Teraz jest 19 kwi 2024 18:42:02




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Szukam pierwszego czytnika 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 30 sty 2012 15:29:07
Posty: 17
Lokalizacja: Warmia i Mazury
eCzytnik: Kindle Paperwhite 3G
Post Szukam pierwszego czytnika
Jest to mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie.
Temat podobny do poprzednich, aż za bardzo, ale musicie mi wybaczyć, bo w temacie czytników jestem równie zielony jak trawa na wiosne, na którą większość już z utęsknieniem wyczekuje.
Poszukuje czytnika w miarę szybkiego i taniego w użytkowaniu. Papierowe książki sporo kosztują, a w bibliotekach często brakuje wielu tytułów, przez co jestem często zmuszany do czytania ebooków na telefonie, od czego dość szybko bolą oczy, a wada wzroku na tym się nie leczy. W związku z tym doszedłem do wniosku, że zakup czytnika na 2, 3 lata jest o wiele tańszym rozwiązaniem niż zakup nowych szkieł, czy kilku książek miesięcznie...
Na oku mam kundelka 3, bez 3g, bo od tego mam telefon, a w weekendy komputer. Niestety nie mam pojęcia czy to wybór nierozsądny, a może aż nad to oczywisty? Klawiatura, którą oferuje w swoim sprzęcie amazon wydaje mi się zbędna i przez to nie jestem pewnien czy kupować. Może macie dla mnie jakieś inne propozycje? Kwota jaką dysponuję na dziś dzień to 600 zł, ale mogę dozbierać kilka stówek, ale nie widzi mi się przeznaczać więcej niż 800 zł na elektronikę, która być może mi się nie spodoba i wróce do papierowych wersji.

Pozdrawiam użytkowników! ;)


30 sty 2012 15:47:54
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 24 lis 2011 19:17:14
Posty: 48
eCzytnik: Onyx Boox A60
Post Re: Szukam pierwszego czytnika