Teraz jest 28 mar 2024 19:00:19




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Czytnik a studia, pomoc w wyborze 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 11 lis 2011 19:04:38
Posty: 1
eCzytnik: PC :|
Post Czytnik a studia, pomoc w wyborze
Witam,
Od pewnego czasu rozważam kupno czytnika i jako, że jestem zielony w tym temacie, byłbym wdzięczny, gdyby ktoś rozwiał moje wątpliwości i udzielił kilku porad :)
Zacznę od tego, że jestem biednym studentem, który uciułał kilka zaskórniaków i chciałby je przeznaczyć na jakieś bajeranckie urządzenie, które pomogłoby mu przy nauce :P stąd moje pytanie:
1. Czy takie czytniki nadają się do męczenia książek akademickich? Czy wygodniej siąść nad zwykłą papierową wersją?
Jako, że fundusze są ograniczone, po przejrzeniu kilku ofert wpadła mi w oko empikowa zapowiedź OYO II.
Główny atut to oczywiście cena. Podoba mi się też możliwość pisania notatek. Zniechęcają mnie natomiast komentarze poprzedniej wersji :P Wiem, że przed premierą niewiele można powiedzieć, ale może mi doradzicie:
2. Czy warto, czy raczej nie spełni on swojej roli i lepiej kupić coś innego, a jak tak to co?
3. Czy ten OYO obsługuje tylko eksiążki kupione :roll: w Empiku? W sensie czy sprawdza on jakieś certyfikaty czy coś w tym stylu? (tak tylko pytam :P)
4. Jak jest z odtwarzaniem formatu PDF w czytnikach ogółem, bo widziałem różne komentarze (a tego formatu najczęściej używam)?
Na razie to chyba tyle,
Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na odpowiedzi ;)
PS: Czy czytnik podoła znakom wykraczającym ponad podstawowy zestaw oraz jakimś różnym indeksom dolnym, górnym itp? (studia technicze)


11 lis 2011 20:09:35
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2011 19:15:33
Posty: 338
eCzytnik: Kidle 3G
Post Re: Czytnik a studia, pomoc w wyborze