Teraz jest 28 mar 2024 12:20:04




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Początkowo miał być Kindle...czy słusznie? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 28 mar 2012 11:36:31
Posty: 13
Post Początkowo miał być Kindle...czy słusznie?
Witam wszystkich forumowiczów,
jeżeli chodzi o temat czytników to jestem laikiem. Na święta rodzina dostała Kindle Keyboard no i po zabawie tym urządzeniem zapaliłem się do zakupu. Przygotowałem sobie pieniądze, troszkę poczytałem i stwierdziłem, że skoro istnieje tyle artykułów zachwalających to urządzenie - to pewnie jest ono idealne dla mnie. Zacząłem drążyć temat, czytać forum eKsiążki i powiedzmy, że zaznajamiać się z funkcjonowaniem konkurencyjnych produktów.

No i niestety, stało się to co było do przewidzenia, a czego sam się nie spodziewałem. Moja wiara w "idealność" Kindle zniknęła, ja zaś jestem w ciężkim dołku związanym z dokonaniem wyboru. I tutaj zwracam się do Was forumowiczów. Czy na chwilę możecie zamienić się w doradców i wspomóc mój wybór?

Mój obecny budżet oscyluje w okolicach 750 zł [wiadomo, że zawsze da się coś wysupłać - ale nie przesadzajmy, jeżeli nastawicie mnie na jakiś mega drogi sprzęt to prawdopodobnie trafię za kratki za próbę obrabowania banku ;) ].

Jeżeli chodzi o charakterystykę urządzenia to:
1. Ekran pozwalający na czytanie w świetle, ponieważ lubię przebywać na dworze. Oczy mam całkiem niezłe, więc jego rozmiar nie ma znaczenia.
2. Brak klawiatury - nie jestem maniakiem spędzania czasu w internecie, mam od tego komputer. Notatki sporządzam i tak na papierze, wolę robić sobie własne udziwnione mapki pamięciowe z tego co mnie wyjątkowo zaintryguje.
3. Długa żywotność baterii.