eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

Pocketbook Basic 3 - uceglony?
https://forum.eksiazki.org/pocketbook-f169/pocketbook-basic-3-uceglony-t17291.html
Strona 1 z 1

Autor:  Rostov [ 10 lis 2019 16:12:07 ]
Tytuł:  Pocketbook Basic 3 - uceglony?

Niespełna rok temu zakupiłem czytnik Pocketbook Basic 3. Już po kilku tygodniach zaczął się zawieszać. Na początku sporadycznie podczas dłuższego czytania większych ebooków. W ostatnich 2 miesiącach coraz bardziej - nawet podczas przeglądania pamięci wewnętrznej urządzenia. Zaczęły też wyskakiwać błędy pamięci. Zgodnie z komunikatem, podłączyłem czytnik do komputera i zrobiłem skan, który usunął błędy. Nie za wiele to pomogło, bo zwiechy powtarzały się nadal. Dziś znalazłem wreszcie trochę czasu, więc postanowiłem sformatować pamięć wewnętrzną i przywrócić ustawienia fabryczne. Poszło bez problemu. Chciałem też wgrać na nowo ręcznie nowy firmware, odłożyłem więc na chwilę włączony czytnik. Włączyło się uśpienie, którego nie jestem w stanie już wyłączyć. Przycisk włączania/wyłączania nie działa. Czytnik nie jest wykrywany przez komputer. Po podłączeniu go do ładowania nic się nie dzieje. Jest sens w ogóle wysyłać go na reklamację z tytułu rękojmi czy już nic nie da się z nim zrobić?

Autor:  Cyfranek [ 10 lis 2019 16:58:07 ]
Tytuł:  Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?

Rostov napisał(a):
Niespełna rok temu...


No to przecież jest na gwarancji. Rękojmia albo serwis gwarancyjny i już.

Autor:  Rostov [ 10 lis 2019 17:05:10 ]
Tytuł:  Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?

Patrząc na ten temat:

pocketbook-f169/czytio-pl-problem-z-reklamacja-na-podstawie-rekojmi-t17065.html

to trochę się obawiam, bo kupowałem w tym samym sklepie.

Autor:  Cyfranek [ 11 lis 2019 10:12:38 ]
Tytuł:  Re: Pocketbook Basic 3 - uceglony?

No to albo się możesz obawiać i mieć uceglony sprzęt w domu, albo oddać sprzęt i (jak wielu innych przed Tobą) mieć rozwiązany problem. Przecież nie jesteś jedyny, któremu zepsuł się czytnik, a taki wpis w sieci znalazłeś jeden. Możesz też (w ramach gwarancji) skontaktować się bezpośrednio z serwisem, jeśli obawiasz się sklepu.

Podsumowując:
- obawa przed kontaktem i brak kontaktu - 100% szans na pozostanie z niesprawnym czytnikiem;
- kontakt ze sklepem lub serwisem - szansa na oddanie, wymianę lub naprawienie.
Wybór należy do Ciebie. Odwagi!

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/