Teraz jest 22 kwi 2018 13:25:21




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona
Gwaracja Amazon/ zwrot czytników 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 21 mar 2011 16:12:46
Posty: 517
Lokalizacja: Gdańsk
eCzytnik: K3, K4, KT, KPW, M92B, Galaxy Note
Post Re: Your kindle needs rapair..
Tak, jest jeszcze opcja. Recovery mode.

Przytrzymaj przez minute włącznik, po czym od razu naciśnij HOME, aż do momentu gdy uruchomi się tryb recovery.

Wpisz R E S E T

Naciśnij R ( NIE RUSZAJ "U" ani "I " !!!)

Kindle zrestartuje się i powinien działać.

_________________


26 kwi 2011 21:57:30
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 07 kwi 2011 14:02:55
Posty: 55
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Co prawda ja nie zepsułem swojego Kindla, ale dzisiaj rozmawiałem 10min z Amazonem przez telefon i mi wysyłają nowego.

bateria padała po 3-4 dniach użytkowania ich rady e-mailem wysłane nic nie dały, więc czas na wymianę.


28 kwi 2011 15:58:20
Zobacz profil
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 10:00:21
Posty: 1846
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
A miałeś włączoną sieć? Moja trzyma przy włączonym WIFI 3-4 dni, bez niewiele dłużej... :( dlatego możliwe, że zadzwonię też kiedyś do nich.

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


28 kwi 2011 19:54:37
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 07 kwi 2011 14:02:55
Posty: 55
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Wyłączoną sieć, a wcale nie czytałem dużo...


28 kwi 2011 20:33:09
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2011 16:37:18
Posty: 2
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Witam,
mam pytanie do kogoś kto wysyłał Kindle z reklamacją do amazonu.
Chciałam dzisiaj to zrobić Pocztexem (przesyłka 132 zł), jednak pani w okienku nie miała pojęcia czy potrzebuje wypełnić jakąkolwiek deklaracje celną (czego ja też nie wiem). Czy ktoś z odsyłających Kindla, oprócz informacji dlaczego został uszkodzony i kosztów przesyłki, dołączał coś jeszcze?


05 lip 2011 16:41:51
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2011 1:08:50
Posty: 346
Lokalizacja: Katowice
eCzytnik: K3W
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
zela, Wyślij na koszt amazon upsem, nie kominuj.


05 lip 2011 17:18:25
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2011 16:37:18
Posty: 2
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Amazon nie wysłał mi etykiety UPS (o której czytałam na forum).

Poza tym zamawiałam czytnik przez pośrednika na allegro, a jak rejestrowałam na amazonie kindla, nie musiałam podawać ani swojego adresu ani numeru karty.

A powód zwrotu to uszkodzony ekran, jak w większości powyższych przypadków.
Amazon jednak kazał mi odesłać do nich kindla, ale nie pisali narazie nic o przysłaniu nowego.


05 lip 2011 17:21:51
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2010 14:32:53
Posty: 206
Lokalizacja: Olsztyn
eCzytnik: prs-300 sony, kindle 3 3G
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
ja wysyłałem pocztexem - wypełniłem deklarację celną


05 lip 2011 18:25:43
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 lip 2011 13:48:36
Posty: 1
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Hej,

niedawno zakupiłem kindla i patrzę w weekend, a tu pojawił się taki paseczek jakby martwych pikseli.. widać go w górnym rogu. Dziś restartowałem czytnik, no ale ciągle to samo. Póki co, z kindlem obchodzę się jak z jajkiem, żadnych wypadków nie miał. W użytkowaniu czytnika to nie przeszkadza, paseczki zawierają się w obszarze od górnej krawędzi do linii stanu baterii. Niby jak przerzucam np w menu poziomy pozycje, to pozostaje na tym pasku ślad, ale jednak reszta pozostaje.

Ktoś się spotkał z czymś takim? Czytałem o różnych problemach z ekranem Kindla, ale raczej nikt nie miał takich paseczków :) Nie chce mi się trochę bujać z wysyłką do Amazona. Chyba, że to będzie się powiększac? lub może zniknie.. więc dlatego pytam.

Pozdro

Obrazek


19 lip 2011 19:20:40
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 10 maja 2011 12:15:11
Posty: 28
eCzytnik: Kindle 3
Post I zepsułem swojego Kindla
papparara napisał(a):
Mając nadzieję, że rzecz jest do naprawienia, usiłowałam zresetować Kindle, co Amazon prawdopodobnie uznał za próbę hackingu, ponieważ czytnik został zablokowany. Ekran wygląda na zepsuty na dobre.

Sprawa jest o tyle skomplikowana, że nie mam karty kredytowej - czytnik był prezentem, w dodatku zamówionym za pośrednictwem kogoś z Allegro, kogo musiałam prawie błagać, żeby wysłał mi chociaż numer zamówienia, na który zresztą wciąż czekam.

Czy warto kontaktować się z nimi, zanim załatwię sobie kartę? Czy potrzebuje jeszcze jakiś szczegółów od zamawiającego? I wreszcie - czy powinnam podawać okoliczności awarii czy po prostu powiedzieć, że ekran nie działa?


Co do resetu to wątpię. Z mojego doświadczenia z Amazonem wynika, że sami zalecają reset jako pierwszą próbę ratowania Kindle'a. Ale sprawa dziwna.
Jeśli potrzebujesz numer zamówienia to powinien być na papierku z opakowania (o ile nie wyrzuciłaś). Ale raczej go nie potrzebujesz.
W oparciu o wymianę mojego Wolfganga mogę zasugerować, że wymienią z całą pewnością i z metodą płatności problemów być nie powinno. Tylko wyraźnie zaznacz, że czytnik był prezentem. Wtedy w ich systemie rozliczają to sobie jako płatność Gift Cardem. ;) Przynajmniej w moim przypadku tak było. A też zamawiałem go z Allegro.
Jeśli tylko czytnik jest zarejestrowany na Twoim własnym koncie na Amazonie to sobie z jego identyfikacją poradzą i nie bedą potrzebować żadnych innych danych.
Okoliczności radzę nie podawać, a nuż odmowią. (; W razie czego można sie zasłonić nie zrozumieniem pytania. W końcu obcy język. ;P

Moja sytuacja była podobna, więc w razie czego pytaj śmiało. (;

Tapatalked with iPhone 4


19 lip 2011 22:16:30
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 30 lis 2010 11:11:27
Posty: 9
eCzytnik: Kindle 3G
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Reklamowalam swojego amazonka w poniedzialek wieczorem, a dzisiaj juz jest w Ozarowie!

Oprocz pekniecia pojawily mi sie 2 czarne plamki - jakby martwe pixele. Nawet nie chcieli ogladac zdjec, pani z drugiej strony uznala, ze mam gwarancje, wiec wysyla mi nowy czytnik + kody na wysylke starego.

Niesamowite :) .


20 lip 2011 8:13:34
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2011 8:54:07
Posty: 1
eCzytnik: Kindle 3G
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
Czy mógłbym prosić o podsumowanie wysyłki zepsutego Kindle'a do USA?

1. Najtaniej EMS-Pocztex?
2. Przeczytałem ten wątek i widzę, że część przesyłki nie ubezpieczyła. Czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek komplikacje w Amazonie?
3. Czy w EMS-Pocztex można śledzić przesyłkę? Jeśli nie, to czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek problemy??

W moim nowiutkim Kindle nie działało 3G. Telefonicznie załatwiłem sprawę (w połowie długiej rozmowy zażądałem, by do mnie oddzwonił, bo bym zbankrutował). Nowy Kindle będzie u mnie lada dzień.

Zatem teraz muszę im odesłać zepsutego Kindle.

Czy mogę EMS-Pocztexem? Co z tym śledzeniem przesyłki?


31 lip 2011 20:53:14
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2011 16:11:31
Posty: 13
Lokalizacja: Bydgoszcz
eCzytnik: Kindle 3 WiFi
Post Re: I zepsułem swojego Kindla
1) Tak, kurier poczty, przewija się cena 132zł, choć ktoś wspomniał nawet o 80-90. /Wyjściem najtańszym byłoby poproszenie Amazona o naklejkę UPS, którą drukujesz sobie samemu w domu i naklejasz na paczkę, wtedy zanosisz ją do oddziału/dzwonisz po kuriera UPS i zabierają ją za promocyjną cenę 0.00zł jeszcze z pocałowaniem ręki ;)

2) Nie słyszałem o jakichkolwiek problemach, Amazonowi zależy na trackingu a nie na ubezpieczeniu.

3) Można, j.w., właśnie na tym zależy Amazonowi. Gdy prześlesz im numer trackingowy, to zobaczą, że przesyłka do nich idzie i oddadzą Ci $$$ ;)

Mój Kindelek jest w W-wie, mam nadzieję, że przyjedzie sprawny i nie będę musiał nic odsyłać i czekać na nowego... Szkoda, że trafiłeś na wadliwy egzemplarz, ale chyba Customer Service Amazonu jest nie do przebicia? ;)


01 sie 2011 8:48:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 26 sie 2011 7:32:01
Posty: 4
eCzytnik: Kindle 3
Post Re: kindle i gwarancja
Szkoda tylko, że Amazon dodatkową gwarancję 2-letnią oferuje tylko dla USA :(


03 wrz 2011 12:52:27
Zobacz profil
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 10:00:21
Posty: 1846
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: kindle i gwarancja
No niestety. W tych dniach pierwszym nabywcom K3 kończy się gwarancja. Od teraz więc - jak z jajkiem. ;-)

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


03 wrz 2011 13:17:42
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: