glow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Mam podobną opinię na temat tego serwisu. Ja po wymianie 2 czy 3 maili na temat problemów z moim After Glow dałem sobie spokój z rzeczoną firmą i sam sobie poradziłem z problemem, zamiast odsyłać czytnik żeby wgrali jeszcze raz to samo beznadziejne oprogramowanie, pełne błędów.
Po prostu zainstalowałem sobie najnowszą wersję oprogramowania 1.5 z tego wątku:
onyx-boox-f162/alternatywny-firmware-dla-onyx-boox-c65-afterglow-c65ml-t14722.html

naprawdę polecam ;) jest sklep Play (stara wersja, ale działa) i język polski. I dużo ładniejsze grafiki. No i działają oba słowniki.

I czytnik działa dużo lepiej niż na oficjalnym polskim sofcie (oczywiście do ideału jeszcze mu daleko), ale na pewno jest lepiej.
Jak się czytnik popsuje mimo wszystko i będą robić problemy z gwarancją, to czytnik poleci do kosza i kupię coś bardziej cywilizowanego.
Dziwi tylko - albo i nie - że nie chcą wypuścić aktualizacji do After Glow, która poprawiła by te babole - jakoś chińczycy mogli.
No ale jak jest już After Glow 2 to się ma gdzieś użytkowników After Glow 1.


17 gru 2014 19:49:44
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 22 lis 2014 18:03:17
Posty: 3
eCzytnik: C65 AfterGlow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Czytnik dotarł dziś, podobno zmieniono mu oprogramowanie.
Testuję.

pozdro


19 gru 2014 13:59:20
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 29 paź 2014 11:08:41
Posty: 38
eCzytnik: Onyx Boox After Glow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
@melonmelon
Sprawdź i napisz jaką masz teraz wersję oprogramowania, bo jestem ciekaw jaka to nowa wersja...


19 gru 2014 14:20:09
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 30 kwi 2014 10:14:28
Posty: 56
Lokalizacja: Kielce
eCzytnik: Onyx AfterGlow, Kindle PW2
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Zycho napisał(a):
@melonmelon
Sprawdź i napisz jaką masz teraz wersję oprogramowania, bo jestem ciekaw jaka to nowa wersja...


Przyłączam się do pytania kolegi. Daj znać jak tylko będziesz mógł.


19 gru 2014 15:08:38
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 lis 2012 13:57:40
Posty: 89
eCzytnik: onyx a62s / onyx c65 AG
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Obstawiam, że będzie to ta sama co u mnie - a40e9b7 z sierpnia.


19 gru 2014 15:59:21
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2014 23:04:04
Posty: 58
Lokalizacja: Głogów
eCzytnik: Onyx C65 Afterglow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
hej, czy ktoś, kto używa synchronizacji tym sposobem post111414.html#p111414 zauważył, że czytnik przestał się samoistnie wyłączać po czasie wybranym w Ustawieniach? u mnie powinien wyłączać się po godzinie, a odkąd używam tego sposobu jest jedynie cały czas uśpiony


21 gru 2014 19:11:22
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Nie używam synchronizacji tym sposobem, ale też nie wyłączam czytnika (automat ustawiony na: nigdy) :)

_________________
W Obrazek też ;)


21 gru 2014 19:23:35
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2014 23:04:04
Posty: 58
Lokalizacja: Głogów
eCzytnik: Onyx C65 Afterglow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
zastanawiam się, czy nie jest to czasem przez to, że w FolderSync mam ustawioną automatyczną synchronizację co 30 minut :) teraz ją wyłączyłam, zobaczymy, czy pomoże.

a tak na marginesie, dużo szybciej leci bateria przy niewyłączaniu w ogóle? :)


21 gru 2014 19:27:14
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
agatucha napisał(a):
a tak na marginesie, dużo szybciej leci bateria przy niewyłączaniu w ogóle? :)
W sumie to nie mam porównania, ale najczęściej ładuję w okolicach weekendu, czyli tak mniej więcej raz na tydzień.

_________________
W Obrazek też ;)


21 gru 2014 22:31:02
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 21 maja 2014 15:21:00
Posty: 45
eCzytnik: na klopie
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
agatucha napisał(a):
zastanawiam się, czy nie jest to czasem przez to, że w FolderSync mam ustawioną automatyczną synchronizację co 30 minut :) teraz ją wyłączyłam, zobaczymy, czy pomoże.

a tak na marginesie, dużo szybciej leci bateria przy niewyłączaniu w ogóle? :)


Mam okładkę z magnesem, więc nie używam usypiania. Jak będę miał chwilę to to potestuję, chociaż wydaje mi się, że automatyczna synchronizacja FolderSynca nie powinna przeszkadzać w usypianiu - czytnik jak jest uśpiony nie powinien się synchronizować. Sprawdzę to w wolnej chwili.

edit: a odpowiadając na Twoje pytanie, to odpowiedź niestety zależy od tego ile i jakie aplikacje masz poinstalowane.


22 gru 2014 10:35:44
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2014 23:04:04
Posty: 58
Lokalizacja: Głogów
eCzytnik: Onyx C65 Afterglow
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
no jednak FolderSync był winowajcą, bo po wyłączeniu automatycznej synchronizacji problem się rozwiązał :) a okładkę też mam z magnesem, więc ona mi usypia czujnik :)

a z dodatkowych aplikacji jedynie AlReader i ten FolderSync, także niedużo :)


22 gru 2014 14:51:11
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 17 kwi 2015 16:02:26
Posty: 4
eCzytnik: Onyx BOOX AfterGlow C65ML
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
Witam sedrecznie. Korzystam z opisywanegu tutaj czytnika (C65ML) od roku. Generalnie jestem z niego zadowolony. Poza drobnymi (jak dla mnie) mankamentami (które były wcześniej opisywane) czytnik jest OK! Niestety, po ostatniej aktualizacji softa przez wifi (aktualka wykryta on line) "rozsypała" się aplikacja LEGIMI: błędy wyświetlania, brak mozliwości wprowadzania danych z klawiatury przez co nie mogę się wylogować ani zalogować od nowa z/do LEGIMI z poziomu czytnika (co powinienem zrobić po rozmowach telefonicznych z obsługą Legimi). Czy ktoś tak miał? Mam w LEGIMI wykupiony pakiet "bez limitu" a korzystać z tego nie mogę. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?


17 kwi 2015 16:45:00
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 25 kwi 2014 9:55:45
Posty: 27
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
ssuchy napisał(a):
Witam sedrecznie. Korzystam z opisywanegu tutaj czytnika (C65ML) od roku. Generalnie jestem z niego zadowolony. Poza drobnymi (jak dla mnie) mankamentami (które były wcześniej opisywane) czytnik jest OK! Niestety, po ostatniej aktualizacji softa przez wifi (aktualka wykryta on line) "rozsypała" się aplikacja LEGIMI: błędy wyświetlania, brak mozliwości wprowadzania danych z klawiatury przez co nie mogę się wylogować ani zalogować od nowa z/do LEGIMI z poziomu czytnika (co powinienem zrobić po rozmowach telefonicznych z obsługą Legimi). Czy ktoś tak miał? Mam w LEGIMI wykupiony pakiet "bez limitu" a korzystać z tego nie mogę. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

Na poczatek wejdz w apkikacje i wyczyść dane aplikacji. Jesli to nie pomoze to zainstaluj apliakacje ze strony Legimi. Ja wgrywam plik na czytnik przez Dropbox.


17 kwi 2015 20:58:27
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 maja 2014 15:21:00
Posty: 45
eCzytnik: na klopie
Post Re: BOOX C65 - wrażenia starego czytnikomaniaka
ssuchy napisał(a):
Witam sedrecznie. Korzystam z opisywanegu tutaj czytnika (C65ML) od roku. Generalnie jestem z niego zadowolony. Poza drobnymi (jak dla mnie) mankamentami (które były wcześniej opisywane) czytnik jest OK! Niestety, po ostatniej aktualizacji softa przez wifi (aktualka wykryta on line) "rozsypała" się aplikacja LEGIMI: błędy wyświetlania, brak mozliwości wprowadzania danych z klawiatury przez co nie mogę się wylogować ani zalogować od nowa z/do LEGIMI z poziomu czytnika (co powinienem zrobić po rozmowach telefonicznych z obsługą Legimi). Czy ktoś tak miał? Mam w LEGIMI wykupiony pakiet "bez limitu" a korzystać z tego nie mogę. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?


Z dolnego paska wejdź w Ustawienia/Rozszerzenie/Ustawienia aplikacji/Zarządzaj aplikacjami
Wybierz Legimi, następnie 'wyczyść dane'. Będziesz musiał się od nowa zalogować.
Jeśli to nie pomoże kliknij tam 'odinstaluj' i zainstaluj nową wersję ze strony: http://www.legimi.com/installer/static/ ... t-eink.apk (w ustawieniach aplikacji - tam gdzie było do wyboru 'Zarządzaj aplikacjami' musisz mieć zaznaczone "Nieznane źródła", żeby aplikacja się zainstalowała) - czy to przez przeglądarkę internetową, czy przez kartę sd.
Jeśli będziesz nadal miał problemy, zadzwoń do Legimi, są pomocni.


18 kwi 2015 23:28:14
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 384 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: