Teraz jest 29 mar 2024 17:34:39




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Pilne - pomoc w doborze czytnika. Onyx Boox 60S? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 17 maja 2012 2:33:35
Posty: 2
Post Pilne - pomoc w doborze czytnika. Onyx Boox 60S?
Witam,
bardzo proszę o pomoc w doborze czytnika.
Urządzenie ma być prezentem dla mamy z okazji 50 urodzin. Prezent "życzeniowy", więc nie mam nic do ukrycia. Poza tym ustaliliśmy razem, że nie ma znaczenia, czy sprzęt będzie nowy czy używany, ważne, żeby był solidny i wart swojej ceny.
Chciałbym przeznaczyć maksymalnie około 400zł.
Jestem zupełnym laikiem i dopiero dzisiaj zacząłem interesować się tematem.
Po przeczytaniu kilku opinii wiem już, że czytnik bezwarunkowo musi mieć ekran e-ink, co mocno zmniejszyło potencjalne pole wyboru.
Ostatecznie zastanawiałem się nad modelami Kindle (nowymi z reklamami, bądź używanymi - na nowe bez reklam mnie nie stać) oraz urządzeniami marki Onyx (używane).
Proszę o opinie - czy standardowe użytkowanie czytnika przez okres 2 lat wpływa jakoś znacząco na jego żywotność, możliwości takie jak funkcjonalność baterii? Czy zakup używanego czytnika to dobry wybór? Jak wygląda porównanie: solidne, droższe czytniki sprzed 2 lat vs. nowe, ale ekonomiczne wersje? Technologia mocno się zmieniła?
Wybór padł na model Onyx Boox 60s. Dokonałem już zakupu na aukcji, chociaż sprawa jest do przegadania ze sprzedającym, mam dzień na zastanowienie się. Link do aukcji http://allegro.pl/boox-60s-etui-karta-2 ... 89644.html Ostateczna cena to 350zł - oprócz tego mam możliwość odbioru osobistego.
Proszę o rady, czy to dobry wybór, czy szukać czegoś innego.
Jak Wam, doświadczonym użytkownikom się wydaje - czy tego typu czytnik, używany przez 2 lata, różni się znacząco (funkcjonalnie i pod względem potencjalnej żywotności) od nowego?
Bardzo proszę o szybką i żywą wymianę zdań - wszak pozostał mi jeden dzień na podjęcie ostetcznej decyzji co do modelu, który wstępnie wylicytowałem.