Re: Reklamacja Cybooka Gen3
No i sprawa załatwiona. Jak widać po datach postów nie trwało to za szybko. Po części z mojej winy, bo nie poganiałem bezkartek.pl za bardzo i jakiś czas się u nich przeleżał. Z początku byłem pewny, że oddaje czytnik na serwis gwarancyjny (pani mnie obsługująca nie była za bardzo obeznana), ale niedawno dowiedziałem się, że na mojego cybooka gwarancja jest roczna. Musiałem więc zapłacić za wymianę ekranu 199PLN. Gdyby nie parę faktów to pewnie bym ich teraz tu doszczętnie zjechał
, ale:
- dostałem gratis nową okładkę, a stara mi się prawie zużyła,
- dostałem gratis słuchawki,
- czytnik jaki do mnie dotarł wygląda na nowy i na pewno nie jest mój. Dostałem zamiast starego modelu jaki posiadałem najnowszy model cybooka w wersji gold z szybszym procesorem, większą pamięcią, lepszym ekranem i wieloma innymi usprawnieniami.
Tak więc podsumowując jestem usatysfakcjonowany i zaczynam nadrabiać książkowe zaległości. Jeśli to czyta ktoś z bezkartek.pl, to chciałbym im podziękować za to, że finalnie pokazali, że są porządną firmą i stanęli na wysokości zadania.