Teraz jest 25 maja 2020 9:22:08




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Reklamacja Cybooka Gen3 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 08 maja 2009 13:34:01
Posty: 17
Post Reklamacja Cybooka Gen3
Witam. Posiadam wymieniony w tytule czytnik już prawie dwa lata. Niestety popsuł się. Wygląda na to, że ekran jak i sam czytnik działa, ale brak jest kontaktu jednego z drugim. Po diodzie widzę, że się uruchamia i ekran nawet z początku zaczyna reagować by później zastygnąć. Szczęśliwie czytnik zakupiłem w Polsce i do końca gwarancji pozostało jeszcze 2 tygodnie. Czytnik zakupiłem w bezkartek.pl.
Teraz mam pytanie do ludzi którzy próbowali reklamować coś w tym sklepie lub po prostu reklamowali Cybooka. Czy jest nadzieja? Czytnik w żadnym momencie swej 2-letniej kariery nie upadł, ale słyszałem kiedyś, że uszkodzenia ekranu niechętnie są uznawane w reklamacji i trochę się obawiam.


14 lip 2011 21:31:59
Zobacz profil
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21
Posty: 1870
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: Reklamacja Cybooka Gen3
No, polskie serwisy nie lubią "uszkodzeń mechanicznych", ale sam piszesz, że tutaj jest kwestia komunikacji z ekranem, więc można mieć nadzieję, że reklamacja będzie przyjęta. Napisz, jak poszło.

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


14 lip 2011 22:12:55
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 08 maja 2009 13:34:01
Posty: 17
Post Re: Reklamacja Cybooka Gen3
No i sprawa załatwiona. Jak widać po datach postów nie trwało to za szybko. Po części z mojej winy, bo nie poganiałem bezkartek.pl za bardzo i jakiś czas się u nich przeleżał. Z początku byłem pewny, że oddaje czytnik na serwis gwarancyjny (pani mnie obsługująca nie była za bardzo obeznana), ale niedawno dowiedziałem się, że na mojego cybooka gwarancja jest roczna. Musiałem więc zapłacić za wymianę ekranu 199PLN. Gdyby nie parę faktów to pewnie bym ich teraz tu doszczętnie zjechał :), ale:
- dostałem gratis nową okładkę, a stara mi się prawie zużyła,
- dostałem gratis słuchawki,
- czytnik jaki do mnie dotarł wygląda na nowy i na pewno nie jest mój. Dostałem zamiast starego modelu jaki posiadałem najnowszy model cybooka w wersji gold z szybszym procesorem, większą pamięcią, lepszym ekranem i wieloma innymi usprawnieniami.
Tak więc podsumowując jestem usatysfakcjonowany i zaczynam nadrabiać książkowe zaległości. Jeśli to czyta ktoś z bezkartek.pl, to chciałbym im podziękować za to, że finalnie pokazali, że są porządną firmą i stanęli na wysokości zadania.


14 lis 2011 14:07:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: