Teraz jest 25 gru 2024 16:02:45




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 796 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Następna strona
Onyx T68 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37
Posty: 2644
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
Post Re: Onyx T68
lucjanos napisał(a):
No to pięknie. A ja naiwny myślałem, że chociaż z naprawami się starają... W takim HP czy innym Lenovo potrafią naprawić laptopa w 3-4 dni... Nie, no obraz nędzy i rozpaczy.


Ale też jest takie Sony, które mojego ultrabooka jak na razie tylko szybko odesłało ale naprawić już nie potrafiło. Szybkość działania nie zawsze idzie w parze z jakością. Może lepiej jak ewentalnie sprowadzą w te 21 dni nowy sprzęt i podmienią :) Oby!

_________________
Pozdrawiam
Cyfranek
http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog


04 paź 2014 20:44:45
Zobacz profil WWW
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: Onyx T68
Jak się dobrze umówić z serwisem, to może sprzęt wrócić na 4 czwarty dzień (tak miałem), po odebraniu przez kuriera. Ale to zależy od tego, ile mają sprzętu do naprawy, czy mają części i od charakteru awarii (dochodzi testowanie).

_________________
W Obrazek też ;)


04 paź 2014 20:57:05
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2010 16:49:12
Posty: 451
eCzytnik: PW2, H2O, Inkpad 3, One, Forma
Post Re: Onyx T68
Airs jakie testowanie? :) Jak oni nie potrafią sprawdzić czegoś w trakcie procesu produkcyjnego ( wyrywkowo na przykład ) to o jakich testach mówimy podczas serwisu? Nie byłoby problemów ale to są moje przypuszczenia jakby firma mocno pogoniła producenta w kraju ryżem płynącym. Wiem to są koszty ale niezapowiedziana wizyta w hali produkcyjnej zdziałała by cuda. Zapewniam że nikt na forum nie chce źle dla firmy. Trzymamy kciuki w walce o produkt i kilenta tylko z lynx cóś kurde nie wyszło:)


05 paź 2014 8:35:51
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Onyx T68
Witajcie forumowicze! Chciałbym się Wam wszystkim przedstawić. Nazywam się Adam Kaczmarek. Wcześniej, przez 4 lata pracowałem w e-księgarni Nexto.pl, a od stycznia w Arta Tech. W firmie zajmuję się rozwojem sprzedaży on-line oraz marketingiem.

Czy macie jakieś pytania dotyczące LYNX'a (ciężko mi przebrnąć przez tak duży temat)?

_________________
inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK


05 paź 2014 10:20:06
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Onyx T68
tomaszek71 napisał(a):
Alcek zgadza się ale gdzie czytniki potentatów na rynku? Na dzisiaj mam dość. Dzień był dla mnie strasznie stresujący. Muszę odpocząć bo po raz kolejny nie chcę odwiedzać Instytutu Kardiologii w Aninie. Przepraszam ale odezwę sie jutro

Potentaci Amazon i Kobo rozwijają własnościowe oprogramowanie oparte na Linuxie. Te samej drogi trzyma się Pocketbook mierząc siły na zamiary.

_________________
Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


05 paź 2014 12:06:39
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2010 16:49:12
Posty: 451
eCzytnik: PW2, H2O, Inkpad 3, One, Forma
Post Re: Onyx T68
Szanowny Panie Adamie. Wydaje mi się że jednak jako pracownik firmy i z szacunku dla klientów firmy wypadałoby poczytać nasze wypociny. Większość postów nie jest od ludzi którzy chcą kupić tylko od nas, klientów posiadających Lynx. Czy istnieje możliwość wymiany swojego Lynx na poprawionego w wersji drugiej o której rozmawiałem telefonicznie z Państwem? Za dużo w tym wątku żalu chyba utraconych klientów żeby ot tak przejść z tym do porządku dziennego. Czekamy z niecierpliwością na jakieś konstruktywne wnioski ze strony firmy w tym dziale aczkolwiek obawiam sie ze bedzie burza bo za dużo jest punktów na minus. Pozwolę sobie brutalnie acz z sympatią do firmy:
1. Czy tak dużym problemem było zobaczyć jak rozwiazane jest podświetlenie u konkurencji???
2. Czy tak dużym problemem było wyrywkowe sprawdzenie urządzeń od producenta i nie wypuszczanie bubla na rynek?
3. Dlaczego dopiero teraz poprawiono przyciski?
4. Dlaczego ekran jest gorszej jakości niż w Aurze HD ( posiadam obydwa czytniki i mam porównanie ) a przecież jest to ten sam gatunek ekranu???
5. Dotyk ekranu jest gorszy niż w Aurze. Dlaczego???
6. Czy problemem było postawienie obok siebie Aury i Lynxa i zobaczenie różnic a nie wpadanie w samozachwyt??? Nie wierzę że nie istniał model próbny - prototyp urządzenia
7. Moje odniesienia do Aury HD bo obydwa urządzenia mają tą samą cenę u nas w kraju


05 paź 2014 13:32:41
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 18 sie 2014 10:52:55
Posty: 20
Post Re: Onyx T68
Szanowany p. Adamie.
Są tu także i tacy, którzy są żywo zainteresowani T68 Lynx. Ja np. ze względu na rozmiar 6,8 oraz dostęp do Legimi. Ale chciałbym wydając sporo pieniędzy mieć pewność, że kupuję solidny produkt. Z opinii w tym wątku wynika, że trochę Ryśkowi brakuje do klasy premium (chociaż producent tak go chyba nie reklamuje). Rację ma tomaszek71, że wypadałoby zapoznać się z całym wątkiem, bez względu na jego wielkość. Zauważylem, że w niektórych innych wątkach odniósł PAN się do problemów w miarę obszernie. Ten wątek rozrósł się bardzo, więc tym bardziej wypada się przyłożyć. Liczę na to, że Rysiek wyjdzie na prostą i wtedy chętnie go kupię. Powodzenia!


Ostatnio edytowano 05 paź 2014 14:15:04 przez chris0903, łącznie edytowano 1 raz



05 paź 2014 13:44:12
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Onyx T68
Niestety, mam zbyt dużo obowiązków przez weekend m.in podróż służbowa do Niemczech, na której będę przebywał do następnej niedzieli. Nie znalazłem czasu, aby przejrzeć cały wątek i odpowiedzieć na każde zapytanie. Przypomniałem osobie odpowiedzialnej za kontakty na tym forum o aktywne działanie.

tomaszek71 napisał(a):
Czy istnieje możliwość wymiany swojego Lynx na poprawionego w wersji drugiej (...)


Google oraz LG zaktualizowali swój produkt wprowadzając jedną małą poprawkę w obudowie, jednak nie było programu wymiany z tego powodu. Więcej o tym temacie można przeczytać tutaj: http://www.spidersweb.pl/2013/03/odswie ... xus-4.html. Sam posiadam telefon, o którym mowa (Nexus 4 - pierwsza edycja), i nie mogę go wymienić.

Przykro mi, ale nic nie wiem o programie jakichkolwiek wymian Lynxów.

tomaszek71 napisał(a):
Pozwolę sobie brutalnie acz z sympatią do firmy:
1. Czy tak dużym problemem było zobaczyć jak rozwiazane jest podświetlenie u konkurencji???
2. Czy tak dużym problemem było wyrywkowe sprawdzenie urządzeń od producenta i nie wypuszczanie bubla na rynek?
3. Dlaczego dopiero teraz poprawiono przyciski?
4. Dlaczego ekran jest gorszej jakości niż w Aurze HD ( posiadam obydwa czytniki i mam porównanie ) a przecież jest to ten sam gatunek ekranu???
5. Dotyk ekranu jest gorszy niż w Aurze. Dlaczego???
6. Czy problemem było postawienie obok siebie Aury i Lynxa i zobaczenie różnic a nie wpadanie w samozachwyt???


W większości tychże pytań nie jestem odpowiednią osobą do udzielenia panu odpowiedzi, jednak postaram się.

Ad 1.) Teraz mogę jedynie odpowiedzieć poprawnie na pana zapytanie tj. nie, nie jest dużym problemem zobaczyć jak rozwiązane jest podświetlenie u konkurencji, jednak do czego się pan teraz odnosi? To pytanie do producenta, niż Nas.
Ad 2.) Producent ma obowiązek sprawdzać każdą partię jakiegokolwiek produktu, który wypuszcza na rynek. Miło mi poinformować, że wysłaliśmy niedawno pracownika Arta Tech do Chin, by przyjrzał się produkcji m.in. Lynx'a i Classica.
Ad 3.) Nie potrafię panu na to odpowiedzieć. Z tego co mi nie mieliśmy zgłoszeń dot. przycisków. Jeśli dostał pan wadliwy egzemplarz, czy zgłosił pan to do Sklepu/Serwisu Arta Tech?
Ad 4.) Ekran nie może być gorszej jakości. To jest ten sam ekran, wyprodukowany przez tę samą firmę.
Ad 5.) Może pan rozwinąć temat "Dotyk ekranu jest gorszy niż w Aurze"? Będę wdzięczny.
Ad 6.) Po raz kolejny mogę odpowiedzieć tylko w ten sposób: Nie, nie było problemem. Niestety nie jestem odpowiednią osobą, która może odpowiedzieć na to pytanie. Nie Ja (ani dystrybutor) projektowałem owe urządzenie, a jego projekt był już zrobiony wcześniej, niż stałem się pracownikiem Arta Techu. To pytanie należy skierować do Onyxa.

Pozdrawiam.

_________________
inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK


05 paź 2014 14:06:06
Zobacz profil WWW
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Onyx T68
chris0903 napisał(a):
Szanowany p. Adamie.
Są tu także i tacy, którzy są żywo zainteresowani T68 Lynx. Ja np. ze względu na rozmiar 6,8 oraz dostęp do Legimi. Ale chciałbym wydając sporo pieniędzy mieć pewność, ze kupuje solidny produkt. Z opinii w tym wątku wynika, że trochę Ryśkowi brakuje do klasy premium (chociaż producent tak go chyba nie reklamuje). Rację ma tomaszek71, że wypadałoby zapoznać się z całym wątkiem, bez względu na jego wielkość. Zauważylem, ze w niektorych innych wątkach odniósł PAN się do problemów w miarę obszernie. Ten wątek rozrósł się bardzo, więc tym bardziej wypada się przyłożyć. Lidze na to, że Rysiek wyjdzie na prostą i wtedy chętnie go kupię. Powodzenia!


Witam.

Pozwolę sobie ponownie poinformować, iż niestety, mam zbyt dużo obowiązków przez weekend m.in podróż służbowa do Niemczech, na której będę przebywał do następnej niedzieli, aby przejrzeć ten cały wątek. Osobie odpowiedzialnej za kontakty na tym forum przypomniałem o jej obowiązkach. Ja jestem tutaj z doskoku i na obecną chwilę chciałem na szybko państwu odpowiedzieć przynajmniej na część pytań, na które znam odpowiedź. Reszta, to odpowiedzialność dedykowanej osoby do kontaktu z forumowiczami.

Legimi dało się pobrać i zainstalować z Google Play. Błąd występował przy pobieraniu książki i jej otwieraniu. Producent tj. Legimi naprawiło i przystosowało aplikację do Lynxa, a niedługo zrobi to samo do Onyx BOOX M96 Universe.

_________________
inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK


05 paź 2014 14:12:43
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2010 16:49:12
Posty: 451
eCzytnik: PW2, H2O, Inkpad 3, One, Forma
Post Re: Onyx T68
Czy firma brała udział w pracach nad urządzeniem czy obejrzała gotowy produkt? Większość wad leży po stronie oprogramowania tak na mój punkt widzenia.
Ad 1.) Na najmniejszym stopniu podświetlenia Lynx daje po oczach. To jest taka 17 w PW2 albo około 60% w Aurze. Jest to jak dla mnie uciażliwe
Ad 2.) Ok
Ad 3.) Jak nie było jak sam dzwoniłem dwa razy i od Pana otrzymałem informację o poprawionej partii ( rozmowa bodajże 2.10.2014 okolo godziny 11:00 ). U mnie przycisk cofnięcia strony cofa je o 2 - 3 strony, a przycisk przesunięcia strony do przodu ciażko reaguje - brak styku
Ad 4.) To moze jednak wynika z oprogramowania. u mnie po uruchomieniu na ekranie startowym albo po wybudzeniu na stronie ksiązki rysunek rysia jest widoczny, odświeżanie mam ustawione co stronę i ramka czasami pozostaje na ekranie. Na Aurze nie mam tych problemów. Czcionka lepiej wygląda na Ayrze. Na Lynx wygląda to jak wyblakłe ksero
Ad 5.) Naciskam i czekam czekam czekam na reakcję urządzenia albo i brak reakcji np. przy przewijaniu strony na ekranie. Polecam lekturę forum i mobileread. Mój przypadek nie jest przypadkiem tylko regułą sądząc z postów
Ad 6.) Nie wierzę że nikt z firmy nie widział prototypu tylko kupowaliście produkt od producenta w ciemno.
Pozdrawiam


05 paź 2014 14:25:46
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 03 paź 2014 7:39:12
Posty: 100
eCzytnik: KOBO AURA ONE and H2O
Post Re: Onyx T68
Adam.Kaczmarek.ArtaTech napisał(a):
Witajcie forumowicze! Chciałbym się Wam wszystkim przedstawić. Nazywam się Adam Kaczmarek. Wcześniej, przez 4 lata pracowałem w e-księgarni Nexto.pl, a od stycznia w Arta Tech. W firmie zajmuję się rozwojem sprzedaży on-line oraz marketingiem.

Czy macie jakieś pytania dotyczące LYNX'a (ciężko mi przebrnąć przez tak duży temat)?



W poniedziałek wysyłam do Was czytnik do naprawy gwarancyjnej (resety, słabo działające przyciski boczne). Czy jest szansa, że nie będę czekał tygodniami na zwrot naprawionego urządzenia ?

A skoro zaprasza Pan do pytań, to ja mam jedno: Dlaczego zagraniczni użytkownicy T68 (bez Lynx w nazwie) otrzymują często kolejne aktualizacje oprogramowania czytnika (ostatnie z końca września), a cała reszta polskich konsumentów nie ?


05 paź 2014 14:59:44
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2010 16:49:12
Posty: 451
eCzytnik: PW2, H2O, Inkpad 3, One, Forma
Post Re: Onyx T68
Lucjanos troszkę złośliwości ale nie do Ciebie: bo na mobileread przedstawiciele niemieckiego dystrybutora są obecni i szybko reagują na uwagi konsumentów. Ba powiem więcej. Dystrybutor nie przyjął partii urządzeń i wysłał je do poprawki. Popatrz Artatech nie miał zgłoszeń co do przycisków. Dziwne:)


05 paź 2014 15:26:01
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 03 paź 2014 7:39:12
Posty: 100
eCzytnik: KOBO AURA ONE and H2O
Post Re: Onyx T68
tomaszek71 napisał(a):
Lucjanos troszkę złośliwości ale nie do Ciebie: bo na mobileread przedstawiciele niemieckiego dystrybutora są obecni i szybko reagują na uwagi konsumentów. Ba powiem więcej. Dystrybutor nie przyjął partii urządzeń i wysłał je do poprawki. Popatrz Artatech nie miał zgłoszeń co do przycisków. Dziwne:)


Wcale się nie gniewam. :) A co do rzekomego braku utyskiwań na przyciski w dystrybuowanych sztukach przez ArtaTech, to może być prawda, bo znając polskie serwisy, tylko naprawdę uszkodzone coś (nie działające) może być uznane jako podlegające naprawie. :D A skoro "tylko" źle, albo gorzej działa, to nie może być podstawą do reklamacji. ;) Zresztą po co Wam przyciski, skoro macie dotykowy ekran, hehehehe ? Jeszcze chwila, i kolega @Adam.Kaczmarek w ogóle zamilknie - zakończę szyderczo posta. :D


05 paź 2014 15:36:48
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2014 11:23:28
Posty: 39
Lokalizacja: Oświęcim
eCzytnik: Kindle 7 Touch
Post Re: Onyx T68
Adam.Kaczmarek.ArtaTech napisał(a):
Pozwolę sobie ponownie poinformować, iż niestety, mam zbyt dużo obowiązków przez weekend m.in podróż służbowa do Niemczech...

Do Niemiec. Mieszkamy w Niemczech, jeździmy do Niemiec :)

_________________
In omnibus requiem quaesivi, et nusquam inveni in angulo cum libro


05 paź 2014 15:58:55
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Onyx T68
lucjanos napisał(a):
W poniedziałek wysyłam do Was czytnik do naprawy gwarancyjnej (resety, słabo działające przyciski boczne). Czy jest szansa, że nie będę czekał tygodniami na zwrot naprawionego urządzenia ?


Mogę tylko zacytować informację z onyx-ereader.pl: "Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie, nie przekraczając 21 dni roboczych od daty przyjęcia urządzenia na serwis. Termin ten może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu części zamiennych." Najlepiej oszacuje panu czas sam Serwis.

lucjanos napisał(a):
A skoro zaprasza Pan do pytań, to ja mam jedno: Dlaczego zagraniczni użytkownicy T68 (bez Lynx w nazwie) otrzymują często kolejne aktualizacje oprogramowania czytnika (ostatnie z końca września), a cała reszta polskich konsumentów nie ?


To proste. T68, który zakupili, to wersja prosto od samego Onyxa i jego "chińskie" oprogramowanie. Dystrybucja Arta Techu jest ulepszana np. o dodatkowe aplikacje, więc tak jak w przypadku Androida - urządzenia z serii Nexus dostają pierwsze aktualizacje prosto od Google, a urządzenia np. firmy Samsung, pomimo, że to ten sam system, później - nawet z kilkumiesięczną obsuwą. Wiem, że paczka do Lynxa jest gotowa, ale czeka na ostatni zestaw poprawek i usprawnień.

tomaszek71 napisał(a):
Lucjanos troszkę złośliwości ale nie do Ciebie: bo na mobileread przedstawiciele niemieckiego dystrybutora są obecni i szybko reagują na uwagi konsumentów. Ba powiem więcej. Dystrybutor nie przyjął partii urządzeń i wysłał je do poprawki. Popatrz Artatech nie miał zgłoszeń co do przycisków. Dziwne:)


Niemiecki dystrybutor zamawia bardzo małe ilości T68 np. 50 sztuk i posiada niemodyfikowane, chińskie oprogramowanie, prosto od Onyxa. My dokładamy większych starań i usprawnień do samego systemu.
Wszystkie wady na gwarancji są naprawiane zgodnie z warunkami Gwarancji.

lucjanos napisał(a):
Wcale się nie gniewam. :) A co do rzekomego braku utyskiwań na przyciski w dystrybuowanych sztukach przez ArtaTech, to może być prawda, bo znając polskie serwisy, tylko naprawdę uszkodzone coś (nie działające) może być uznane jako podlegające naprawie. :D A skoro "tylko" źle, albo gorzej działa, to nie może być podstawą do reklamacji. ;) Zresztą po co Wam przyciski, skoro macie dotykowy ekran, hehehehe ? Jeszcze chwila, i kolega @Adam.Kaczmarek w ogóle zamilknie - zakończę szyderczo posta. :D


Jeśli klient posiada jakąś wadę, to zgodnie z gwarancją jest naprawiana. Niestety nie siedzę w Serwisie, więc nie potwierdzić w 100% zgłoszeń co do przycisków. Po prostu ja o nich nie słyszałem. Jeśli jest ewidentna wada, to jest naprawiana.

The Dark Passenger napisał(a):
Adam.Kaczmarek.ArtaTech napisał(a):
Pozwolę sobie ponownie poinformować, iż niestety, mam zbyt dużo obowiązków przez weekend m.in podróż służbowa do Niemczech...

Do Niemiec. Mieszkamy w Niemczech, jeździmy do Niemiec :)


Dzięki :-)

tomaszek71 napisał(a):
Czy firma brała udział w pracach nad urządzeniem czy obejrzała gotowy produkt? Większość wad leży po stronie oprogramowania tak na mój punkt widzenia.
Ad 1.) Na najmniejszym stopniu podświetlenia Lynx daje po oczach. To jest taka 17 w PW2 albo około 60% w Aurze. Jest to jak dla mnie uciażliwe
Ad 2.) Ok
Ad 3.) Jak nie było jak sam dzwoniłem dwa razy i od Pana otrzymałem informację o poprawionej partii ( rozmowa bodajże 2.10.2014 okolo godziny 11:00 ). U mnie przycisk cofnięcia strony cofa je o 2 - 3 strony, a przycisk przesunięcia strony do przodu ciażko reaguje - brak styku
Ad 4.) To moze jednak wynika z oprogramowania. u mnie po uruchomieniu na ekranie startowym albo po wybudzeniu na stronie ksiązki rysunek rysia jest widoczny, odświeżanie mam ustawione co stronę i ramka czasami pozostaje na ekranie. Na Aurze nie mam tych problemów. Czcionka lepiej wygląda na Ayrze. Na Lynx wygląda to jak wyblakłe ksero
Ad 5.) Naciskam i czekam czekam czekam na reakcję urządzenia albo i brak reakcji np. przy przewijaniu strony na ekranie. Polecam lekturę forum i mobileread. Mój przypadek nie jest przypadkiem tylko regułą sądząc z postów
Ad 6.) Nie wierzę że nikt z firmy nie widział prototypu tylko kupowaliście produkt od producenta w ciemno.
Pozdrawiam


W tej chwili nie mogę odpowiedzieć na pierwsze pytanie, gdyż nie byłem wtedy zatrudniony w firmie.

Ad 1.) Zmniejszenie natężenia doświetlenia ekranu zostało zgłoszone do programistów. Liczę, że będzie większe spektrum ustawień natężenia.
Ad 3.) To teraz już wiem, że to z Panem rozmawiałem. Ta druga partia po prostu została inaczej spasowana. Widocznie ma pan wadliwy egzemplarz. Czy kontaktował się pan z Serwisem?
Ad 4.) Odświeżanie pełne po 1 stronie jest dość ekstremalne i zbędne. Sam korzystam z domyślnego co 5 stron. Jestem ciekaw czy nie mówi pan przypadkiem o "ghostingu". Z chęcią zobaczyłbym zdjęcie.
Ad 5.) Zatem rekomenduję kontakt z Serwisem.
Ad 6.) Nie mogę ustosunkować się do tego, gdyż nie byłem zatrudniony w firmie, a tym bardziej nie byłem/jestem w Onyxie.

_________________
inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK


05 paź 2014 17:18:59
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 796 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: