Użytkownik
Dołączył(a): 02 gru 2012 22:39:41 Posty: 21
eCzytnik: FBreader soft
|
Kindle Keyboard 3G Vodafone - problem z rejestracją czytnika
Mam nietypowy problem z Kindle Keyboard 3G, wersja Vodafone, czyli International, soft najnowszy – 3.4. Jest w wyśmienitym stanie technicznym, całość działa wyśmienicie – POZA komunikacją z Amazonem. Dodam, że nie jest to problem po stronie nierejestrowania przez Amazon, bo z tym ostatnim się skontaktowałem i mam ten czytnik ręczenie dodany przez pracownika do listy urządzeń. Mimo to po połączeniu się z serwerami Amazona i podjęciu próby rejestracji powstaje ten sam problem – czytnik zgłasza, że ma problem z połączeniem i prosi o ponowienie próby później. Pracownik Amazona podczas rozmowy widział go w sieci i był w stanie mi powiedzieć, czy czytnik widzi przez 3G, czy po WiFi, więc połączenie czytnik oczywiście miał. Obejrzenie prostej strony w http (bez s) też jak najbardziej grało.
Po zakupieniu czytnika (i jego wyrejestrowaniu przy mnie przez poprzednika) sprzęt dość długo leżał czekając na swoje lepsze czasy. Zrootowałem go, zainstalowałem trochę modów i spróbowałem zarejestrować. Napisał mi coś o tym, że nie może czegoś zrobić, bo nie ma aktualnych kluczy developerskich, czy że ja nie mam statusu developera - niestety wtedy nie przyszło mi do głowy zrobić screenshot’a. Zonk – brak możliwości połączenia itp. Więc go cofnąłem do ustawień fabrycznych. To samo. Przeinstalowałem Kubrickiem. Bez zmian. Potem kontaktowałem się na czacie z pracownikiem Amazona i próbowaliśmy wszystkiego, łącznie z ręczną rejestracją czytnika po stronie pracownika. Czytnik mam na liście, a łączyć się z chmurą nie chce. Jak raz potrzebny mi jest właśnie do chmury …
Czy ktoś ma może jakiś pomysł, co jeszcze można mu pomóc?
|