eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

inkBOOK Onyx od Arta Tech Onyx Europe
https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-onyx-od-arta-tech-onyx-europe-t15267-105.html
Strona 8 z 35

Autor:  wojtkl1 [ 20 lip 2015 19:58:48 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

No właśnie. A używasz Legimi na czytniku?
Mi na przykład nie wiesza się przy włączeniu...

Autor:  SanDiego [ 20 lip 2015 20:14:54 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Nie korzystam z Legimi - nie potrzebuję :)

Autor:  wojtkl1 [ 20 lip 2015 20:20:34 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Może to jest rozwiązanie problemu... Dam sobie tydzień na nadrobienie zaległości książkowych bez Legimi i zobaczymy czy czytnik będzie się normalnie zachowywał ;)

Autor:  puchatek2 [ 21 lip 2015 10:54:47 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Oglądałem wczoraj ten czytnik. Miłe w dotyku tworzywo. Nie ślizga się.
Trochę poklikałem. Na tyle na ile mogłem w trakcie chwili zapoznać się z urządzeniem to sprawia pozytywne wrażenie.
Podświetlenie w badanym egzemplarzu przy poziomie 3,4 było wystarczające. 1,2 prawie nie do zauważenia. Oglądałem w sklepie przy "solidnym" oświetleniu sufitowym. Nie wiem jakie były by wrażenia z czytania po ciemku. Trochę mi brakuje menu kontekstowego przy czytaniu (domyślnie odpalał się Acrobat) w porównaniu do np domyślnego czytnika w i62hdAG. Trochę męczyłem się z poszukiwaniem opcji regulacji oświetlenia z poziomu Acrobata. Jednakże urządzenie wygląda na warte zainteresowania się bliżej i zbadania w bardziej sprzyjających warunkach i przy użyciu Legimi i allreadera, jak zachowuje się bateria.
Czy ktoś z posiadaczy używał wbudowanego klienta poczty?
jak sie zachowuje, Airs może jakaś mikro recenzja?
Fajny napis na tyle obudowy - manufactured by artatech onyx europe.
Gdzie ta fabryka we Wrocławiu jest:)? powinno być raczej branded for artatech onyx europe by boyue.
tak wiem złośliwy jestem.
Osobiście czekam na boyue t63 by porównać z inkbookiem oraz t62+ i być może wymienić swój aktualny czytnik na nowy.

Autor:  SanDiego [ 21 lip 2015 23:08:18 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

W ciągu 200 stron książki 2x się zawiesił. Musiałem go guzikiem restartować.

Później włączam wifi - głupieje i oczywiście też dostaje zawiechy.

BTW "super" jest to wifi - wciskam połącz z siecią, co robi czytnik? Pokazuje komunikat wyłączanie wifi

Autor:  airs [ 22 lip 2015 0:20:47 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Odnosząc się do wcześniejszej uwagi na mój temat, mogę potwierdzić, że pierwszy czytnik Onyx miałem od listopada 2009 roku, a z dystrybutorem współpracowałem przez około rok (2012), jeszcze za czasów modeli opartych na Linuxie.

wojtkl1 napisał(a):
Jednak to wyłączanie czytnika dużo nie pomogło. Właśnie go włączyłem dziś pierwszy raz i zaraz po włączeniu WiFi zaświecił się na maksa, zgasł i restart...
Nie ma co się męczyć z wadliwym egzemplarzem. Zadzwoń do serwisu, umów kuriera i będziesz miał sprawny czytnik.

puchatek2 napisał(a):
jak sie zachowuje, Airs może jakaś mikro recenzja?
Moje posty z początku tego wątku (pierwsze 3 strony) można potraktować jako taką recenzję:
post118631.html#p118631
post118653.html#p118653
post118680.html#p118680
post118741.html#p118741

SanDiego napisał(a):
W ciągu 200 stron książki 2x się zawiesił. Musiałem go guzikiem restartować.
Później włączam wifi - głupieje i oczywiście też dostaje zawiechy.
Też się nie męcz z wadliwym egzemplarzem. Wystarczy opisać serwisowi to samo co tu na forum i naprawią albo wymienią.
Takich problemów nie rozwiąże aktualizacja ani ograniczanie aplikacji.

Instalowałem wiele programów dla przetestowania i żadnej zwiechy/restartu nie zaliczyłem, może raz :)
Używam obcego launchera, doinstalowałem i używam, oprócz FBReadera, kilku programów do czytania i wszystko śmiga.
Tak ma być w normalnym, sprawnym egzemplarzu.

Autor:  wojtkl1 [ 22 lip 2015 0:40:28 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

A używasz Legimi? Bo ja odkąd odinstalowałem Legimi, nie mam na razie żadnych problemów z czytnikiem i WiFi.

Autor:  puchatek2 [ 22 lip 2015 12:55:54 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

airs napisał(a):

puchatek2 napisał(a):
jak sie zachowuje, Airs może jakaś mikro recenzja?
Moje posty z początku tego wątku (pierwsze 3 strony) można potraktować jako taką recenzję:

airs: w sprawie mikro recenzji chodziło mi o samego klienta poczty, bo jakoś nie przyuważyłem byś o nim pisał na początku wątku.

Autor:  grucha44 [ 22 lip 2015 13:17:53 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

airs napisał(a):
Też się nie męcz z wadliwym egzemplarzem. Wystarczy opisać serwisowi to samo co tu na forum i naprawią albo wymienią.
Takich problemów nie rozwiąże aktualizacja ani ograniczanie aplikacji.



Może nie wypowiadaj się za serwis bo jak wiemy ma on generalnie postawę "u nas jest ok", jak można przeczytać w różnych wątkach.
Na mobileread użytkownik inbooka opisuje jak przesłał do serwisu zdjęcia ekranu, który wg niego kwalifikuje się do wymiany.
Zgadnij jaka jest odpowiedź serwisu ????

Autor:  queven [ 22 lip 2015 13:58:17 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

grucha44 napisał(a):
Może nie wypowiadaj się za serwis bo jak wiemy ma on generalnie postawę "u nas jest ok", jak można przeczytać w różnych wątkach.
Na mobileread użytkownik inbooka opisuje jak przesłał do serwisu zdjęcia ekranu, który wg niego kwalifikuje się do wymiany.
Zgadnij jaka jest odpowiedź serwisu ????


A co on może Ci więcej poradzić? Najlepiej z góry przyjąć że stwierdzą że jest ok i nic nie zrobią. Są trzy opcje jeśli można to oddać czytnik do sklepu gdzie kupiłeś (lub sprzedać jak pierwsze nie wchodzi w grę), zgłosić do serwisu, lub dalej narzekać że się resetuje.

Autor:  airs [ 22 lip 2015 16:18:43 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

wojtkl1 napisał(a):
A używasz Legimi? Bo ja odkąd odinstalowałem Legimi, nie mam na razie żadnych problemów z czytnikiem i WiFi.
Legimi (wersję na tablety), używałem przez ok. tydzień, w ramach bezpłatnego, próbnego okresu, żeby sprawdzić, czy da się z niego korzystać na czytniku i wszystko było w porządku - żadnych zawieszeń ani restartów.

puchatek2 napisał(a):
w sprawie mikro recenzji chodziło mi o samego klienta poczty
Jako klienta poczty używam programu K9mail, do którego mam zaufanie i spisuje się bardzo dobrze.

grucha44 napisał(a):
Może nie wypowiadaj się za serwis bo jak wiemy ma on generalnie postawę "u nas jest ok", jak można przeczytać w różnych wątkach.
Na mobileread użytkownik inbooka opisuje jak przesłał do serwisu zdjęcia ekranu, który wg niego kwalifikuje się do wymiany.
Zgadnij jaka jest odpowiedź serwisu ????
Może nie stwarzajmy alternatywnej rzeczywistości ;) Jeśli urządzenie się restartuje albo zawiesza, to znaczy że jest jakieś uszkodzenie w obrębie płyty głównej albo zasilania. I żaden serwis nie będzie twierdził inaczej, bo poszedł by z torbami.

Miałem bliski kontakt z serwisem elektroniki i wiem mniej więcej, co ludzie potrafią wymyślić i jakie cuda wyprawiać z urządzeniami. Jednak ewidentne wady egzemplarza są wadami. Zwłaszcza jak się dokładnie opisze problem i okoliczności jego występowania. Jeśli coś się zdarza powtarzalnie i można to wygenerować konkretnymi czynnościami, to naprawa czy wymiana nie jest żadnym problemem. Również często serwis wątpliwe rzeczy rozwiązuje na korzyść użytkownika.

Co do przykładu z krzywo obsadzonym ekranem (z mobileread.com), to chętnie bym się upewnił, czy ten gość napisał serwisowi co dokładnie mu przeszkadza, bo patrząc na zdjęcia, trzeba się długo zastanawiać, o co może chodzić... Lekkie przesunięcie nie jest widoczne w normalnym użytkowaniu, najwyżej w dolnej krawędzi i sprawa nie kwalifikuje się w/g mnie do wymiany, a do ewentualnego poprawienia osadzenia ekranu w obudowie. Z tym, że nie wiem jakie są normy producenta w tym względzie, o ile dziesiątych milimetra może być ekran przesunięty w obudowie.

Autor:  grucha44 [ 23 lip 2015 7:48:04 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Nie do końca o to mi chodziło. Z jednej strony jest serwis, z drugiej użytkownik. Wina za wyczynianie cudów jest tu i tu, wystarczy poczytać co serwisy potrafią zrobić (np. porysować telefon przy okazji naprawy), a użytkownicy też nie lepsi (połamią, zaleją i udają że samo się popsuło).
Jednakże jeśli mam dajmy na to czytnik, w którym jest np. wypalony jeden pixel i krzywy ekran to generalnie decyduje podejście do klienta bo serwis może napisać :
- ekran jest odchylony 2 mm czyli w normie a piksele wypalone mogą być trzy, obciążamy Cię niezasadną reklamacją
- wymieniamy czytnik na taki bez żadnych wad, życzymy miłego korzystania z usług naszej firmy

Chciałbym aby w końcu kiedyś traktowano nas klientów, tak jak w tym drugim przypadku.

Autor:  suzejPLPL [ 23 lip 2015 8:31:53 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

grucha44 możesz być traktowany jak w drugim przypadku.
Kupuj produkty Apple oraz Amazon...

Autor:  tomaszek71 [ 23 lip 2015 12:15:14 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Ja czekam na recenzje świata czytników. Użyszkodnikiem ma być moja żona a 20 lat po ślubie nie chce ryzykować trwałych uszkodzeń ciała

Autor:  Vroo [ 23 lip 2015 17:20:12 ]
Tytuł:  Re: inkBOOK od Onyx Europe

Po Kindle i Kobo żona ma pewnie wygórowane wymagania :) ale sądzę, że nie powinna narzekać.

Strona 8 z 35 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/