Teraz jest 22 lis 2024 17:58:53




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna strona
BOOX A62S Evolution 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2012 3:00:07
Posty: 5
eCzytnik: A62s
Post Re: BOOX A62S Evolution
Wieszanie i inne usterki są frustrujące, ale ogólnie jestem zadowolony z zakupu :) Zgłaszam problemy dlatego, że wierzę, iż zostaną niedługo rozwiązane. Jestem przekonany, że większość osób na forum myśli podobnie, dlatego się udzielają. Po świętach oddam swój czytnik do serwisu - zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem dobrej myśli, bo kontakt z Arta Tech jest całkiem dobry.


14 gru 2012 21:22:42
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 lis 2012 12:09:39
Posty: 4
Post Re: BOOX A62S Evolution
No moje zdanie też nieco ewoluowało, przez czas użytkowania. Czasem zdarzy mu się zawisnąć ale wtedy przeważnie pomaga przycisk on/off, resetu użyłem może ze trzy razy, w tym raz z ciekawości, nie zmienia to faktu, że spinacz mam zawsze wpięty w pokrowiec. Co do problemów "onyx'owych" mój miał problem z zapisywaniem ostatnio czytanych pozycji, po prostu nie widział książki którą otwierałem ostatnio, a pamiętanie stron to było jakieś niedoścignione marzenie. Problem ustąpił po resecie i podłączeniu do komputera, nie wiem do dziś o co mu chodziło. Mam też chyba nietypowy defekt, nigdzie nikt o nim nie pisał, mianowicie gniazdo USB robi wrażenie "wytyrpanego" zmiana ułożenia kabla często powoduje rozłączenie czy to z ładowarką, czy z komputerem. Do tego dochodzi rzeczony wcześniej pokrowiec do którego się już przyzwyczaiłem i lubię go za oryginalność ;) (serwis prosił by go odesłać, ale drażni mnie trzymanie blachy w rękach więc polubiłem dziada i już nie chcę lepiej spasowanego). Ciężko mi czytnik odesłać do serwisu bo polubiłem go i wizja rozstania nieco mnie przeraża, usterki nie są mega upierdliwe, da więc z nimi żyć i przypuszczam, że dopiero jak klęknie na poważne będę reagować.

A forum chyba jest od tego by szukać odpowiedzi na pytania, skoro wszystko działa bez problemu to nie ma się pytań i nie pisze po forach, tylko rozkoszuje nienagannie działającym sprzętem. Na tym forum wypowiada się z 15 użytkowników, rozumiem że firma sprzedała więcej niż 15 egzemplarzy, więc jak na oficjalne forum oficjalnego serwisu i tak nieźle, moim zdaniem.

_________________
Proszę nie strzelać do pianisty. Robi co może


15 gru 2012 0:48:59
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: BOOX A62S Evolution
Pterodaktyl - ale czemu na Boga Cię przeraża? :D :D Ma usterki to do wyslij do serwisu - Chyba nie Jesteś jak Gollum :D :D nie głaszczesz czytnika mówiąc : "My Precious" :D :D

Wyślij, niech naprawiają - w końcu to ich psi obowiązek. Po za tym pamiętaj, że zgodnie z zapisami Ustawy - jeśli awaria wystapiła w okresie do 6 miesięcy od zakupu nastepuje DOMNIEMANIE, że była w momencie zakupu - więc powołując się na Niezgodność Towaru z Umową warto "zmieścić" się w ciągu tych 6 miesięcy.

Po za tym - szkoda czekać, najlepiej zadzwonić, umówić się i wysłać sprzęt. Radze też na kartce spisać dokładnie CO się dzieje i wysłac z czytnikiem.
Nie ma co się szczypać - są problemy - to jak najszybciej wysylać, niech serwis się stara.

Co do wtyczki - w moim i62E sprawa wygląda tak : oryginalny kabel jest troszkę luźny - ALE NIE rozłącza mi połączenia, nawet jak ruszam wtyczką. Drugi kabel w pracy ma dość ciasną wtyczkę, w domu mam trzeci i ten jest ciaśniejszy niż oryginalny ale luźniejszy niż ten z pracy. Wygląda, że wtyczki się różnią wielkością. Co ciekawe gniazdo w dysku przenośnym oraz w moim stareńkim HTC Touch HD zachowuje się identycznie.

Jeśli zaś w czasie poruszenia wtyczką następuje rozłączenie to NATYCHMIAST wysylaj - może Masz wadliwe gniazdo lub jest ono źle jest wlutowane - jak będziesz zwlekał - to serwis może odmówić Ci naprawy twierdząc, ze je uszkodziłeś mechanicznie. W nowym sprzecie to nie przejdzie, ale w starszym nie bardzo jest jak udowodnić, że od początku tak było - bo gniazdo jest zużyte. Nowe, niekontaktujące - to sprawa jasna - wina gniazda.

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


15 gru 2012 13:47:48
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 lis 2012 15:54:34
Posty: 86
eCzytnik: Cybook Odyssey HD Frontligh
Post Re: BOOX A62S Evolution
ja po kilku dniach użytkowania czytnika z nowym softem 1.8 mogę powiedzieć, że stabilność softu znacząco się poprawiła .... możliwości dostosowania czytnika do własnych preferencji to bardzo duży plus Onyxa .... podejrzewam, że z następną aktualizacją softu będzie jeszcze lepiej i z perspektywy czasu nie żałuję zakupu ... należy również pamiętać, że możliwość bieżącego kontaktu z serwisem producenta i jego wsparciem to bardzo duży plus tej marki


15 gru 2012 16:55:14
Zobacz profil
Post Re: BOOX A62S Evolution
Jeszcze raz proszę o zgłoszenie do serwisu, jeśli komuś trafił się zawieszający się egzemplarz. Świadczymy serwis w systemie door-to-door, czyli po zarejestrowaniu usterki, wysyłamy po niego kuriera, który dostarczy również naprawiony czytnik pod wskazany adres.

marecki6 napisał(a):
a tak przy okazji pytanie do Artatech jak to się stało, że czytnik nie ma instrukcji o polsku ?
Polskie instrukcje do naszych czytników można znaleźć na naszej stronie: Onyx-ereader.pl

kjanuszek napisał(a):
Po pierwsze, wiele pisze się w tym ( innych) wątku na temat polskich czcionek (systemowych). Moim zdaniem umieszczenie wśród czcionek systemowych, takich, które w niewłaściwy sposób prezentują polskie litery, to nieporozumienie. Jest ich raptem kilka do wyboru ...., a właściwie tego wyboru nie ma wcale.
Dokładnie, w systemie jest (fabrycznie) dostępnych 15 krojów czcionek. Część z nich (rodzina Adobe, Ryo, WenQuanYi) zapewnia czcionki w wielu alfabetach, jak cyrylica, grecki, arabskie, hebrajskie, chińskie, japońskie itd. Są one wbudowane przez producenta w celu jak najpełniejszej obsługi możliwie wszystkich języków świata.
Polskie litery zawierają czcionki z rodziny DejaVu (3 kroje), Minion Pro i Myriad Pro. W pozostałych krojach następuje podstawienie polskiej litery z innego kroju, należącego do tej samej grupy (szeryfowa/bezszeryfowa), co nie wygląda estetycznie.
Przy dokładaniu własnych czcionek trzeba sprawdzić, czy posiadają polskie znaki, choćby w podglądzie na komputerze.

kjanuszek napisał(a):
Po drugie, czytnik się "wiesza"
Tu jak już pisałem, pomocny będzie serwis.
Jeśli to się zdarzy podczas otwierania lub czytania którejś książki, proszę wcześniej sprawdzić, czy na komputerze dany plik działa prawidłowo. Ewentualnie w innej aplikacji na czytniku.

kjanuszek napisał(a):
Po trzecie wreszcie coolreader
Cool Reader jest jedną z aplikacji do wyboru, nie jest w pełni zintegrowany z systemem. Jeśli dana książka jest przez niego źle interpretowana, można wybrać którąś z pozostałych aplikacji.

kjanuszek napisał(a):
Po czwarte obcinanie (z góry i dołu) długich komunikatów.
To jest właściwie jeden komunikat, którego polskie tłumaczenie nie mieści się w jednej linijce, która jest dla niego przeznaczona przez producenta - postaramy się coś z tym zrobić w kolejnej aktualizacji.

svartalfar napisał(a):
Jak nie ma innej możliwości, to oddam czytnik do serwisu, ale chciałbym tylko wiedzieć, czy iść do Vobisu (bo tam kupowałem) czy bezpośrednio do Arta Tech we Wrocławiu. Jest już niedaleko do świąt i obawiam się zostać bez czytnika do nowego roku.
Znacznie szybszy jest kontakt bezpośrednio z naszym serwisem. Oczywiście istnieje możliwość osobistego dostarczenia lub odbioru we Wrocławiu.

SACOMA napisał(a):
JAK SIĘ POZBYĆ Z EKRANU TEGO ZAMROŻONEGO RYSUNKU ZE SZKICOWNIKA?
Wnioskując z opisu, nastąpiła jakaś awaria ekranu - proszę zgłosić to do serwisu wraz z opisem zdarzenia. Przydatne było by zdjęcie ekranu czytnika.

pterodaktyl napisał(a):
A forum chyba jest od tego by szukać odpowiedzi na pytania, skoro wszystko działa bez problemu to nie ma się pytań i nie pisze po forach, tylko rozkoszuje nienagannie działającym sprzętem. Na tym forum wypowiada się z 15 użytkowników, rozumiem że firma sprzedała więcej niż 15 egzemplarzy, więc jak na oficjalne forum oficjalnego serwisu i tak nieźle, moim zdaniem.
Słuszna uwaga, więcej niż 15 ;)


15 gru 2012 17:25:11
Użytkownik

Dołączył(a): 05 wrz 2007 0:35:38
Posty: 8
Post Re: BOOX A62S Evolution
kasiar3 napisał(a):
hej. kupiłam dzisiaj ten czytnik, wróciłam do domu i... nie mogę włączyć :/ po podłączeniu do kompa świeci mi się na czytniku na niebiesko przycisk ok, na kompie zainstalowały się sterowniki, ale nie widzę tego tak jak pendriva np... mam go ładować? on w ogóle się ładuje jak się świeci tylko ten jeden przycisk? o co chodzi... :/



Mam ten sam problem, komp go nie widzi (dalej objawy takie same niebieskie świało po obu stronach przyciska ok) potrzymałem go ponad ok godziny przy kompie, ekran z zastygłym obrazem menu nawet nie drgnął i po naciskaniu on /off nie zaświeciło się światło nad przyciskiem menu. Postanowiłem więc sprawdzić kabel, ale ten działa - pod kabel podłączyłem odtwarzacz mp3 i i empetrójkę wykryło oraz zaczęła się ładować. Ponownie, po ok 20 min przerwy, podłączyłem do innego kompa i ładowanie nic nie daje - żadnej reakcji obiawy jak za pierwszym razem.

Co robić?


16 gru 2012 4:01:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 lut 2012 22:44:15
Posty: 12
Post Re: BOOX A62S Evolution
Robert ArtaTech napisał(a):
Dokładnie, w systemie jest (fabrycznie) dostępnych 15 krojów czcionek. Część z nich (rodzina Adobe, Ryo, WenQuanYi) zapewnia czcionki w wielu alfabetach, jak cyrylica, grecki, arabskie, hebrajskie, chińskie, japońskie itd. Są one wbudowane przez producenta w celu jak najpełniejszej obsługi możliwie wszystkich języków świata.
Polskie litery zawierają czcionki z rodziny DejaVu (3 kroje), Minion Pro i Myriad Pro. W pozostałych krojach następuje podstawienie polskiej litery z innego kroju, należącego do tej samej grupy (szeryfowa/bezszeryfowa), co nie wygląda estetycznie.

Czyli de facto dla polskiego użytkownika dostępnych jest 5 krojów. Nie uważa Pan jednak, że skoro pozostałe czcionki mają służyć do obsługi "wszystkich języków świata", to powinny również prawidłowo obsługiwać język polski. Przecież nie jest czymś specjalnie skomplikowanym "dorobienie" tych kilku czcionek do zestawu czcionek standardowych. Jeżeli nie chce zrobić tego producent, to powinien to zrobić polski dystrybutor.
A tak przy okazji, czy jest możliwość przejścia do kolejnego ekranu wyboru czcionki za pomocą rysika?

Robert ArtaTech napisał(a):
Tu jak już pisałem, pomocny będzie serwis.

Czy do serwisu należy wysłać "zawieszony" czytnik?
Jak już wcześniej pisałem, do zawieszeń nie dochodziło podczas czytania. I jak tak będzie dalej, to wielkich pretensji miał nie będę. I poczekam na stabilną wersję oprogramowania. O ile tylko taka wyjdzie.

Robert ArtaTech napisał(a):
Cool Reader jest jedną z aplikacji do wyboru, nie jest w pełni zintegrowany z systemem. Jeśli dana książka jest przez niego źle interpretowana, można wybrać którąś z pozostałych aplikacji.

zdaję sobie z tego sprawę. Niestety nie można wybrać aplikacji podczas otwierania dokumentu.

Robert ArtaTech napisał(a):
To jest właściwie jeden komunikat, którego polskie tłumaczenie nie mieści się w jednej linijce, która jest dla niego przeznaczona przez producenta - postaramy się coś z tym zrobić w kolejnej aktualizacji.

Czekam więc na aktualizację. A przy okazji - moje firmware jest w wersji 1.8, a przygotowywane aktualizacje, to wersja 1.7.
Czy mamy je zatem aktualizować, czy czekać na aktualizację wersji 1.8.

pterodaktyl napisał(a):
A forum chyba jest od tego by szukać odpowiedzi na pytania, skoro wszystko działa bez problemu to nie ma się pytań i nie pisze po forach, tylko rozkoszuje nienagannie działającym sprzętem. Na tym forum wypowiada się z 15 użytkowników, rozumiem że firma sprzedała więcej niż 15 egzemplarzy, więc jak na oficjalne forum oficjalnego serwisu i tak nieźle, moim zdaniem.
Słuszna uwaga, więcej niż 15 ;)[/quote]

Coś w tym z pewnością jest.
Jednak z drugiej strony, niepokoi mnie takie podejście do tego.
Proszę też zwrócić uwagę, że spora część użytkowników nie zna tego forum (a więc na nim nie pisze), a pewnie jeszcze większej grupie pisać się nie chce - bo ważniejsze jest dla nich czytanie, niż pomaganie dystrybutorowi.
Jaką jednak opinię wyrażą w prywatnych rozmowach?

PS.
Zajrzałem do pliku instrukcji A62S z linku, który Pan niedawno opublikował.
Na stronie 35 jest ciekawy zrzut ekranu z tego czytnika. No właśnie, czy to jest zrzut ekranu z A62S?
Jeżeli tak, to chyba natychmiast zaniosę czytnik do serwisu, z prośbą o wymianę ekranu na taki jaki jest na tym zrzucie. :mrgreen:
Na stronie 36 kolejny "kwiatek": "Dłuższe przytrzymanie palca na ekranie powoduje pojawienie się Menu", Kurcze jak długo muszę ten palec na tym ekranie trzymać, żeby to "Menu" się pokazało? Trzymam już 5 min i nic :mrgreen:
Tych uwag z "palcem" jest znacznie więcej

O rany...
Str 43
"Wybierz język obsługi urządzenia. 31 języków jest dostępnych."
przed chwilą pisał Pan , że 15....

str14
na górze "palec", na dole rysik (pomijam polszczyznę i formatowanie tej instrukcji)

str 30
snapshot Ten folder jest przeznaczony dla plików zrzutów ekranu.
Jak zrobić snapshot na tym czytniku?

Czy aby na pewno ta instrukcja jest do tego modelu?
Czy czasem nie wyrządzi ona ARTA-TECH więcej szkód niż pożytku?

Pozdrawiam
Krzysztof januszek


16 gru 2012 14:22:30
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 lis 2012 15:54:34
Posty: 86
eCzytnik: Cybook Odyssey HD Frontligh
Post Re: BOOX A62S Evolution
kukuruzo napisał(a):
kasiar3 napisał(a):
hej. kupiłam dzisiaj ten czytnik, wróciłam do domu i... nie mogę włączyć :/ po podłączeniu do kompa świeci mi się na czytniku na niebiesko przycisk ok, na kompie zainstalowały się sterowniki, ale nie widzę tego tak jak pendriva np... mam go ładować? on w ogóle się ładuje jak się świeci tylko ten jeden przycisk? o co chodzi... :/



Mam ten sam problem, komp go nie widzi (dalej objawy takie same niebieskie świało po obu stronach przyciska ok) potrzymałem go ponad ok godziny przy kompie, ekran z zastygłym obrazem menu nawet nie drgnął i po naciskaniu on /off nie zaświeciło się światło nad przyciskiem menu. Postanowiłem więc sprawdzić kabel, ale ten działa - pod kabel podłączyłem odtwarzacz mp3 i i empetrójkę wykryło oraz zaczęła się ładować. Ponownie, po ok 20 min przerwy, podłączyłem do innego kompa i ładowanie nic nie daje - żadnej reakcji obiawy jak za pierwszym razem.

Co robić?



nie wiem czy przeczytałeś dalszą część tego wątku ale problem kasiar3 polegał na nie zapoznaniu się z instrukcją i informacją o konieczności ładowania czytnika przed pierwszym uruchomieniem ... jeżeli masz ten sam problem to znaczy, że czytnik wymaga ładowania


16 gru 2012 15:23:12
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 05 wrz 2007 0:35:38
Posty: 8
Post Re: BOOX A62S Evolution
marecki6 napisał(a):
kukuruzo napisał(a):


Mam ten sam problem, komp go nie widzi (dalej objawy takie same niebieskie świało po obu stronach przyciska ok) potrzymałem go ponad ok godziny przy kompie, ekran z zastygłym obrazem menu nawet nie drgnął i po naciskaniu on /off nie zaświeciło się światło nad przyciskiem menu. Postanowiłem więc sprawdzić kabel, ale ten działa - pod kabel podłączyłem odtwarzacz mp3 i i empetrójkę wykryło oraz zaczęła się ładować. Ponownie, po ok 20 min przerwy, podłączyłem do innego kompa i ładowanie nic nie daje - żadnej reakcji objawy jak za pierwszym razem.

Co robić?



nie wiem czy przeczytałeś dalszą część tego wątku ale problem kasiar3 polegał na nie zapoznaniu się z instrukcją i informacją o konieczności ładowania czytnika przed pierwszym uruchomieniem ... jeżeli masz ten sam problem to znaczy, że czytnik wymaga ładowania


Przecież napisałem że po sprawdzeniu kabla, ponownie podłączyłem go do ładowania, a dodam, że był ładowany wymaganą liczbę godzin.
Dla kasiar3 pomogło, a mi nie.


16 gru 2012 16:15:06
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: BOOX A62S Evolution
Pytanie CZYM ładowano - pamiętajmy, że porty USB w komputerach mają rózną wydajność. Teoretycznie mają 0.5 A ale wiele płyt głównych ma dużo mniejszą wydajność lub wręcz odłącza zasilanie przy zbyt dużym poborze prądu.

Osobiście polecam używać zasilacza o wydajności pradowej mimium 1A. Takie zasilacze z gniazdem USB można kupić za grosze w każdym sklepie z używanymi telefonami. Ja używam "zasilatora" ze starego HTC Touch HD.

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


16 gru 2012 17:19:09
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 gru 2012 20:08:43
Posty: 1
eCzytnik: KT, A62s
Post BOOX A62S Evolution
Witam, wszystkich forumowiczów.
Z zainteresowaniem śledzę tą dyskusję i postanowiłem dołożyć swoje 3 grosze
Sam używam od pół roku Kindle Touch, ale nie o nim chciałem tu :D
Kupiłem mojemu 76 letniemu tacie, leżącemu w szpitalu, Onyxa A62s, by mógł czas sobie umilać.
Mogłem też zaobserwować czy urządzenie jest stabilne i user friendly.
Tu moje obserwacje:
1. cena jest przełomowa
2. urządzenie wykonane starannie, choć zostają paluchy na obudowie
3. nawigacja po urządzeniu jest skomplikowana dla osób nie obeznanych z technologią IT (czyt. z epoki przedinternetowej), z mojej perspektywy wskazany byłby tryb minimalistycznego interface, nawet kosztem dostępu do niektórych ustawień czy aplikacji
interface tak minimalistyczny jak w Kindle
4. Muszę potwierdzić, że się wiesza, wg mojej obserwacji jest powiązane z poziomem naładowania baterii, przy niskim poziomie naładowania nie pomagał nawet twardy reset spinaczem
5. po włożeniu 2GB karty z muzyką zaczął wieszać się namiętnie, po jej wyjęciu jakby było trochę lepiej, prawdopodobnie gdy jest za dużo dokumentów to czytnik stale je indeksuje i zajmuje się wyłącznie tym (to jak z tą firmą, która od pewnej wielkości nie potrzebuje już klientów... - pracujący w korporacjach wiedzą o czym mówię)
6. i uwaga do programistów -odtwarzacz muzyczny to porażka, niezależnie od lokalizacji plików muzycznych wrzuca je do jednego worka, sortując po nazwie, czyli mając np 5 audiobooków wysłuchamy najpierw wszystkie rozdziały pierwsze, potem wszystkie drugie, itp, tu rozwiązanie była by możliwość wskazania folderu, z którego będą odtwarzane pliki
tyle i życzę powodzenia w łataniu bugów


16 gru 2012 21:14:38
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 12 lut 2009 12:40:18
Posty: 8
Post Re: BOOX A62S Evolution
Witam Szanownych Użytkowników,

Pozwalam sobie ponownie postawić pytanie, które już zadałem jakiś czas temu. Czy ktoś z Szanownych wie, jak ustawić w A62S Evo domyślną aplikację do czytania plików .mobi? W opcjach wyboru domyślnej aplikacji mam bowiem tylko:

dla ePub: Pdf Reader, FBReader, Cool Reader
dla FB2: FBReader, Cool Reader
dla chm: Html Reader, FBReader, Cool Reader
dla doc: Office Reader, FBReader

Na podstawie powyższego rozumiem oczywiście, że .mobi są otwierane albo przez Cool Readera, albo przez FBReadera. Którego z powyższych ustawień mam użyć, by amazonowy format był czytany przez faktycznie wybraną przeze mnie aplikację?

I drugie pytanie, czy ktoś z Szanownych Użytkowników, którzy odesłali swego Onyxa Boox A62S Evolution do serwisu (z powodu zawieszania się przy niepełnym naładowaniu baterii) dostał już naprawiony/nowy egzemplarz z powrotem? Jak się sprawuje? Pytam, bowiem mój wciąż potrafi się zawiesić podczas czytania przy niemal pełnym stanie naładowania akumulatora (na wskaźniku naładowania mniej o jedną kreskę) i zastanawiam się, czy warto w ogóle wysyłać swój do serwisu (bo intuicja podpowiada mi, że ten model właśnie "tak ma", że lubi się zwiesić) , czy po prostu czekać na nowe firmware.

Będę wdzięczny za odpowiedź.


17 gru 2012 15:24:07
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 lis 2012 15:54:34
Posty: 86
eCzytnik: Cybook Odyssey HD Frontligh
Post Re: BOOX A62S Evolution
ja otrzymałem nowy egzemplarz z softem 1.8 i muszę przyznać, że jest odczuwalna spora poprawa


17 gru 2012 15:31:36
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 lis 2012 13:57:40
Posty: 89
eCzytnik: onyx a62s / onyx c65 AG
Post Re: BOOX A62S Evolution
Uwaga generalna: etui passion of books które otrzymałam w ramach wymiany (tzn ja nic nie musiałam odsylać - dosłano mi drugie) jest znacznie lepiej dopasowane od tego zabudowanego.

Problem 1: Czy działa Wam funkcja "czytaj na głos"? Bo u mnie melduje nieprawidłowe pliki tts.

Kwestia zawieszania: wnioskuję że trzeba nam czekać na nowy soft...tylko czy Artatech mógłby powiedzieć jak długo?


17 gru 2012 15:43:27
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 lis 2012 15:54:34
Posty: 86
eCzytnik: Cybook Odyssey HD Frontligh
Post Re: BOOX A62S Evolution
też mam to etui i jestem bardzo zadowolony


17 gru 2012 15:46:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: