Teraz jest 04 maja 2024 13:49:31




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 18 wrz 2008 13:59:54
Posty: 21
Post 
Witam wszystkich! Nazywam się Marta i obecnie jestem studentką architektury drugiego roku.. W wolnym czasie interesuję się literaturą fantasy, psychologiczną bądź historyczną.. Jeśli chodzi o muzykę preferuję jazz, rocka i reggae.. Pozdrawiam

_________________
Half of the time we`re gone but we don`t know where...


18 wrz 2008 22:45:33
Zobacz profil
Post witam
mam na imie gośka i jestem ze szczecina :) uwilbiam thillery, biografie i wszystkie dobre ksiazki :)


19 wrz 2008 11:16:22
Post 
Witam po raz pierwszy, jak mój nick wskazuje lubię literaturę szpiegowską :)


19 wrz 2008 16:50:36
Użytkownik

Dołączył(a): 10 wrz 2008 17:21:10
Posty: 29
Lokalizacja: Sandomierz
Post 
Witam ;] Jestem fantem fantastyki. Student I roku Budownictwa na Politechnice Świętokrzyskiej. Pochodzę z Sandomierza To tam takie suche fakty :D Interesuje sie w pewnym stopniu historią, Jestem członkiem hufca rycerstwa małopolskiego LELIWA. ;]

_________________
Leliwum Perfectum - Na chwałę pokazów !


21 wrz 2008 11:55:11
Zobacz profil
Post Dzień dobry!
Pozdrowienia dla forumowiczów z deszczowego Myszkowa!


21 wrz 2008 18:43:30
Użytkownik

Dołączył(a): 21 wrz 2008 19:45:25
Posty: 2
Post 
Witam wszystkich.

Od ponad roku czytam książki w formie ebooków, głównie thrillery:)
Szukam ciekawych pozycji i mam nadzieję, że tu znajdę wiele rekomendacji zapierających
dech w piersiach ksiazek.

pzdr,

rad66


21 wrz 2008 19:54:38
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2008 8:16:43
Posty: 9
Post 
No to i ja się przywitam

Może niektórzy starsi mnie pamiętają (Olórin Ungweturo, FĂŤanor) jeśli tak to mam nadzieję że z tej lepszej strony :)