Teraz jest 21 lis 2024 17:02:33




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Kindle Keyboard 3G Vodafone - problem z rejestracją czytnika 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 02 gru 2012 22:39:41
Posty: 21
eCzytnik: FBreader soft
Post Kindle Keyboard 3G Vodafone - problem z rejestracją czytnika
Mam nietypowy problem z Kindle Keyboard 3G, wersja Vodafone, czyli International, soft najnowszy – 3.4. Jest w wyśmienitym stanie technicznym, całość działa wyśmienicie – POZA komunikacją z Amazonem. Dodam, że nie jest to problem po stronie nierejestrowania przez Amazon, bo z tym ostatnim się skontaktowałem i mam ten czytnik ręczenie dodany przez pracownika do listy urządzeń. Mimo to po połączeniu się z serwerami Amazona i podjęciu próby rejestracji powstaje ten sam problem – czytnik zgłasza, że ma problem z połączeniem i prosi o ponowienie próby później. Pracownik Amazona podczas rozmowy widział go w sieci i był w stanie mi powiedzieć, czy czytnik widzi przez 3G, czy po WiFi, więc połączenie czytnik oczywiście miał. Obejrzenie prostej strony w http (bez s) też jak najbardziej grało.

Po zakupieniu czytnika (i jego wyrejestrowaniu przy mnie przez poprzednika) sprzęt dość długo leżał czekając na swoje lepsze czasy. Zrootowałem go, zainstalowałem trochę modów i spróbowałem zarejestrować. Napisał mi coś o tym, że nie może czegoś zrobić, bo nie ma aktualnych kluczy developerskich, czy że ja nie mam statusu developera - niestety wtedy nie przyszło mi do głowy zrobić screenshot’a. Zonk – brak możliwości połączenia itp. Więc go cofnąłem do ustawień fabrycznych. To samo. Przeinstalowałem Kubrickiem. Bez zmian. Potem kontaktowałem się na czacie z pracownikiem Amazona i próbowaliśmy wszystkiego, łącznie z ręczną rejestracją czytnika po stronie pracownika. Czytnik mam na liście, a łączyć się z chmurą nie chce. Jak raz potrzebny mi jest właśnie do chmury …

Czy ktoś ma może jakiś pomysł, co jeszcze można mu pomóc?


01 kwi 2019 18:05:16
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 02 gru 2012 22:39:41
Posty: 21
eCzytnik: FBreader soft
Post Re: Kindle Keyboard 3G Vodafone - problem z rejestracją czyt
Elementarne, drogi Watsonie!

Od czasu wydania softu 3.4 Amazon nakazał wszystkim update do kolejnej wersji ze względu na nowe standardy szyfrowania komunikacji - najnowszy soft to 3.4.2 ...

Ściągnąłem update softu z oficjalnej strony Amazonu:
https://www.amazon.com/gp/help/customer ... =200529700
i po wszystkim - działa.

Temat zamknięty - ku pamięci potomnych ...


06 kwi 2019 18:45:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: