
Re: C65 Storia: Nowy soft to porażka! Nie upgrejdujcie!!
@Miłosz ArtaTech
To bardzo dobrze, jednak podejście profesjonalne powinno chyba wyglądać inaczej. Kibicuję waszym czytnikom i jak tylko popracujecie nad komunikacją, a poziom zgłaszanych problemów spadnie do akceptowalnego to od razu kupuję dystrybuowany przez was sprzęt. Na razie jest za dużo "ale". Czasem lepiej napisać prawdę niż sprawę przemilczeć lub pisać "okołoproblemowo".
W dzisiejszych czasach to raczej standard. Przecież widzisz Miłoszu, że kilka usterek jest tak drastycznych, że sprzęt można od razu dyskwalifikować. Ja już podobne akcje przechodziłem w innych sprawach i wiem że walczyć o swoje trzeba. Pomoc Rzecznika Praw Konsumenta jest w niektórych przypadkach nieoceniona. Do tego im większa grupa, tym łatwiej sprawę załatwić. Stąd proponuję zgłaszającym problemy, które nie zostają poprawione proponuję się zebrać razem zamiast wykłócać między sobą. Tak mi się ciśnie dla rozładowania atmosfery: "Żeby wam te plusy nie przesłoniły minusów"

.
Przypomniało mi się, że ostatecznie nie została wyjaśniona ze strony ArtaTech ta wypowiedź:
Tutaj również cisza:
viewtopic.php?f=162&t=14228&view=unread#unread