Teraz jest 22 lis 2024 21:23:08

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
mam na imię Sylwia, mam 19 lat. Nazwisko w nicku jest nieprawidłowe, ale w przyszłości na pewno będzie moje, wiec postanowiłam tak się logować :). Pochodzę z małej, aczkolwiek przepiękniej mieścinki w południowo-zachodniej części kraju, natomiast obecnie mieszkam w warszawie. Moim narkotykiem są książki. wolny czas poświęcam na czytanie mądrych, a od czasu do czasu rozrywkowych książek. :wink: pozdrawiam wszystkich

28 lut 2008 14:05:59
Użytkownik

Edi lat 36 - kocham czytać , zwłaszcza w pracy na kompie.....

28 lut 2008 20:11:30
Mam na imię Ola. Jestem studentką V roku histori na UG. Obecnie w trakcie pisania pracy magisterskiej. Wykładów już praktycznie nie mam, wiec czytam. Interesuję się głónie fantastyką i książkami historycznymi,ale nie tylko.

28 lut 2008 21:14:33
Mam na imię Jadzia, lat 22 (i to już tej niedzieli ,p). jestem studentką 3 roku Organizacji Turystyki i Rekreacji i kocham czytać i to wszystko =)
a poza tym mam bzika na punkcie anime i j.japońskiego =^,^=

28 lut 2008 23:41:36
Nazywam sie Arek
Urodzony w 1981r
Aktualnie mieszkam w Warszawie
Zainteresowania: Ksiązki, muzyka i komputery (początkujący urzytkownik)
POZDRAWIAM

29 lut 2008 0:08:08
Przedstawię się i ja! Witam wszystkich użytkowników forum. Mam na imię Sławek, urodzony w roku Tygrysa 33 wiosny temu i wychowany całkowicie na papierowych książkach :). Niestety brak wolnego miejsca na regale spowodował, że praktycznie całkowicie przerzuciłem się na ebooki (czasem szarpnę się na książkę na którą długo czekałem i którą chcę po prostu mieć w formie papierowej). Tak więc witam wszystkich, którzy z zamiłowania do książek, tracą wzrok przed ekranami monitorów :)).

29 lut 2008 15:56:58
Użytkownik