|
|
Teraz jest 22 lis 2024 21:23:08
|
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych!
Autor |
Wiadomość |
Konto usuniete
|
Witam,
mam na imię Sylwia, mam 19 lat. Nazwisko w nicku jest nieprawidłowe, ale w przyszłości na pewno będzie moje, wiec postanowiłam tak się logować . Pochodzę z małej, aczkolwiek przepiękniej mieścinki w południowo-zachodniej części kraju, natomiast obecnie mieszkam w warszawie. Moim narkotykiem są książki. wolny czas poświęcam na czytanie mądrych, a od czasu do czasu rozrywkowych książek. pozdrawiam wszystkich
|
28 lut 2008 14:05:59 |
|
|
Użytkownik
|
Witam wszystkich serdecznie,
Edi lat 36 - kocham czytać , zwłaszcza w pracy na kompie.....
|
28 lut 2008 20:11:30 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam wszystkich,
Mam na imię Ola. Jestem studentką V roku histori na UG. Obecnie w trakcie pisania pracy magisterskiej. Wykładów już praktycznie nie mam, wiec czytam. Interesuję się głónie fantastyką i książkami historycznymi,ale nie tylko.
|
28 lut 2008 21:14:33 |
|
|
Konto usuniete
|
HEJKA!!
Mam na imię Jadzia, lat 22 (i to już tej niedzieli ,p). jestem studentką 3 roku Organizacji Turystyki i Rekreacji i kocham czytać i to wszystko =)
a poza tym mam bzika na punkcie anime i j.japońskiego =^,^=
|
28 lut 2008 23:41:36 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam
Nazywam sie Arek
Urodzony w 1981r
Aktualnie mieszkam w Warszawie
Zainteresowania: Ksiązki, muzyka i komputery (początkujący urzytkownik)
POZDRAWIAM
|
29 lut 2008 0:08:08 |
|
|
Konto usuniete
|
Przedstawię się i ja! Witam wszystkich użytkowników forum. Mam na imię Sławek, urodzony w roku Tygrysa 33 wiosny temu i wychowany całkowicie na papierowych książkach . Niestety brak wolnego miejsca na regale spowodował, że praktycznie całkowicie przerzuciłem się na ebooki (czasem szarpnę się na książkę na którą długo czekałem i którą chcę po prostu mieć w formie papierowej). Tak więc witam wszystkich, którzy z zamiłowania do książek, tracą wzrok przed ekranami monitorów ).
|
29 lut 2008 15:56:58 |
|
|
Użytkownik
|